Billige solbriller? Hvor?

  • Hey tweakerZ...


    Danmark byder jo på rigtig godt vejr nu om dage.... lad os håbe det varer længe....



    Nå men hvor finder jeg billige solbriller? det behøver ikke at være mærkevare...


    F.eks ude ved kræmmermarkeder så hænger der altid over 100 briller på stativerne... nogen af dem er bare rigtig fede men jeg fik aldrig lyst til at købe dem dengang.... (det regnede) de kostede op til 200 Kr...



    nogen som har gode links til netshops ? smartguy er dyre... :roller:

  • Hmm, er Danmark ikke underordnet??? SVENSKER :P


    Anyhow, mener det er Føtex eller Bilka, kan sq ikke huske, der engang imellem har storsalg af mærkevaresolbriller... - Der kan man godt finde nogle kanon lækre briller :)

  • De lokale supermarkeder har som regel også et enkelt stativ eller to stående med solbriller fra 50,- til 200,- . Der har jeg da set et par okay modeller som jeg godt kunne finde på at købe. Ellers kan du besøge din lokale optiker, der har de også bunkevis af billige solbriller. Hvor du kan finde dem på nettet er jeg ikke lige sikker på, da portoen højest sandsynligt vil overstige købsprisen, hvis de ikke skal være ret dyre.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Hmm, er Danmark ikke underordnet??? SVENSKER :P


    Anyhow, mener det er Føtex eller Bilka, kan sq ikke huske, der engang imellem har storsalg af mærkevaresolbriller... - Der kan man godt finde nogle kanon lækre briller :)



    Haha.... :finger: Danmark sidder sQ stadig på tungen.... :$ (ej arbejder jo i DK) :razz:


    Yes yes... Så må jeg en tur ned til Føtex eller bilka....




    Quote

    Originally posted by Expendable
    De lokale supermarkeder har som regel også et enkelt stativ eller to stående med solbriller fra 50,- til 200,- . Der har jeg da set et par okay modeller som jeg godt kunne finde på at købe. Ellers kan du besøge din lokale optiker, der har de også bunkevis af billige solbriller. Hvor du kan finde dem på nettet er jeg ikke lige sikker på, da portoen højest sandsynligt vil overstige købsprisen, hvis de ikke skal være ret dyre.


    oki doki.... Tjaaa... Har prøvet fakta... :T men tror faktisk føtex/bilka har noget...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Har et par solbriller fra Polaroid du kan købe.


    De har nogle få år på bagen, men fik sidste år nye stænger. Kan få dem rettet hos optikeren før de bliver sendt.



    Jeg leder faktisk efter nogen specielle... har du pic ? :D

  • Du køber BMW, men køber solbriller i Bilka ? ... nasty blanding ... :boxed:


    Hvorfor ikke købe noget ordenligt ? Man kan få lækre solbriller for ned til omkring en tusse. Er vel til at leve med ? Eller bruger du alle dine penge på bil ? ...


    Er du helt flad, så kan du jo købe dem på afbetaling. Hellere det end at købe crap :razz:

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa



    Jeg leder faktisk efter nogen specielle... har du pic ? :D


    Jeg kan supplere med et billede imorgen, da jeg pt. ikke befinder mig på egen adresse.


    Disse er ret gode, da man f.eks. ikke får den ellers trælse reflektion fra vandet af. I hvertfald praktisk, når man fisker :razz:


    Ellers er jeg nu også enig med Grill, det kan godt betale sig at købe lidt dyrere solbriller, da de holder bedre.

  • hehe ved godt ikke alle er som mig, men jeg gider sq ikke give over 100 kr for et par solbriller, for jeg enten ridser dem elelr smider dem væk inden 6 mdr....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    hehe ved godt ikke alle er som mig, men jeg gider sq ikke give over 100 kr for et par solbriller, for jeg enten ridser dem elelr smider dem væk inden 6 mdr....


    Sådan er det jo, der er noget vi alle priotere højere end andet 8)

  • Synes iøvrigt ikke Smartguy er overdrevet dyre med solbriller.


    Dog synes jeg det er galt som solbriller skal være kæmpe store i disse dage. 8o


    Hvad blev der af de mindre og smarte solbriller.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Man kan da også sagtens for "ordentlige" solbriller til under 1.000,- :roller:


    Tja det er jo som man ser på det. Smag & stil er jo meget forskellig. Det er det også hvor meget man vil ofre på de forskellige ting og sager man nu køber.

  • man betaler jo nok 700 kr for navnet og 300 for selve brillens udformning når det er deroppe.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    man betaler jo nok 700 kr for navnet og 300 for selve brillens udformning når det er deroppe.....


    Ingen tvivl om at stil og design koster. En mercer til 500K ville jo heller ikke koste 500K hvis der stod Skoda på den ... Den ville dog også koste en del mindre hvis der også sad en skoda-motor i den ... men så ville det jo heller ikke være en mercer :))


    Men der er nu stadig stor forskel på kvalitets solbriller og netto-briller IMO.


    Siden du ikke giver mere end max 100 kr for et par solbriller, så bliver vi dog nok ikke enige.

  • Kvalitet og pris følges ofte ad :)


    Vil selv måske heller ikke have lyst til at give 1k for et sæt solbriller, fordi der står Hugo Boss, D&G eller lignende på dem. Stadig vil jeg gerne ofre de der 500 kr. på et sæt solbriller, som har det bedre filter i glasset og samtidig ikke falder fra hinanden efter kort tids brug.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Stadig vil jeg gerne ofre de der 500 kr. på et sæt solbriller, som har det bedre filter i glasset og samtidig ikke falder fra hinanden efter kort tids brug.


    Nu er det jo så ikke såen, at fordi der står Gucci på, falder de fra hinanden efter kort tids brug. Jeg har selv et par mærkevare solbriller, og de har holdt fint. Det er et par Gucci, og jeg er fuldt tilfreds.
    Ved ikke om du giver udtryk for at D&G, Gucci osv. falder sammen efter kort tids brug, ville bare lige understrege at De ikke gør ;).


    Og jeg skulle da mene at Ray Ban (spelling?) burde være nogle af de bedste solbriller du kan få, og de koster over 1k, hvis ikke meget over faktisk. Tror ikke et par til 500,- slår dem.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX