Crashtest dummies for Tele2 - Part 2

  • Hey er der nogle der har fået noget til test fra Tele2?


    Jeg fik li en mail fra dem og var 99% tæt på at hoppe rundt, men blev desværre skuffet da jeg læste videre..




    Øv bøv - sur urt og dårlig gave - Neder og trist :roller:



    Men er der andre der fik noget fra dem?



    EDIT: Hehe i toppen af mailen står der dette:

    Quote

    Ser denne mail mærkelig ud, klik her


    Ja gu fanden ser den mærkelig ud:P Jeg vil ha den forbindelse hehe

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Haha, hvorfor kontakte dig i første omgang så?


    Knuste drømme :razz:


    Tænkte jeg os :P


    Jeg havde ikke fået andre mails hehe....Meget knust drøm ;(

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Hehe hvorfor streget tele2 over? :P


    Det er min SPAM-filter der overstreger FY-ORD ... :))


    ej, det er fordi jeg søgte på "Tele2" i min Gmail da jeg skulle finde den email frem. Er et par uger siden jeg fik den.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det er min SPAM-filter der overstreger FY-ORD ... :))


    ej, det er fordi jeg søgte på "Tele2" i min Gmail da jeg skulle finde den email frem. Er et par uger siden jeg fik den.


    Haha okai ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kom heller ikke med :(..


    ... men havde nu heller ikke meldt mig til, så hvad faen :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • hehe kan kun citere det jeg skrev på hol.dk :)


    Quote


    hehe den her tråd er efterhånden blevet morsom at læse :)


    Havde ventet den slags mails fra dem og var ikke nogen overraskelse for mig af - Tele2 tester ikke "helt" nye produkter på Hr og Fru danmark - de har da allerede testet deres produkter i deres egen lukkede brugergrupper og bare bruger det som ren reklame og for at få opmærksomhed i markedet, dette er jo også Tele2's stil :o)


    og


    Quote


    hehe det kan jo være, som man kender dem, en storm i et glas vand for at få noget presse dækning og mund-til-mund ord. Der er jo ingen der har fået afvide at de skal teste det jo ;) og når man ser på hvor mange der her inde fra har søgt :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2