Terroristlederen al-Zarqawi dræbt

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Det er gode nyheder :) Spørgsmålet er bare om de ikke bare finder en ny leder til den post? Og om de ikke laver et hævnangreb?


    skal vi ikke tage ned og lave happy slapping på ham??

  • Dejligt at høre at han er væk, men tror først på det når der kommer hårde beviser. Sidste gang troede de at han var dræbt ved et angreb i Pakistan...


    Problemet er jo at de så bare finder en ny til hans post, men lad os håbe at de bare alle kommer til fornuft og undlader deres væbnet kamp.


    Ja lad os happy slappe dem :))



    De har altid lovet dusør i denne krig mod terror, også et OK beløb for Bin Laden

  • Tja, i min mening er det aldrig godt når et menneske dør af unaturlige årsager..


    Men det faktum at han nu er blevet sat ud af sin post som terrorist, og derfor en verdens-plage, er jo ikke dårligt :dance:

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    "USA har udlovet en dusør på 25 millioner dollar på al-Zarqawi"
    Troede squ ikk man gjorde sådan noget mere :boxed:


    Der har da tit været udlovet dusører på de store kriminelle overhoveder, gennem tidens løb. :)


    Der er da også dusør på Osama Bin Laden, mener vist den er på $250 mio. :$


    Quote

    Originally posted by Asus3
    skal vi ikke tage ned og lave happy slapping på ham??


    Nej jeg tror vist bare jeg bliver hjemme. ;)


    Men du er da velkommen til at tage på happy-slapping-togt til Mellemøsten og så om du kan opspore hans håndlangere og give dem lidt tæsk. God tur siger jeg bare. :)) :$

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Tja, i min mening er det aldrig godt når et menneske dør af unaturlige årsager..
    Men det faktum at han nu er blevet sat ud af sin post som terrorist, og derfor en verdens-plage, er jo ikke dårligt :dance:


    Så enig i den der, han skulle straffes på en anden måde, han skulle blive et godt menneske og gøre bod for alt det han er skyld i.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Der har da tit været udlovet dusører på de store kriminelle overhoveder, gennem tidens løb. :)


    Der er da også dusør på Osama Bin Laden, mener vist den er på $250 mio. :$


    Regner de med at folk lige udleverer ham for nogle penge...? :boxed:

  • Ja det er sgu fantastisk de fik nakket ham. Jo, der kommer jo nok en afløser men den symbolske værdi er rigtig stor, når man får nakket en som Abu Musab al-Zarqawi.


    Og så er der altså ret hårdfaste beviser denne gang.


    Casey fortalte, at Zarqawis lig var blevet identificeret - ifølge BBC via fingeraftryk og på genkendelse af hans ansigt. Casey tilføjede dog, at Zarqawis gruppe stadig udgør en trussel for sikkerheden i Irak, skriver Reuters.
    Kilde: Politiken


    Og så er der yderlige gode nyheder:


    Zarqawis død får oliepriserne til at falde


    :cheers:


    EDIT: Dusøren på Osama er også "kun" på 25 mill

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Så enig i den der, han skulle straffes på en anden måde, han skulle blive et godt menneske og gøre bod for alt det han er skyld i.


    generelt er jeg enig - men ikke i den her sag.... han har kappet for mange hoveder af/ødelagt for mange menneskers liv - i hans hjernedøde sags nanv, til at jeg kan se på ham på den måde...



    Lector... "Ja det er sgu fantastisk de fik nakket ham" <- kan godt lide dine udtryk :D

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Så enig i den der, han skulle straffes på en anden måde, han skulle blive et godt menneske og gøre bod for alt det han er skyld i.


    Jeg beklager, men det er virkelig på grænsen til jubeloptimisme eller ekstrem naivitet om du vil. Jeg tror simpelthen ikke på, at en sådan person kan "omvendes", og det er nok det bedste for både ham selv og resten af verden, at han er død. En person som ham, vil ikke kunne gennemgå en retfærdig retsag (hvis man da kan tale om, at han har fortjent det) og han ville alligevel aldrig overleve i fængsel.


    Det er fedt, at der stadig er folk der tror på det gode i alle mennesker, der er bare nogen der ikke fortjener så høje tanker om deres person.


    Naturligvis er der dusør på dem der virkelig skal stoppes, der er bare ikke rigtig nogen af dem der er i nærheden af dem, der vil tage imod pengene.

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Regner de med at folk lige udleverer ham for nogle penge...? :boxed:


    Ja da. Der er trods alt tale om en pænt stor sum penge. Sådan fungerer det skam stadig.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg har lige hørt, at det faktisk var dusøren der førte til hans drab.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nå for søren... hørte lige i radioen at det åbenbart har været folk tæt på ham, der har angivet ham...


    Så findes der altså stadig semi-dusørjægere derude :))


    Jeg trækker mine ord i mig igen - lader til det alligevel virker at udlove en dusør :)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Nå for søren... hørte lige i radioen at det åbenbart har været folk tæt på ham, der har angivet ham...


    Så findes der altså stadig semi-dusørjægere derude :))


    Jeg trækker mine ord i mig igen - lader til det alligevel virker at udlove en dusør :)


    Jeg er overrasket over, at det er folk tæt på ham der har angivet ham. Man skulle tro, at for at komme tæt på, kæmper man 110% for samme sag, men alt kan selvfølgelig købes for penge.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg er overrasket over, at det er folk tæt på ham der har angivet ham. Man skulle tro, at for at komme tæt på, kæmper man 110% for samme sag, men alt kan selvfølgelig købes for penge.


    Det er nemlig rigtigt - specielt i de kredse (Tror jeg)


    Ka også meget vel være de bare har "spillet" for ham, for at få den "hæder og ære", der evt. følger med sådan en stilling

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det er nemlig rigtigt - specielt i de kredse (Tror jeg)


    Ka også meget vel være de bare har "spillet" for ham, for at få den "hæder og ære", der evt. følger med sådan en stilling


    Det tror jeg så lige nøjagtig er modsat. Specielt IKKE i de kredse. De fleste af de mennesker er så overbevist om deres tro, at de sætter det, og dermed kampen mod vesten, over alt andet, deriblandt penge. Hvorfor er Osama ellers ikke blevet angivet?

  • Ja okay, hvis man blander tro ind i det... var nok også mig der fik forklaret mig lidt forkert...


    Jeg mente at for dem der ikke er dybt troende, der sættes penge på et højt sted... Og jeg tror selv at nogle af lederne er totalt ligeglad med nogen gud, men hellere så at de fik lidt flere penge, paladser og kvinder


    Men det er også kun min mening - jeg har intet at bakke det op med