Det dyreste du har i eje.

  • Tja.. Kajak; 16.000 kr., Anlæg; 7-8.000 kr., Seng; 4.000 kr., Cykel; 4.000 kr., Ipod; 3.500 kr. - Det er nok noget af det dyreste ;).. Ingen bil eller hus, men er jo også kun 15 :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Tja.. Kajak; 16.000 kr., Anlæg; 7-8.000 kr., Seng; 4.000 kr., Cykel; 4.000 kr., Ipod; 3.500 kr. - Det er nok noget af det dyreste ;).. Ingen bil eller hus, men er jo også kun 15 :P


    Haha.
    Nu har jeg ingen Kajak men min seng kunne have købt 3 af dine og det samme med min cykel.
    så har jeg heldigvis bare et bilka anlæg/cd-spiller til 800 kr og 2 ipods selvfølgelig.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Haha.
    Nu har jeg ingen Kajak men min seng kunne have købt 3 af dine og det samme med min cykel.
    så har jeg heldigvis bare et bilka anlæg/cd-spiller til 800 kr og 2 ipods selvfølgelig.


    Du siger ikke at du har en seng til over 48.000,- ?! 8o


    Edit: Ups - troede du mente 3 kajakker, ikke 3 senge... :crazyeyes:


    Pyh - Jeg trænger til fyraften... :boxed:

  • Tror nok det er mit medie center...
    1200 for højttalere og så tror jeg selve maskinen er løbet op i 6.000 med det hele


    Ud over det er det nok min 21" fladskærm til 6k også :)


    Ellers har jeg en vane med at anskaffe mig de dyre ting når jeg får de gode tilbud :) dvs. aldrig :crazyeyes:


  • Haha, Mikke, du er ikke den eneste - tænkte også lige WTF :P.. Min min seng er squ fin nok; den skulle bare have posefjedre og latex topmadras, også kunne jeg klare mig med 4 k ;)..


    Man aporpor dyre senge; min veninde Rebecca har lige fået en Hestens seng af sine forældre til 50.000 kr. :crazyeyes:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Tror nok det er mit medie center...
    1200 for højttalere og så tror jeg selve maskinen er løbet op i 6.000 med det hele


    Ud over det er det nok min 21" fladskærm til 6k også :)


    Ellers har jeg en vane med at anskaffe mig de dyre ting når jeg får de gode tilbud :) dvs. aldrig :crazyeyes:


    Medie Center? :P Argh, er det ikke også en computer? ;).. Hvis ikke, så kan jeg også tæklle min bærbar med; 15.000 kr.!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Man aporpor dyre senge; min veninde Rebecca har lige fået en Hestens seng af sine forældre til 50.000 kr. :crazyeyes:


    Det er altså for meget at give den slags for en seng... :boxed:


    Jeg har en fra Jysk på tilbud til 1.500,- og den sover jeg trygt og godt i. 8)


    Forresten havde jeg også en knallert engang, som blev købt for 9.000,-

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Min cykel, værdi ca. 8000.


    - Btw. Nu siger du "ikke noget med PC", men hvad med folk der har hus ect? :)


    Hvis du selv ejer huset, og det ikke er fordi det er din forældres ejendom, så gælder hus jo også :)


  • Tjah. Hästens laver nogle af verdens bedste senge.. Og helt ærligt, et eller andet sted er der sgu mening i at gøre noget ud af det sted man tilbringer mest tid i løbet af hele sit liv..
    Det jeg synes er problematisk ved den sætning er at hun har fået den af forældrene ;)


    Edit: det dyreste ud over computeren?
    Hmm. Det må vist igen også blive kørekortet. Det kostede ca 9k.

  • Hmm, det må være min ATV'er til 12k. Og min hund til 10k på andenpladsen :))

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX