Min fratrædelse forklaret

  • Nogle har måske allerede bemærket det, andre ser det måske først nu da de læser dette indlæg.


    For at undgå utallige spørgsmål i den første tråd hvor jeg poster, så har jeg oprettet denne tråd.


    Jeg er fratrådt som hardware tester og som moderator til fordel som tester på tweakup. Grunden til dette skift, skyldes primært jeg savner lidt mere aktivitet, samt det faktum at Kim bor 8 km fra mig, og at det derfor er yderst praktisk hvad angår udlån af hardware.


    Hvis muligheden havde været der, så ville jeg da gerne have testet for begge sites samtidig, men det kan man ikke rigtigt, for der vil altid være nogen som tror man bedre kan li' det ene site fremfor det andet.


    Jeg fortsætter stadig her på Tweak som alm. bruger, da jeg stadig synes helt fint om sitet ;)


    Jeg vil takke Martin og resten af crew'et for samarbejdet, og ønske al held fremover.


    :cheers:

  • Ye :9xo up :)


    Håber du falder godt til pas hos de andre :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Held og lykke med det Happy... du har sku gjort det godt :) :9xo

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

    Rettet en gang, sidst af jK^ ().


  • Bahh var ellers skide rart med dig som mod og tester,


    Helg og lykke fremover :D :cheers:

  • Quote

    Originally posted by jK^
    Held og lykke med det Martin... du har sku gjort det godt :) :9xo


    Martin?


    Det er ikke martin... Martin er administratoren på sitet...


    Happy hedder.... tjaaa se hans mail...

  • Jeg er ikke sikker på at du kan holde ud, ikke at kunne styre os længere. :)) ;)


    Men du har da uden tvivl haft en aktiv rolle her på siden, og lavet noget seriøst arbejde - både når der skulle holdes orden i trådene, samt når der skulle testes hardware. Og du har helt klart vokset med opgaven, gennem din tid som moderator her. :cheers:


    Held og lykke på de nye "jagtmarker", fint at du lige fik forklaret os dine argumenter for afgangen. ;)


    :9xo

  • Goodluck.


    Inaktivitet synes jeg ikke der er.


    Dog synes jeg ikke at hverken Martin eller de ander mods eller dig for den sags skyld nogensinde har deltaget rigtigt i diskussioner. Jeg savner at se mods osv. deltage i tråde rundt omkring.


    Det eneste tidspunkt jeg ser Martin skrive er når han skal vise sit HW frem i benchmarks i den sektion.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Argh, ærgeligt - er tab for tweak :(.. Men vi må jo leve videre... ;)


    Forrædder :T

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Held og lykke med det ;)


    Et tab for tweak, men sådan er det jo nogle gange.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Et eller andet må Happy da ha deltaget i med 6,5 posts om dagen ;)


    Men ja du har gjort det godt :9xo