SU når man er pratik søgende?

  • Hej Tweakers


    som topic siger, er det nogle af jer som ved om det er muligt at få SU når man er pratik søgende?.


    jeg har prøvet og søge på SU`s hjemmeside men kunne ikke finde noget om det.



    så ville være glad hvis der var nogle af jer der kunne svare mig på dette spørgsmål :)



    Mvh SureShot-


  • Er det praktik i et uddannelsesforløb? I såfald er det muligt. Fik det i hvertfald i de 13 uger jeg var i praktik hos Mediehuset Herning Folkeblad.

  • Så vidt jeg ved skal du gå i skole for stadig at få SU.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Som læreplads mener jeg ikke det er muligt, da dette er betalt.


    ja det er jeg godt klar over :) men jeg er igang med at søge efter en læreplads og så er det at jeg spørge om det er muligt at få SU i den period hvor jeg søger.

  • Quote

    Originally posted by SureShot-


    ja det er jeg godt klar over :) men jeg er igang med at søge efter en læreplads og så er det at jeg spørge om det er muligt at få SU i den period hvor jeg søger.


    Hovsa, undskyld. Havde liste glemt den detalje :O


    Mener jeg dog heller ikke er muligt. Ligesom man heller ikke får SU når man har færdiggjort en uddannelse og skal begynde på en ny. Det bedste du kan gøre er at spørge på skolen, de skulle gerne have en vejleder der nemt kan svare på dit spørgsmål.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hovsa, undskyld. Havde liste glemt den detalje :O


    Mener jeg dog heller ikke er muligt. Ligesom man heller ikke får SU når man har færdiggjort en uddannelse og skal begynde på en ny. Det bedste du kan gøre er at spørge på skolen, de skulle gerne have en vejleder der nemt kan svare på dit spørgsmål.



    OK det vil jeg gøre, tak for svarene.