Flytter Snart ind i køleskabet

  • Hvad gør man for at holde varmen væk?


    Sidder i underbukser og en Vindmølle blæse på fuld skrald for at køle, men liger en kogt reje alligevel


    Nogen gode forslag og kun SERIØSE forslag tak

  • Jeg synes ikke det er så galt igen..? Sidder bare i shorts og tæsker vand, klarer den udemærket indtil videre! Men bare rolig, det bliver vidst torden i morgen eller overmorgen :D

  • Quote

    Originally posted by niller
    Æde massere af sodavands is, det hjælper det gør jeg..


    Ja det er også sådan jeg overlever.

    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------

  • Når varmen bliver for meget så gå ud og nyd det istedet for :clap:


    Tag en kold øl. Eller som jeg selv lige har gjort...... Taget en lille tur på mc. (Hvis man har den mulighed så kan det anbefales kraftigt) :clap:

  • Quote

    Originally posted by recruit
    Når varmen bliver for meget så gå ud og nyd det istedet for :clap:


    Tag en kold øl. Eller som jeg selv lige har gjort...... Taget en lille tur på mc. (Hvis man har den mulighed så kan det anbefales kraftigt) :clap:



    Du gir en tur! :razz:


    jeg har da været en tur rundt i byen på cykel...Og derefter en tur ned på stranden så jeg ku få en bette is med en ven ;)....*Og kigge damer...hov*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis du har 2 vinduer så hold dem begge åbne og sørg for træk. Har smidt en ordentlig motherfucker af en blæser i det ene vindue der puster luft ind. Det sørger da for lidt gennemtræk.

  • du kunne evt. flytte til Grønland!

    ASUS P5AD2-E Premium
    P4 640 3.2 GHz * ZALMAN CNPS 7700-Cu
    Samsung 2 x 512 MB DDR2 PC4200
    HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo 256 MB GDDR3
    1xWD Raptor 74GB * 2x200GB Maxtor
    Cooler Master CM Stacker * NorthQ Super Silent 400watt

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Jeg synes ikke det er så galt igen..? Sidder bare i shorts og tæsker vand, klarer den udemærket indtil videre! Men bare rolig, det bliver vidst torden i morgen eller overmorgen :D


    Hvad fanden har det med sagen at gøre at det bliver torden? Det tordner fordi varmen stiger til vejrs. Det bliver ikke koldere af tordenvejr. Faktisk bliver det tit varmere fordi torden efterfølges af regn. Og regn + varme danner et lettere "tropisk klima" som derved gør luften fugtigere.

  • Quote

    Originally posted by Madsass


    Hvad fanden har det med sagen at gøre at det bliver torden? Det tordner fordi varmen stiger til vejrs. Det bliver ikke koldere af tordenvejr. Faktisk bliver det tit varmere fordi torden efterfølges af regn. Og regn + varme danner et lettere "tropisk klima" som derved gør luften fugtigere.


    :roller:

  • Quote

    Originally posted by Madsass


    Hvad fanden har det med sagen at gøre at det bliver torden? Det tordner fordi varmen stiger til vejrs. Det bliver ikke koldere af tordenvejr. Faktisk bliver det tit varmere fordi torden efterfølges af regn. Og regn + varme danner et lettere "tropisk klima" som derved gør luften fugtigere.


    nej. tordenvejr og en ordentlig byge sørger ofte for at luftfugtigheden bagefter falder...og så føles heden meget mere udholdeligt....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • spild noget fodbold med gutterne, imens drikker du mindst 2 liter vand, når i er færdige tager du et lækkert koldt bad, det var faktisk meget lækkert og nedkølende selvom man svedte voldsomt mens man spillede fodbold

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    spild noget fodbold med gutterne, imens drikker du mindst 2 liter vand, når i er færdige tager du et lækkert koldt bad, det var faktisk meget lækkert og nedkølende selvom man svedte voldsomt mens man spillede fodbold


    2 liter vand til at løbe på, damn... - Lyder sq ikke helt sundt :S


    Men ja, ALLES IST FUSSBALL !!! - Også været ude og spille i dagens anledning, dog kun lidt med min bror i haven ;) (u know, morens stakkels potteplanter som er ofre for målstolper)