Alien Quadrilogy

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Yeah.. Synes også 4'eren stinker.. Men vil gerne have alle 4 film i en box.. Og så med alt det ekstra matriale der er :D


    Okey. Jeg har 4´eren. Den ligger og samler støv et sted..... Gider ikke give penge for extra-marialerne for det ødelægger oplevelsen af filmen da man ser hvor dårligt den rent faktisk er lavet. :]

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Den eneste Trilogi, (whatever)
    Som jeg nogen sinde vil eje er "The Matrix"


    Hørt ..


    Star wars er nu også næsten et must have..

  • I glemmer da helt at nævne Terminator filmene.
    Glæder mig til 4'eren.
    Kan ikke lige forestille mig hvordan jorden skal kunne redes efter T3 :)


  • Yep ser sgu da godt ud, ville pryde på min DVD films væg, kan ikke lige forstille mig om hvad T4 skulle handle om, ud over at redde menneskeheden for total udslettelse, hmmm, T3 var for fed en film.
    Starwars skal være en del af en hver film elskers samling, det samme skal Ringenes herre og Matrix og ofr den sags skyld også Tilbage til fremtiden osv, puhaa alle de film.........


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Og skal man have gamle klassikere i sin samling må Top-Gun efter min mening være et must ;) he he


    HE HE ja man kan blive ved, men nu må du ikke glemme Austin Powers.......


    :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Yep ser sgu da godt ud, ville pryde på min DVD films væg, kan ikke lige forstille mig om hvad T4 skulle handle om, ud over at redde menneskeheden for total udslettelse, hmmm, T3 var for fed en film.
    Starwars skal være en del af en hver film elskers samling, det samme skal Ringenes herre og Matrix og ofr den sags skyld også Tilbage til fremtiden osv, puhaa alle de film.........


    :)


    Hmm... Er lige skuffet over du glemte GODFATHER... he he.... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hmm... Er lige skuffet over du glemte GODFATHER... he he.... :))


    Vrælllll ja sgu da, de skal naturligvis også være der, og ScarFace med Al Pacino og Jorden fedeste Mafia Serie Sopranos, har dem alle sammen på DVD, noget af det bedste der er lavet inde for Mafia sammen hæng i nyere tid....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Vrælllll ja sgu da, de skal naturligvis også være der, og ScarFace med Al Pacino og Jorden fedeste Mafia Serie Sopranos, har dem alle sammen på DVD, noget af det bedste der er lavet inde for Mafia sammen hæng i nyere tid....


    :)


    Puha... Troede lige du var kultur-forladt, men det er heldigvis ikke tilfældet. Nymoderne effekterne med blod og flyvende olietanker og folk der løber på væggene er god underholdning, men det slår nu ikke en brilliant film med dybde lavet af en af vores tids største filmskabere. :)) ... Efter min mening altså.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Puha... Troede lige du var kultur-forladt, men det er heldigvis ikke tilfældet. Nymoderne effekterne med blod og flyvende olietanker og folk der løber på væggene er god underholdning, men det slår nu ikke en brilliant film med dybde lavet af en af vores tids største filmskabere. :)) ... Efter min mening altså.


    Black Hawk Down, må vi jo så heller ikke glemme, mener også at den er lavet af Scorcese, oxo ligemeget for det er en brutal film og god i mine øjne..


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    og Platoon :)


    Ja, den mangler sgu også at komme med, kan huske den melodi der bliver spillet når den slutter, flot musik.


    En verden udenfor, med Tim Robbins og Morgan Freeman, den er dælme også god....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Black Hawk Down, må vi jo så heller ikke glemme, mener også at den er lavet af Scorcese, oxo ligemeget for det er en brutal film og god i mine øjne..


    :)


    Jepper. Og det skader jo ikke vi har en dansker med der bliver skudt i bolden... :))