Beautiful people

  • Der findes mange forskellige mennesker, pæne og grimme. Synes bare det er interessant at finde ud af hvad folk synes om sig selv. Hvorfor folk synes forskellige folk er grimme eller pæne. Ikke for at genere nogen... Det kunne rart hvis folk ville poste et billede af sig selv og skrive hvad de synes om sig selv. Og ingen comments det vil bare støde nogen plz!!


    DoGK


    ps. Håber ikke nogen bliver gale!!

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate

  • Du kan jo lægge ud.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Hej mit navn er Christian. Nedenunder ser du mit fjæs. All in all er jeg da meget "tilfreds" med mig selv lol. Kunne måske godt trænge til at smide lidt af den ekstra baggage, men gider ikke. Vil hellere sidde her foran computeren.


    Men jeg håber sgu da at alle har det godt med sig selv og ikke render rundt med et totalt lavt selvværd da.


    [Blocked Image: http://i83.photobucket.com/albums/j317/Saenjaina/IMG_0190small.jpg]


    PS. Mærkelig tråd ^^

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • TJaaa, jeg kan vel godt smide mit MSN-billed... Selvom det nok ikke matcher til titlen "Beautiful people" :))


    Det er vist efterhånden også længe siden jeg har fået "fremvist" mig selv, jeg plejer jo gerne at blive opfordret til at lade vær. :$ :))


    Til topic: Jeg er nu meget godt tilfreds med hvordan jeg er og ser ud. Ligesom Berle nævner, kunne jeg vel også godt undvære en smule bagage, men det bliver ikke lige til noget. ;)

  • Tja her er et billede af mig, godtnok 1 år og 8 måneder gammelt, men har ikke lige andre. Udseendet har ikke ændret sig.


    Jeg er egentlig ganske tilfreds med mit udseende, dog kunne jeg godt undvære de bumser som kommer af og til. Brillerne må også gerne byttes ud med linser, men er ikke glad for at røre mine øjne, så det må vente.
    Jeg har imodsætning til Berle og Mikkel ingen overflødige kilo, men gad godt jeg havde en 5 kilo ekstra. Jeg må dog indse at de nok ikke kommer, når jeg cykler så meget som jeg gør.


    OT: Troede at tråden havde en eller anden forbindelse med Marilyn Manson, men nej.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Originally posted by DGK TheHppChickn
    Her jeg, må sku bære over med mig, men har dog 97 piger added i MSN!


    Rolig nu Hugh Hefner.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Well... mit fjæs...


    [Blocked Image: http://img.alcoholic.dk/img/t/DSC01212.JPG]


    Har lidt mere end den håndbagage som de andre tuder over.. ;) Dog arbejder jeg ihærdigt på at komme af med mavsen, hvilket har resulteret i et vægttab på lige under 5 kg på 2 uger... ved ikke hvad jeg har tabt i denne uge, men tror ikke at jeg har tabt noget, da jeg kom til at æde noget af det jeg ikke må æde. :/


    Bliver student om 12 dage nu... bliver 19 på søndag.. skal klippes d. 14/6 - skulle jeg have været for 2 mdr siden, men motivation sagde nej. :P


    Mit kæreste eje er mine film - kun overgået af min computer.


    Arbejder i Bilka Viborg's Quickfood... fritiden fordriver jeg med min computer, gaming og hjemmesider - og selvfølgelig de obligatoriske fester som nu er på light sodavand. :(


    Af transport har jeg min scooter, som dog ryger til reperation i morgen, eftersom der var en der kørte mig ned i fredags. X(


    Ved ikke hvad der ellers er at fortælle... jo - jeg er utroligt glad for dyr!


    Og btw, mit hår er ikke fedtet, det er bare stadig lidt vådt efter jeg lige har været i bad. ;)



  • Du er jo blevet klippet knægt.



    (bruan)

  • Ja indtil for 1½ uge siden gik mit pandehår ned til hagen :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Ja indtil for 1½ uge siden gik mit pandehår ned til hagen :)


    sidste billede jeg så havde du et eller andet halv mærkelige grydeklip O.o det der er sq da cool

  • <---- Det er mig.


    Er vel også godt tilfreds med mig selv.
    Skulle der endelig være noget, så er det overvægten der kører lidt op og ned for tiden. Dyrker motion nok (cykler, træner og spiller football), men æder desværre for fem :)) Såeh, skal have spændt hjelmen der. Men det er ikke noget jeg går og tænker over hele tiden. Livet er sku for kort til det.

  • Quote

    Originally posted by Shak
    Har 1000 piger på min msn :dance:


    Sechsy schmecksy :))


    :cheers:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    <---- Det er mig.


    Er vel også godt tilfreds med mig selv.
    Skulle der endelig være noget, så er det overvægten der kører lidt op og ned for tiden. Dyrker motion nok (cykler, træner og spiller football), men æder desværre for fem :)) Såeh, skal have spændt hjelmen der. Men det er ikke noget jeg går og tænker over hele tiden. Livet er sku for kort til det.


    jeg synes du ligner en kampklar Jens Rhode lidt :D

  • Jamen her er mit billede af kontaktsiden (og jeg har som shak også 1 mio tøser på min msn eller noget) :))


    tja om man er pæn eller grim er vel hvordan man opfatter sig selv. Når det gælder piger har jeg set piger der i princippet kunne være superlækre men grundet at de "bærer sig selv" på en uheldig måde kommer de til at virke frastødende.


    Har til gengæld også set "almindelige" piger lyse helt op fordi de bare har det godt med sig selv og derfor udstråler mere end andre.


    og mig selv ? - har det fint med mig selv - er ikke selvfed på den grimme måde, men jeg tror på mig selv hele vejen igennem - så fremstår nok som en selvsikker og bevist person :)

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    folk syns nu generelt ik om det billede... men helt ærligt... :P ... det er da meget godt taget:D


    - det er da briliant taget ;) Nice picture.



    ...


    Det er mig med Volcom t-shirten!
    Jeg er rimelig tilfreds med mit udseende - det sker nogle gange jeg lige bliver fanget af spejlet og fanger mig selv i at sige "Hva så, frække tyr?". Men de overflødige kilo måtte gerne tage på ferie for aldrig at returnere! - men det skal der jo noget vilje til, og det er svært!