Computerne.com = VENTETID

  • Quote

    Jeg har bestilt http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=197700 dette kabinet for en 8 dage siden, og jeg fik at vide at varen IHVERTFALD vil være sendt idag.


    Så har jeg nu fået en besked der lyder: "Ja, vi skal først lige bestille hjem fra leverandøren".


    Godmorgen, en klam service..


    Jeg har sådan set ikke andet at sige, end at du kunne lade være med at købe det der, det kan godt være du ikke vidste det, men det sted har noget af verdens dårligste service, nu ved du det til en anden gang. Men self får du det, bliver nok bare ikke i den her uge.


    Og så lær dov snart at smide den i den rigtige topic :)

  • jo tak EDIT: mikkel...


    - hmm... vidste ikke de havde så dårlig service, ville have bestilt fra shg.dk MEN de havde ikke varen... pivpiv...
    - hehe, jaja, nu er det jo sagt en gang ;)

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    husk at skrive det i tweak's forhandler ratings sektion :)


    hvorhenn er det???


    edit: fundet :)

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    Jeg har bestilt http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=197700 dette kabinet for en 8 dage siden, og jeg fik at vide at varen IHVERTFALD vil være sendt idag.


    Så har jeg nu fået en besked der lyder: "Ja, vi skal først lige bestille hjem fra leverandøren".


    Godmorgen, en klam service..


    bare afbestil så - og køb et andet sted... hvis de ikke kan levere som aftalt er det deres problem... når jeg bestiller hardware hos et firma jeg ikke kender skriver jeg altid i "kommentarer til bestillingen" at jeg betragter bestillingen som ophævet hvis jeg ikke har modtaget varene inden 7 dage (eller et eller andet) - så er det deres problem... den fremgangsmåde kan kun anbefales... det kan desuden anbefales at købe sine ting hos midtdata - så bliver man aldrig røvrendt (efter min erfaring)

  • Quote

    Originally posted by xenon


    bare afbestil så - og køb et andet sted... hvis de ikke kan levere som aftalt er det deres problem... når jeg bestiller hardware hos et firma jeg ikke kender skriver jeg altid i "kommentarer til bestillingen" at jeg betragter bestillingen som ophævet hvis jeg ikke har modtaget varene inden 7 dage (eller et eller andet) - så er det deres problem... den fremgangsmåde kan kun anbefales... det kan desuden anbefales at købe sine ting hos midtdata - så bliver man aldrig røvrendt (efter min erfaring)


    Ellers får man jo de der 3 guldbarrer :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by xenon


    bare afbestil så - og køb et andet sted... hvis de ikke kan levere som aftalt er det deres problem... når jeg bestiller hardware hos et firma jeg ikke kender skriver jeg altid i "kommentarer til bestillingen" at jeg betragter bestillingen som ophævet hvis jeg ikke har modtaget varene inden 7 dage (eller et eller andet) - så er det deres problem... den fremgangsmåde kan kun anbefales... det kan desuden anbefales at købe sine ting hos midtdata - så bliver man aldrig røvrendt (efter min erfaring)


    desværre forholder det sig sådan, at de andre få udbydere heller ikke har dem på lager.


    Ja, det er også de forhandlere jeg førsteprioterer: shg.dk samt midtdata.dk

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Ja computerne.com er klamme til den slags. Jeg har selv stået i kø for at vente på 7900gt hvor de bare udskød og udskød. Slacker har ligeledes ventet på et andet produkt....


    Jeg er ihvertfald færdig med dem...


    hehe... tror jeg på... man kan bliv gal over sådan noget... lige xtra 2 ugers ventetid på min egen comp.


    det værste er at de ikke har noget fysisk lager, så jeg kan kører op og hente det... :(!!

  • så køb da i tyskland elelr sverige....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg fik nu god service. Jeg købte en ekstern dvd-brænder og et 2 gb CF-kort hos dem. De blev bestilt Søndag aften omkring 19-20 tiden. Da jeg tjekkede min mail mandag morgen kl. 08.05 var der mail om at varerne var pakket og ville blive afsendt samme dag, hvilket de også blev. Det vil jeg da sige er rigtig god service.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Samme deal her - Bestile noget hos Computerne.com som "var på lager" men det skulle så lige bestilles hjem først finder jeg ud af, et par dage efter..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • HAHA, har et X1900XTX til RMA der, suk!


    Jeg sendte det og tekniker modtog det dagen efter, efter 4 hverdage, en weekend og pinse mandag ringer jeg til tekniker. Han fortæller mig at han måske når at se på det idag(tirsdag)...


    Hvad sker der man - og det eneste den tekniker skal er at fastslå at der fejl på diverse produkter.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Jeg har nu ikk haft problemer med dem, men det var også noget så enkelt som en printserver jeg købte hos dem..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Jeg har nu ikk haft problemer med dem, men det var også noget så enkelt som en printserver jeg købte hos dem..


    Jeg ville bare have noget så simpelt som en enkelt USB-nøgle, som stod til 1-2 dage på edbpriser. efter bestilling skrev de at de kunne sende her til den 12, regnede de med.
    Dagen efter stod der stadig 1.2 dage på edbpriser. Nice. Så hoppede jeg over til BJ trading og fik det dagen efter.