Hva er der lige blevet af The Hans?

  • Ka godt være det er et ømtåligt emne, men jeg blir altså lige nødt til at spørge om der er nogen, der ved hvorfor The Hans' bruger er blevet slettet?


    Var lige en der spurgte mig over msn... ka da slet ikk se nogen forklaring på det overhovedet

  • Jeg kan sige så meget at The_Hans selv bad om at få sin bruger slettet her på forummet, selvsamme dag som jeg og Burger blev udnævnt til moderatorer.


    Nogle ting har tydet på at det var mig han havde noget imod, men resten af detaljerne kender jeg dog ikke.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg kan sige så meget at The_Hans selv bad om at få sin bruger slettet her på forummet, selvsamme dag som jeg og Burger blev udnævnt til moderatorer.


    Nogle ting har tydet på at det var mig han havde noget imod, men resten af detaljerne kender jeg dog ikke.



    Han var da rimelig voksen i sin opførsel...

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg kan sige så meget at The_Hans selv bad om at få sin bruger slettet her på forummet, selvsamme dag som jeg og Burger blev udnævnt til moderatorer.


    Nogle ting har tydet på at det var mig han havde noget imod, men resten af detaljerne kender jeg dog ikke.


    Hmm det lyder squ underligt...


    Imo lidt for tyndt hvis det er derfor han har bedt om det :boxed:


    Quote

    Originally posted by Simon Bay
    LOL ;)


    Det hedder ikke jeg og Bruger det hedder Burger og jeg ;)


    sorry for OT


    Hva skulle det gøre godt for?


  • Syns da også han skrev noget godt og var behjælpelig, men hvis man stikker halen mellem benene på den måde - uden at give en forklaring - så er det det imo intet tab

  • Quote

    Originally posted by Simon Bay
    jeg tror det er fordi han er skuffet over at han ikke blev moderator


    Det tror jeg du kan være ret sikker på IKKE er tilfældet. Jeg tror slet ikke han ville være det.
    Jeg synes også det er et tab - og forstår ikke at han tog det skridt frem for bare at stoppe som bruger.

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Syns da også han skrev noget godt og var behjælpelig, men hvis man stikker halen mellem benene på den måde - uden at give en forklaring - så er det det imo intet tab


    Jah, kan du jo egentlig have ret i.


    Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du kender hele episoden, men for mig som ikke rigtig er klar over hvad der er sket, kan den jo gå lidt begge veje?

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH


    Jah, kan du jo egentlig have ret i.


    Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du kender hele episoden, men for mig som ikke rigtig er klar over hvad der er sket, kan den jo gå lidt begge veje?


    Hvis det har noget med Mikkel at gøre, så stoler jeg på Mikkel er mand nok til at indrømme hvis han har trådt The Hans bemærkelsesværdigt over tæerne...


    Taget i betragtning af at han har bedt om at få slettet sin bruger samme dag, som Mikkel og Burger blev mods, så tror jeg det har noget med det at gøre, da jeg har hørt fra flere herinde at The Hans åbenbart ikk ku så godt med Mikkel...


    Synd, men har intet til overs for sådan noget... Altså man må da kunne snakke om tingene eller også ka man bare ignorere hinanden som jeg f.eks. er begyndt at gøre med de personer jeg ikk kan sammen med herinde


    Jeg beder da ikk om at få min bruger slettet fordi der er folk jeg ikke bryder mig om... Syns egentlig også det er lidt melodramatisk ligefrem at få brugeren slettet og ikke bare opholde med at besøge siden...

  • Tjaaa, jeg vil da lige tilføje at mig og The_Hans aldrig har haft nogen åbne skænderier eller fjendtligheder med hinanden. At han valgte at stoppe kom meget bag på mig, da han er en af dem på Tweak, jeg har snakket en del med, især via MSN.


    Jeg har det dog ligesom Karga - Hvis man ikke kan tale om tingene, og blot stikker halen mellem benene, er man så virkelig et så stort tab? Jeg mindes da ikke en eneste gang at have trådt The_Hans over tæerne. :boxed:


    Personligt lagde jeg også mærke til at han var mindre og mindre aktiv her på Tweak, efterhånden. Måske mente han at niveau'et her var for lavt, som der tilsyneladende er nogle der mener.


    Men jeg vil da lige slå fast at ovenstående er min personlige synsvinkel, og det er langt fra nødvendigvis lig med sandheden. ;)


    PS. Jeg undskylder at jeg var uhøflig over for Burger. :))