Nyt legetøj...

  • Hejsa alle..


    Som nogen nok kan huske, efterspurgte jeg lidt råd og vejledning mht køb af en ATV.. Der kom ikke så meget brugbart frem..
    MEN jeg har ENDELIG fundet modellen jeg vil ha, og syntes lige jeg ville vise jer den, den er bestilt og kommer hjem onsdag/torsdag næste uge.. altså den 1 eller 2 juni, Maskinen er købt hos http://www.wwts-europa.net/ og jeg må sige at forhandleren er en af de bedste man overhovedet kan finde, både med råd og vejledning, men også med generel viden omkring ATV markedet.


    Nå men nu til fars nye legetøj..


    http://peecee.dk/?id=40601
    http://peecee.dk/?id=40599
    http://peecee.dk/?id=40600


    Den på billederne er ikke min, det er en landmand på fyn der ejer den, men jeg den jeg har bestilt er magen til dog i en anden farve. :)


    Enjoy..

  • Ja det bliver super.. Jeg bor jo langt ude på landet sammen med min kæreste, Vi har Ringkøbing fjord på den ene side, og Stadil fjord på den anden, og så har vi 2½ km ud til vesterhavet, ja og der er jo marker overalt herude, og små privat veje osv, så der er muligheder nok.. glæder mig som et lille barn juleaften til at få den hjem,

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Ja det bliver super.. Jeg bor jo langt ude på landet sammen med min kæreste, Vi har Ringkøbing fjord på den ene side, og Stadil fjord på den anden, og så har vi 2½ km ud til vesterhavet, ja og der er jo marker overalt herude, og små privat veje osv, så der er muligheder nok.. glæder mig som et lille barn juleaften til at få den hjem,


    Hehe, det lyder bare godt! :9xo
    Jeg glæder mig også på dine vegne, hehe :roller:

  • 26000 kr koster den.. :) Så det er da en sjat penge.. MEN hvis man nu kigger på kvaliteten a modellen osv, så er det MEGET billig sluppet, hvis man tager en suzuki i samme størrelse koster den fanme 75000 kr. så der er en betydelig forskel, nu er der nok noget der skal sige at så holder suzuki'en også bedre osv, men det tror jeg nu ikke engang den gør, den maskine her er virkelig kvalitet så det basker, og den er HAMRENDE fed, og så er den med papire så man kan registrere den som bil.

  • Hvor mange hurtigt den køre.. LOL ... Den render ca 90.. men den kan nemt komme til at rende hurtigere.. meeen det er nu stærkt nok til mig, den vejer alligevel 240 kg og er næsten 2 meter lang, og man skal jo også ha hold på lortet igen, og selvom der er skivebremser på alle 4 hjul ja så ved jeg ik lige om jeg har lyst til at køre hurtigere. hehe..


    Og så kræver den ikke mere end 3 Ltr benzin pr 100 km, og der kan være 12 ltr i tanken på den, så det er eddermame lækkert.

  • Hehe kender det godt når det går lidt stærkt på tasteturet .. :) det lød bare sjovt..


    Nu skrev du en lille satan.. den har følgende mål


    240 KG Tør vægt


    1,92 Mtr lang
    1 meter og 4 cm bred
    1,11 meter høj..


    Så den er nu ik helt så lille igen, hehe,


    Og så er det jo lidt fedt at man kan registrere den som en bil.. og har man landbrug kan man få den registreret som traktor, så det er kanon

  • Hehe jamen det er korrekt burger.. :)
    Den maskine jeg har købt nu er jo heller ikke beregnet til direkte Cross, det er en stor arbejdsmaskine der kan holde til at knokle.. :) og som man også kan køre på vej med rimelig stabilt.. Men DANM man der er lang til til onsdag/Torsdag næste uge.. er bare slet slet ik go til at vente på sådan noget heh

  • Tillykke med købet.


    Det er max sjovt at drøne rundt på sådan nogen. En af mine venners far har tre af dem så vi har ligget og drønet rundt meget:D - det gør bare rimelig nas og vælge.

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Tillykke med købet.


    Det er max sjovt at drøne rundt på sådan nogen. En af mine venners far har tre af dem så vi har ligget og drønet rundt meget:D - det gør bare rimelig nas og vælge.


    Gør det nas og vælge? :P

  • Nej den bliver sku bestemt ikke droslet ned til 30 Km/t.. Der gælder nøjagtig samme regler for den som der gør for biler.. det eneste der er forskel er at du ikke må køre med ahænger på offentlig vej efter den.. og dog er det vist en eller andet regl der gør det muligt op til en vis størrelse. :)
    Morten du er da velkommen til at kigge ud til vestjylland en tur når jeg har fået min hjem, så ska du da nok få lov og prøve den.. hehe

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Nej den bliver sku bestemt ikke droslet ned til 30 Km/t.. Der gælder nøjagtig samme regler for den som der gør for biler.. det eneste der er forskel er at du ikke må køre med ahænger på offentlig vej efter den.. og dog er det vist en eller andet regl der gør det muligt op til en vis størrelse. :)
    Morten du er da velkommen til at kigge ud til vestjylland en tur når jeg har fået min hjem, så ska du da nok få lov og prøve den.. hehe


    Hehe, det lyder godt :D