Kan man få listet alle sine posts ?

  • I Ubisofts Lock On forum er der en mulighed for at få en side frem med links til alle sine tidligere post.


    Jeg har ledt og ledt på tweak, men kan ikke lige finde den samme mulighed her.


    Er det fordi den ikke er der?


    Skriver her fordi jeg ikke rigtig synes den passede i nogle af de andre forums. (fora? fori?)

  • Har prøvet at søge med lidt forskellige søgekriterier.
    Jeg kan godt få noget frem der ligner, men det er ikke helt så funktionelt som det jeg referer til.


    Er i sikre på at funktionen ikke eksisterer, eller er det mere et skud fra hoften?

  • Quote

    Originally posted by humpeligimp
    IHar prøvet at søge med lidt forskellige søgekriterier.
    Jeg kan godt få noget frem der ligner, men det er ikke helt så funktionelt som det jeg referer til.


    Er i sikre på at funktionen ikke eksisterer, eller er det mere et skud fra hoften?


    Så er jeg ikke helt sikker på hvad du efterspørger... Hvis hverken [Blocked Image: http://tweak.dk/forum/images/top_search.jpg] eller Søg-knappen virker, så findes det ikke...


    Du spørger: "Er der en mulighed for at få en side frem med links til alle sine tidligere post?" - Og ja det er der - det er den SØG-knap jeg henviser til i mit forrige indlæg. Hvad mere ønsker du??

  • Tror bare han mener det er for bøvlet lige at skulle skrive sit eget nick og trykke søg. Han vil have en knap der gør det samme bare uden han skal skrive og trykke hele 2 gange :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Tror bare han mener det er for bøvlet lige at skulle skrive sit eget nick og trykke søg. Han vil have en knap der gør det samme bare uden han skal skrive og trykke hele 2 gange :T


    Jamen det behøver han jo ikke engang. Han kan bare trykke på SØG - så kommer hele listen frem ?! :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by noxon
    Tryk på dit username, så du ser din profil. Tryk så på søg nede i højre hjørne så kommer alle dine posts..


    Nu er jeg med. Jeg har startet med at trykke "profil" og så ledt derinde (Ligesom på UBI).


    Tak for det.


    Men det er nu lidt smartere stillet op det andet sted.
    Ikke for at nedgøre tweak på nogen måde.

  • Quote

    Originally posted by humpeligimp
    Nu er jeg med. Jeg har startet med at trykke "profil" og så ledt derinde (Ligesom på UBI).


    Tak for det.


    Men det er nu lidt smartere stillet op det andet sted.
    Ikke for at nedgøre tweak på nogen måde.


    Det er to klik du skal udføre, hvordan kan det være besværligt? Du tror ikke det bare er dig der er besværlig :)) ;)

  • Min finder altså ikke alle mine posts. Det gjorde den ihvertfald ikke sidst. Jeg kunne se at mit første ikke var mit første. Der var også færre resultater end mit postcount.
    Og der manglede noget en havde citeret mig for at sige, som jeg så citerede bagefter :)
    Men ok, det er så også ved at være et par år siden.

  • Quote

    Originally posted by humpeligimp
    Kender du UBI's forum?


    Nej, men det kan næppe være nemmere end et eller to klik med en mus. Du kan jo, som Mikkel også siger, bare bruge den knap der er under alle dine indlæg.


    At den måske ikke sidder det samme sted som DU er vant til, gør ikke tweak.dk's måde dårlig.



    SlackeR: Du har skrevet for meget :))

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Min finder altså ikke alle mine posts. Det gjorde den ihvertfald ikke sidst. Jeg kunne se at mit første ikke var mit første. Der var også færre resultater end mit postcount.
    Og der manglede noget en havde citeret mig for at sige, som jeg så citerede bagefter :)
    Men ok, det er så også ved at være et par år siden.


    Jeg ved at der har været en stor periode i 2003-2004, der er fjernet. Formentligt for at få lidt mere plads. ;)


    EDIT: Enig med Burger - Du snakker for meget (Kælling) :)) ;)

  • hehe hvilken humor.
    Hvad blev der af at feje for egen dør først og ikke at accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner såvidt man residerer i transparente domiciler? ;)
    I har jo begge ca 2500 posts mere end mig ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    hehe hvilken humor.
    Hvad blev der af at feje for egen dør først og ikke at accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner såvidt man residerer i transparente domiciler? ;)
    I har jo begge ca 2500 posts mere end mig ;)


    Jaja - men nu er dine "posts" jo også forsvundet, efter hvad du selv siger. :))


    Måske er du tidligere blevet nulstillet, ligesom Grill, der nu "kun" har knapt 20.000 indlæg, hvor han ellers ville have været oppe på 28-29.000. ;)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Jaja - men nu er dine "posts" jo også forsvundet, efter hvad du selv siger. :))


    Måske er du tidligere blevet nulstillet, ligesom Grill, der nu "kun" har knapt 20.000 indlæg, hvor han ellers ville have været oppe på 28-29.000. ;)


    Den mand er halvdelen af tweak jo :))
    Jeg tror bare de er væk som du siger. Det er skam heller ikke for at bitche eller noget men for at påpege at det ikke helt virker at gøre sådan der, ihvertfald hvis man er gemmelt medlem. Jeg ville ellers gerne lige have set mit første indlæg en dag, men det kunne jeg da godt glemme :)


  • Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal formulere det til lige netop dig der er så træt af ikke at få oplysninger nok.


    Men (og nu bruger jeg en gammelkendt frase ) du havde læst hvad jeg havde skrevet.....


    Jeg skrev at jeg synes at det er lidt smartere STLLET OP på UBI. Og det kan kun jeg vurdere synes for det er kun mig der kender til det.


    Og iøvrigt skrev jeg "at det ikke var noget jeg sagde for at nedgøre tweak på nogen måde"


    Jeg er ked af at at et relativt uskyldigt spørgsmål, endnu en gang ender i en diskussion af denne her karakter.


    Hvor synes du jeg gik over stregen? Helt ærligt.


  • Jeg synes ikke du gik over stregen, jeg tillader mig bare at stille spørgsmåltegn ved hvorfor det er usmart på tweak.dk og hvad det er du ikke kunne finde ud af?


    Og hvordan er det da stillet op på UBI siden det er smartere end at trykke på en knap under dine indlæg?


    En diskussion af denne karakter? Hvad snakker du om? Er det nu ikke længere tilladt at stille spørgsmålstegn ved hvad folk skriver, uden det skal betegnes som en slem diskussion? For så må du da meget undskylde jeg valgte at spørge,.