Eksamensudtræk 2. g

  • Hva så, hva ska alle 2.g'erne fra Tweak op i? :D Og hva fik I i årskarakter? :)


    Jeg er selv så sindsygt heldig at sku op i mine bedste fag :P Programmering og fysik :D Den eneste nitte er bare jeg ska forsvare 2 ti-taller :crazyeyes:



    Har selv fået:
    Samf C - 8
    Programmering C - 10
    Fysik B - 10
    Kemi B - 6 (Ups? :) )
    Matematik B - 10/10
    Dansk mundtlig - 7
    Dansk skriftlig - 5 (Doh :T)
    Engelsk B - 8
    Infotek C - 9
    Teknologi B - 9

  • Udover de obligatoriske eksamner i matematik (pg.a. IT-projekt) og teknologi skal jeg op i engelsk, hvilket jeg er ganske fornøjet med. Self på 2. HTX ;)


  • nice nok :D


    det er sjovt som de fleste unge, for bedre karaktere i Engelsk end i Dansk nu til dags :p

  • Quote

    Originally posted by denully


    nice nok :D


    det er sjovt som de fleste unge, for bedre karaktere i Engelsk end i Dansk nu til dags :p


    tror ikke så meget at de er bedre.. ihvertfald i folkeskolen skal du jo noget helt andet i engelsk end i dansk..
    altså du skal analysere en novelle, og alt det der.. i engelsk skal du bare lytte et bånd i gennem og genfortælle.. og snakke om noget tilsvarende

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Jeg ska op til skriftligt mat og mundtligt tek som alle skal. og så ska jeg op i fysik og engelsk.. men jeg ska ha engelsk på A næste år.. så det behøver ikke bare min allerbedste præstation.. men Fysik er ikke godt.. men okay så ka jeg prøve at forbedre min års på 5 :))


    Mvh Mads :T