Dræbt pga Cigaret

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er sguda alligevel ret fedt. En ting er at reagere ved at stikke ham ned. En anden ting er at han er 100% ligeglad med vidner. Respekt :))


    Fedt? Hva snakker du om, ville du også synes det var fedt hvis det var en af dine venner eller noget famillie? Idiot!

  • Det er da for langt ude. Nu er det er sku også farligt at være ikke-ryger åbenbart. :boxed:


    Det er da lige før man skulle købe en pakke smøger at rende rundt med, bare for at have noget at dele ud af (holde sig i live).
    Men spørgsmålet er jo så igen, om der ikke bare har været tale om en psykisk syg gerningsmand, der havde reageret med den slags, uanset hvad offerets svar havde været.

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er sguda alligevel ret fedt. En ting er at reagere ved at stikke ham ned. En anden ting er at han er 100% ligeglad med vidner. Respekt :))


    Idiot.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er sguda alligevel ret fedt. En ting er at reagere ved at stikke ham ned. En anden ting er at han er 100% ligeglad med vidner. Respekt :))


    Tænk nu på at her ikke er tale om en tegnefilm, eller noget du oplevede i et computerspil. Det er en begivenhed der lige er sket nu i nat, og det kunne sådan set have gået ud over hvem som helst.


    Personen der blev stukket ned har mistet livet, det synes jeg ikke der er meget sjovt ved.


    Berleburg >> Husk nu ingen flaming. ;)

  • Slacker.. RESPEKT!!. Jeg ved ik hvor du har lagt hovedet, men syntes det er en ret så dum bemærkning, hvordan kan du ha respekt for folk der slår andre ihjel, For et par år siden blev en a mine kammerater pløkket i hovedet med et oversavet jagtgevær 2 gange a en "fælles Kammerat" vi havde på daværende tidspunkt, de var begge flyttet til sjælland, og vedkommende der skød var blevet psykisk syg og mente at hvis han pløkkede min kammerat (nævner ik lige navne) så ville jesus ånd komme og frelse ham, for hvad er der ingen der ved, min kammerat overlevede, men det var nok ik skide skægt for hverken ham eller hans kone eller datter da han dukkede op kl 2 om natten og bankede på vinduet ind til deres soveværelse og så kigger han ud igennem deres persienner og BANG 2 tryk lige i panden.. Havde du skrevet RESPEKT om det så havde jeg slagtet dig,
    Nu kommer pointen... Du kan jo ikke vide om der sidder pårørende eller bekendte og læser den her tråd, og jeg kunne forstille mig det kunne vække en masse følser hos dem hvis de læste hva du har skrevet.. så en anden gang, har du sådanne meninger eller holdninger, så hold dem for dig selv..

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Slacker.. RESPEKT!!. Jeg ved ik hvor du har lagt hovedet, men syntes det er en ret så dum bemærkning, hvordan kan du ha respekt for folk der slår andre ihjel, For et par år siden blev en a mine kammerater pløkket i hovedet med et oversavet jagtgevær 2 gange a en "fælles Kammerat" vi havde på daværende tidspunkt, de var begge flyttet til sjælland, og vedkommende der skød var blevet psykisk syg og mente at hvis han pløkkede min kammerat (nævner ik lige navne) så ville jesus ånd komme og frelse ham, for hvad er der ingen der ved, min kammerat overlevede, men det var nok ik skide skægt for hverken ham eller hans kone eller datter da han dukkede op kl 2 om natten og bankede på vinduet ind til deres soveværelse og så kigger han ud igennem deres persienner og BANG 2 tryk lige i panden.. Havde du skrevet RESPEKT om det så havde jeg slagtet dig,
    Nu kommer pointen... Du kan jo ikke vide om der sidder pårørende eller bekendte og læser den her tråd, og jeg kunne forstille mig det kunne vække en masse følser hos dem hvis de læste hva du har skrevet.. så en anden gang, har du sådanne meninger eller holdninger, så hold dem for dig selv..


    Fornuftigt input - Jeg er helt enig. ;)


    "Tale er sølv - tavshed er guld" ;)

  • Quote

    Originally posted by Hans Hansen


    Nu skal du jo ikke hoppe ned på samme plan vel

    Nu mere en pointering af de tanker man sidder med når man læser sådan noget.. Jeg var ihvertfald blevet hamrende tosset og ked a det hvis jeg havde læst at der blev skrevet sådan om en a mine bekendte der var kommet til skade eller dræbt hvor vedkommende selv ikke var skyld i det. :)

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^

    Nu mere en pointering af de tanker man sidder med når man læser sådan noget.. Jeg var ihvertfald blevet hamrende tosset og ked a det hvis jeg havde læst at der blev skrevet sådan om en a mine bekendte der var kommet til skade eller dræbt hvor vedkommende selv ikke var skyld i det. :)


    Vi er da ganske enige, men dine ord var måske ikke optimalt valgt.

  • Ok. Jeg kan se at dette ikke lige er stedet at begynde den diskussion, da mange åbenbart har flere følelser om dette end jeg.
    Jeg kan da lige starte med at sige at jeg IKKE havde i sinde at træde nogen over tæerne, og slet ikke at retfærdiggøre det meningsløse drab. Overhovedet. Jeg synes det er lige så tragisk og latterligt gjort som aller jer andre, men har åbenbart en anden måde at tackle det på.
    Jeg kan ikke fjerne mit første post, da det er citeret temmelig mange gange. hvis nogen har lyst står det folk frit for.
    Så hvis nogen føler sig stødt over at jeg så humor i den tragiske situation så undskylder jeg hermed.

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Ok. Jeg kan se at dette ikke lige er stedet at begynde den diskussion, da mange åbenbart har flere følelser om dette end jeg.
    Jeg kan da lige starte med at sige at jeg IKKE havde i sinde at træde nogen over tæerne, og slet ikke at retfærdiggøre det meningsløse drab. Overhovedet. Jeg synes det er lige så tragisk og latterligt gjort som aller jer andre, men har åbenbart en anden måde at tackle det på.
    Jeg kan ikke fjerne mit første post, da det er citeret temmelig mange gange. hvis nogen har lyst står det folk frit for.
    Så hvis nogen føler sig stødt over at jeg så humor i den tragiske situation så undskylder jeg hermed.


    Respekt :D

  • Quote

    Originally posted by Hans Hansen


    Vi er da ganske enige, men dine ord var måske ikke optimalt valgt.


    Lad os nu ikke sidde fast i den sætning. For det første var det jo ikke pointen med hans rigtig fine indlæg. Så lad være at ligge en skygger over hans indlæg fordi han skriver en så harmløs sætning formuleret på en måde så man netop forstår at der ikke ligger nogen form for seriøs trussel bag ("jeg slagter dig"). Med mindre man er Lundin tror jeg ikke man tager den særlig alvorligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().