Vandpibe med i flyveren

  • Hej


    Jeg står og skal til Malta her den 24/6 med min familie.
    Mit spørgsmål er så om jeg godt må tage min vandpibe med i flyveren eller for den sags skyld grænsen.
    Ville så nødigt blive stoppet i tolden :razz:


    Folk der vil diskutere om vandpibe er godt, bedes gøre det i deres egen tråd, eller når jeg har fået svar på mit spørgsmål, eller en side som kan vi mig i retning af svar om det :) ;)

  • Kan ikke helt se der sku være nogen problemer med det, men stoffer skal du nok ikke tage med ombord, hehe.


    Men hvorfor ikke lade piben blive derhjemme og købe en på malta. sku da ik undre mig det mindste om de også bliver solgt der. :)


    Ellers ja vis piben når du er ved at tjekke ind, og spørg om det er ok at ha sådan en med sig

  • Hvis du ikke bare vil købe en dernede eller bare ikke KAN undvære den, så ring dog og spørg om man må tage sådan en med ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg ville blive ekstremt overrrasket hvis de solgte dem dernede, da det stortset kun er mellemøsten og mellemøstlige indbyggere på Malta som ryger vandpibe.
    Min pibe er en chill pibe fra Roolig så det er ikke bare en nede fra en grønthandler + jeg kan godt lide at være lidt rebelsk over for mine forældre.. :P


    Men hvem skulle jeg ringe til?

  • Jeg tror nu nemt du kan finde en forhandler dernede der har dem, i er jo i et turist område, som mon ikke der handles lidt for enhver smag..
    Personligt har jeg nu aldrig fattet pointen i at sidde og sutte på en vandflaske fyldt med røg, syntes bare det ser extremt dumt ud ... men nok om det, der skal være plads til alle og enhver smag folk måtte ha. :)
    Jordbær tobak mig i røven.. LOL.. :cheers:

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Jeg tror nu nemt du kan finde en forhandler dernede der har dem, i er jo i et turist område, som mon ikke der handles lidt for enhver smag..
    Personligt har jeg nu aldrig fattet pointen i at sidde og sutte på en vandflaske fyldt med røg, syntes bare det ser extremt dumt ud ... men nok om det, der skal være plads til alle og enhver smag folk måtte ha. :)
    Jordbær tobak mig i røven.. LOL.. :cheers:


    lige så godt ryge en pakke smøgere om dagen.. det gir det samme

  • Du må ikke bruge den ombord på flyet, underligt nok ;)
    Alt afhængigt af luftfartselskab må du muligvis ikke have den med pga. regler om vægt såvel som dimensioner, hvoraf sidstnævnte vil volde problemer...


    ... Og lad dog vær' hvis det kun er for at irritere de gamle, er det fedt for digselv med en ferie hvor der konstant er sure miner over din handling?


    - Men hvis du vil have dne med, så pak edn ned i din kuffert og beskyt den med noget tøj...

  • Alle disse kommentare om at det er grimt, ulækkert og jeg lige så godt skulle ryge smøger, bedes i lave en ny tråd om og i denne diskutere jeres holdning.
    På forhånd tak


    Jeg skal flyve med Sterling, men kan ikke rigtig finde noget hvor der står at man ikke må have en vandpibe med.
    Mere fordi jeg ikke gider stå i lufthavnen, og så skal de gennemrode min taske, fordi jeg har gemt den i mit tøj.. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by SGN_X
    Alle disse kommentare om at det er grimt, ulækkert og jeg lige så godt skulle ryge smøger, bedes i lave en ny tråd om og i denne diskutere jeres holdning.
    På forhånd tak


    Jeg skal flyve med Sterling, men kan ikke rigtig finde noget hvor der står at man ikke må have en vandpibe med.
    Mere fordi jeg ikke gider stå i lufthavnen, og så skal de gennemrode min taske, fordi jeg har gemt den i mit tøj.. :rolleyes:


    Hmm, din kuffert aflevere du, så de beder dig skam ikke åbne den og fremvise, de åbner den hvis de fatter mistanke om noget, og er det illegalt at importere/exportere, så bliver du knaldet bigtime på det.. - Men gør du også hvis du har det i håndbagage..


    Desuden tror jeg de primært er på jagt efter stoffer & våben...

  • hvis piben er på størrelse med almindelig håndbagage - eller du kan få presset den ned i en taske er det vel ikke noget problem... hvad præcis er det du er i tvivl om? - jeg er muligvis ikke helt med

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Hmm, din kuffert aflevere du, så de beder dig skam ikke åbne den og fremvise, de åbner den hvis de fatter mistanke om noget, og er det illegalt at importere/exportere, så bliver du knaldet bigtime på det.. - Men gør du også hvis du har det i håndbagage..


    Desuden tror jeg de primært er på jagt efter stoffer & våben...


    [Blocked Image: http://roolig.dk/images/chill_alle_m.jpg]


    højde 53cm,
    slange 163-171cm


    Ved ikke om den er særlig stor, så den kan sagtens komme med.
    Jeg er bare bange for om man må tage den med, ligesom du heller ikke må tage for meget sprut eller smøger med over grænsen.
    Er kun 16 år, så har ikke taget så mange ting med over grænser, eller fly etc. :rolleyes: ;)

  • jeg ved at nogle folk fra mit gamle gymnasuim købte vandpiber i egypten da de var der (det gjorde de næsten allesammen). ved ikke hvilket flyselskab det var med - men kan ikke forestille mig at der skulle være noget galt i at tage en pibe med hjem...

  • Quote

    Originally posted by SGN_X
    Alle disse kommentare om at det er grimt, ulækkert og jeg lige så godt skulle ryge smøger, bedes i lave en ny tråd om og i denne diskutere jeres holdning.
    På forhånd tak


    Jeg skal flyve med Sterling, men kan ikke rigtig finde noget hvor der står at man ikke må have en vandpibe med.
    Mere fordi jeg ikke gider stå i lufthavnen, og så skal de gennemrode min taske, fordi jeg har gemt den i mit tøj.. :rolleyes:


    Du har ikke skænket det en tanke at kontakte Sterling og så spørge dem? Tror de kan svare en smule bedre end vi kan her ;)

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Du har ikke skænket det en tanke at kontakte Sterling og så spørge dem? Tror de kan svare en smule bedre end vi kan her ;)


    det er nok det tåbeligste forslag ever!!! så skal han jo både til at finde tlf nummeret og derefter ringe til dem.. AAAAARGH.



    Nu vi er ved det.. er der nogen der ved om det er lovligt at tage Peru i flyveren til Bornholm? Hvis det nu kan være i tasken..


  • Ja ja, det gjorde jeg sidste sommer.. :roller:


    Men ja, var nok et latterligt forslag jeg kom med, for det kan de ihvertfald ikke svare på :razz: :cheers:

  • Haha :D :roller:


    "Falsk" du sidder simpelthen bare derhjemme sådan en Fredag aften og venter på at du kan komme med sådan nogle kanon jokes, nice, for den var fandeme god.


    Jeg spørger bare, venligt vil jeg enda sige, om jeg må tage en vandpibe med i flyveren da jeg mødte en som sagde man ikke måtte. At du ved man godt må synes jeg så du skal sige, i sted for det der fis.


    Grunden til jeg overhovedet spørger, er fordi jeg synes folk herinde har fået hjælp på mange gode ting, så derfor håbede jeg også at jeg kunne! Jeg skal da nok ringe til Sterling og spørge om det, hvis det virkelig er den eneste måde at finde ud af det, for oddset for at nogle herinde ved det, er tilsyneladende helt ude i hampen :roller:

  • Det mest logiske ville nok være, at kontakte flyselskabet - de ved det med sikkerhed. Jeg vil ihf. spørge dem - isf. herinde - hvor jeg tvivler de færreste ved noget om fragt/bagage/fly.

  • Ja, har jeg forstået af trådens udvikling.. Kunne godt bare være at nogle havde personlige oplevelser.


    To af mine venner var på boomtown med en vandpibe, hvor de fik svaret at de ikke måtte ryge på den, men de kunne ikke svare på hvorfor :roller: