• Heysan, jeg skal op i mundtlig eksamen i IT a den 1. så tænkte lige på om nogen af jer nørder ligger inde med en PowerPoint præsentation af et hvilket som helst emne som jeg kan fremlægge i 10 minutter....


    f.eks. Rolf Molich, Normalisering, De 5 faser, Dynamisk html osv.


    noter ville også være fint...


    på forhånd tak


    mail: ** fjernet **

  • Du kan da tale om det binære tal system og 2s kompliment osv :D

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Hey..
    Jeg kunne godt bruge en god akademisk uddannelse..
    Et højtrangeret arbejde med en fast høj løn.


    Derudover kunne jeg godt bruge et kørekort til motorcykel og lastbil, samt et flycertifikat..


    Er der evt. en herinde der gider tag alt det for mig ?


    Skal helst bruge det inden d. 1. juli..


    :T :T :T

  • Hvad med selv at tage en smule ansvar for din fremtid, istedet for at snylte dig frem i tilværelsen, på andres bekostning? [Blocked Image: http://www.mini85.frac.dk/klaphat.gif]



    *LOL* :)) Det var en af det bedre. ;)

  • Du kan vel altid starte med at åbne Powerpoint og åbne din bog. Du får måske ikke så meget søvn frem til den første, men det er vidst den eneste måde du får lavet en præsentation.


    Som sagt, man bør følge med i timerne !!


  • Haha :p

  • jeg synes at blive kaldet en nørd er et kompliment,,,,,, vil selv gerne være det, men har ik nok forstand på computer endnu........ hvis jeg nu var en nørd så ville jeg jo kunne bestå IT A med pragteksemplar

  • IGEN!!! Vi laver ikke dine opgaver her på tweak.. Hvis vi bare gav dig svar så var det jo ikke dig der har lavet det.. Du får den karakter du fortjener.. så hvis du har chillet et helt år så får du jo sikkert chill karakter...


    Men held og lykke skal du dog have

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    du har IT A og du har ingen forstand på computere ... :boxed:


    Det er heller ikke noget krav på HHX. Nu havde jeg ikke selv IT A da jeg var på HHX, men nogen af dem der bestod faget med gode karakterer vidste ikke spor som computere, de var bare gode til at sige det læreren ville høre.


    Og dem der så rent faktisk vidste noget, fik dårligere karakterer.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det er heller ikke noget krav på HHX. Nu havde jeg ikke selv IT A da jeg var på HHX, men nogen af dem der bestod faget med gode karakterer vidste ikke spor som computere, de var bare gode til at sige det læreren ville høre.


    Og dem der så rent faktisk vidste noget, fik dårligere karakterer.


    Ja nogle eksamener er lidt for nemme.
    Fik 1000 kroner for at lave et lille java program til en kammerat som skulle op i IT A på HTX. Han fik da 10, selvom han ikke vidste andet om Java end de 5 minutter jeg havde brugt på at forklare ham koden.


    Ledt at jeg så selv kun fik 8 på IT B året før, ved samme lærer. :(