jelling musikfestival -all done.

  • ja så overlevede jeg endnu en gang jellingmusikfestival ...i år med masser af mudder og regnbyer, men som altid med masser af øl (m.m.) og sjove og flinke mennesker. Jeg selv gik rundt derovre i min tweak.dk t-shirt når det ikke regnede (hvilket var ca 1 dag) men fik ikke umiddelbart megen respons på det :)


    kan ikke finde nogle gallerier med pics derfra endnu, men hvis i finder nogle...gerne nogle hvor man kan uploade gratis til så sig lige til. der blev nemlig taget en del billeder af flere i vores gruppe så ville da være sjovt lige at finde de pics.


    her er mine:


    http://www.clan-gnu.dk/files/Overgnu/06.rar

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg var der.. Men jeg så ikke nogen t-shirt. Men ok, ud af ca 20k mennesker og så den smule regnfri og mig i den tilstand jeg til tider befandt mig i.. Det undrer mig egentlig ikke.
    Jeg ved der var folk jeg kender rigtigt derude som jeg ikke engang mødte.

  • og så tog du ingen billeder..fyyy skam dig :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    og så tog du ingen billeder..fyyy skam dig :)


    Temmelig få. Og kun rigtig dårlige billeder fra koncerter :)
    Havde en enorm aha-oplevelse på søpavillionen. En ven og jeg var endt dernede med en kande øl og havde lige set Bjørn og Johnny (ja, det er bjørn fra bjørn og okay og Johnny fra Kandis - far og søn).. Lige da vi skulle gå fordi der kom noget åndssvagt tårnblæserlaug kom der en tyroler rundt med en gloseliste til koncerten. Det viser sig så at Vejgaard Tårnblæserlaug oversætter alle mulige sange til tysk, spiller dem på tyrolerinstrumenter og ellers bare er totalt underholdende.
    Der er lidt smagsprøver på http://www.tyrolerorkester.dk/, men umiddelbart er det mest en totaloplevelse. De to koncerter jeg fik set med dem var helt klart blandt højdepunkterne :))

  • ja det er fanme underholdende....en af mine federe oplevelser var crackerjack. kendte rene i forvejen, men opdagede at bassisten kom sammen med en af mine rigtig gamle kvindelige venner, og desuden kendte en fra vores lejr....og de fyrede den for fedt af....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.