• Tænkte jeg lige ville dele det her med jer.


    Min kamerat og mig skulle lige ud og hente en rist til en grill og løb ud til bilen. Jeg vil så lige flytte den dåse cola der står på sædet.


    Jeg finder så ud af den er åben og der er cola på sædet. Dåsen kan i se på billedet. Der var cola over hele instrument brætet døren op på forruden og i bunden af bilen og sædet var selvfølglig også små druknet i cola.


    Kan vi tale om der har været varmt ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • in the words of Homer J. Simpson D0h!

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • ja skidt med bilen var ikke i min så :)


    Men ffs der skal da være rimelig varmt før sådan en springer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Tænk på de stakkels hunde der bliver efterladt i en varm bil.


    Der er ikke noget at sige til den er sprunget. Der er alt muligt skrammel i cola, og det udvider sig sikkert det hele når det ligger i bagende sol. Men nu ved man da, at det ikke er coladåser man skal lade ligge fremme i bilen :crazyeyes:


    Tror dog det er bedre at rense toiletter end biler i cola *G*

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Tænk på de stakkels hunde der bliver efterladt i en varm bil.


    Der er ikke noget at sige til den er sprunget. Der er alt muligt skrammel i cola, og det udvider sig sikkert det hele når det ligger i bagende sol. Men nu ved man da, at det ikke er coladåser man skal lade ligge fremme i bilen :crazyeyes:


    Tror dog det er bedre at rense toiletter end biler i cola *G*


    Jeg tror skam bare det er kulsyren, som ellers ligger opløst i colaen der frigives ved en vis temperatur :)
    Det samme vil ske hvis du lægger en deodorant i bilen og temperaturen stiger for meget. Drivgassen kommer over en kritisk temperatur og så skal den altså udvide sig lige meget hvad :)

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Så stort er trykket SLET kke i sådan en bøtte. det er en simpel opløsning.


    tror heller ikke han hentydet til det, men bare lige for at vise hvordan det reagere ang. temp. :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Ja tror også det var for at vise reaktionen for jeg vil sgu godt se den cola flaske der klare et tryk på 73atm :))


    Havde også hørt det før men aldrig set det så var da lidt overrasket. Der har sgu været noget tryk på for at få det sådan ud over det hele.


    Godt det ikke skete mens man var ude at køre :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy