• Hvad ville i vælge..
    Kunne da være lidt ultimativt at være den eneste der kunne 15-fingresystemet :D


    http://ekstrabladet.dk/vrangen/article200508.ece


    Til trods for at man ser lidt mærkelig ud, og måske skræmmer nogle væk, så er der nu en del fordele, hvis man vel og mærket kan styre den 3. arm.


    Men hvis du havde muligheden, hvad ville du så?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg ved det ikke. Hvis armen var fuldt funktionel kunne det være ret sejt. Men hvis den var ret spasseragtig er det surt. Og om en operation ville kunne se normalt ud er også en faktor.

  • Egentlig kan jeg finde flere fordele end ulemper..
    Tænk på alle dem som ville ønske de havde en 3. arm.. Så kunne man blære sig med at man har en..
    Men står også altid og mangler en til at holde nogle ting for sig, og sådan noget.. Så er dette da den ultimative løsning.


    -Men dog stadig i tvivl

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg har svaret at jeg helt klart ville beholde den, men det er ud fra en opfattelse af, at armen bliver funktionel :P.. For det kunne da være ret vildt med 3 arme! Tænk alt det man kunne løfte i bænkpress, for ja, slet ikke at tale om, hvor hurtigt man kunne spille computer.. Eller hvor meget lettere det ville være at lodde, hvor man altid skal bruge 3 arme ;).. Det er mange fordele!


    :drink:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Synes det er klamt, mennesker er skabt med 2 arme og 2 ben.. Alt andet hører ikke hjemme...


    Desuden tænk på al den stirren, snakken, osv man vil blive udsat for, tvivler på man vil ku leve et nogenlunde normalt liv

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Armen ser ret død ud.


    Jeg vil sige den skal fjernes, og det er ud fra den betragtning at den menneskelige hjerne ikke er bygget til en 3 arm... det barn vil aldrig rigtig lære at bruge den, jeg tror den vil gøre mere skade end gavn.


    Væk med den.

  • Jeg har da også 3 arme ... Der er dog ikke fingre på den tredje :$


    Har stemt "Helt klart beholde den" fordi det kunne jo være han en dag møder dullen fra "Total Recall" der har 3 bryster ... og SÅ ville det jo være perfekt :))

  • Ved ikke om man skal tage denne tråd seriøst, når jeg kigger på bl.a. GrillRottens post, men hvertfald mener jeg den skal væk. Det barn vil blive røvrendt af folk der vil undersøge det. Og barnet vil ikke kunne leve et normalt liv. Et menneske har to arme, ikke tre.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Hvis man havde en fuldt funktionel arm som f.eks. sad under den højre eller venstre arm kunne altså være mega fordel, der er tit jeg ønsker man havde 3 arme, eller for den sags skyld 4 arme så det måske så lidt mere "normalt" ud, men hvis det er sådan nogle mutationer som den kinesiske dreng som måske ikke virker korrekt, så væk med den

  • Det er en misdannelse det skal væk, det er synd for barnet og drengen ville blive mobbet igennem hele skolen.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by MvK
    Ved ikke om man skal tage denne tråd seriøst, når jeg kigger på bl.a. GrillRottens post, men hvertfald mener jeg den skal væk. Det barn vil blive røvrendt af folk der vil undersøge det. Og barnet vil ikke kunne leve et normalt liv. Et menneske har to arme, ikke tre.


    Påstår du at jeg ikke er seriøs ? 8o


    ej, pjat ... :))


    Men seriøst ... Hvad vil du have at folk skal skrive ? Det er jo sådan en tråd hvor folk bare kan gentage sig selv mere eller mindre for der er jo ikke så meget at skrive hvis man skal være 100% seriøs.


    ... og nu er EB jo heller ikke en 100% seriøst avis IMO, så hvordan kan man forvente at deres læsere skal være det ? :T


    btw. hvor er "en skør, skør verden" blevet af ? ... :crazyeyes: ... eller hvad det nu hed :O


    Al magt til Smølferne ... :hb: ... Det er ikke altid det er dårligt at være anderledes ... Så længe man bare er hvid, rød, gul ... eller blå ... :))



  • Uha ja, det var verdensklasse... :))



    Synes den skal væk ser da vildt mystefystisk ud med sådan en alien fætter =O

  • Lol troede tråden handlede om loddeapparatet Den 3. arm :))


    Til topic... Har det nok på samme måde som _What_... men så alligevel... jeg er ikk vild med jeg har et ar på maven, hvordan må det så være at ha en ARM på maven? :boxed:


    Quote

    Originally posted by Morten
    Ville ikke have en 3. arm, man ville ikke kunne score! :ph34r:


    Kom frisk... tænk på alt det rageri der ku foretages :)) Det er da bare et spørgsmål om at finde en kvinde der ser muligheder :D :hb: