TV2 "Nyhedskanal"

  • Nej er du nok ikke, men jeg tror bestemt ikke den flopper... - DR er kendt for at være venstre orienteret, er ikke så markant nu tildags, men i tidligere tider var det meget tydeligt... - TV2 er derimod kendt for at være overfladisk... - Men, TV2 har nogle dygtige folk, såvel som DR, og de brænder helt sikkert for at kunne gøre en sådanne kanal et hit...


    Jeg tror det bliver en success... - Odds'ne er sq langt bedre end "charlie" som er det værste låååårt længe...

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Har jeg boet på månen den seneste tid eller hvor kommer det tv2 nyhedskanal fra? :boxed:


    TV2 vil lave en nyhedskanal der vil sende nyheder 24/7 men den vil også omhandle sport og politik.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Tja - det tror jeg ikke målgruppen synes ;)


    Det er nemlig rigtigt...


    Gamle mænd er målgruppen... - Og den værste af slagsen somregl...

  • de skulle lave en e-sports gaming 24/7 istedet...medmulighed for dækning af større internationale og mindre indenlandske events og med kommentatorer...og meget forskelligt, men CS, bf2 quake WC3 UT er da spil der kunne være interessante......det hele kunne så blive livet op med gode kommentatorer og baggrunds stuff som man sjældent når at få på fx DK4....


    en sådan kanal har vi ikke i dk og jeg tror den kunne have et stort publikum...samt vise forældre lidt om hvad deres børn måske betragter som en sportsgren og hvorfor.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Den kommer nok til at køre i døgndrift hos mig. :9xo.


    Skide god ide tv2 - :clap:


    Quote

    Originally posted by Fragman
    de skulle lave en e-sports gaming 24/7 istedet...medmulighed for dækning af større internationale og mindre indenlandske events og med kommentatorer...og meget forskelligt, men CS, bf2 quake WC3 UT er da spil der kunne være interessante......det hele kunne så blive livet op med gode kommentatorer og baggrunds stuff som man sjældent når at få på fx DK4....


    en sådan kanal har vi ikke i dk og jeg tror den kunne have et stort publikum...samt vise forældre lidt om hvad deres børn måske betragter som en sportsgren og hvorfor.


    Ja det ville være en bedre ide, og jeg tror skam heller ikke seer tallet vil fejle noget. Nerd power. :hb:

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Det er nemlig rigtigt...


    Gamle mænd er målgruppen... - Og den værste af slagsen somregl...


    Så er det jo heller ikke et flop eller noget lort. Hvis målgruppen synes om kanalen, er målet jo nået. At du så straks skal lufte alle dine fordomme siger mere om dig, end om TV2's valg af kanaler.



    Mht. Nyhedskanalen så kunne det godt gå hen og blive en succes. Konceptet er kendt fra bl.a. USA, og der fungerer det helt fint. Bare de ikke genudsender nyhederne ligeså meget som de genudsender film på TV2 Film :))

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    de skulle lave en e-sports gaming 24/7 istedet...medmulighed for dækning af større internationale og mindre indenlandske events og med kommentatorer...og meget forskelligt, men CS, bf2 quake WC3 UT er da spil der kunne være interessante......det hele kunne så blive livet op med gode kommentatorer og baggrunds stuff som man sjældent når at få på fx DK4....


    en sådan kanal har vi ikke i dk og jeg tror den kunne have et stort publikum...samt vise forældre lidt om hvad deres børn måske betragter som en sportsgren og hvorfor.


    fabelagtig ide. Det har vi brug for. :T

  • lav en underksrift indsamling eller noget om at få sådan en kanal op at køre :clap:


    Men med hensyn til den nye nyheds kanal, så tror jeg ikke den flopper, men den bliver heller ikke ligefrem et hit

  • Jeg syntes det er en god ide og jeg tror da bestem ikke den flopper.
    TV2 har da endnu ikke floppet med deres stationer, hvorfor skulle de gøre det denne gang?
    Konceptet er jo genialt.


  • Well jo, synes jeg, da det er "vores forældre"'s generation... Den holder max i 10-15 år, så er det en død fisk..

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Mht. Nyhedskanalen så kunne det godt gå hen og blive en succes. Konceptet er kendt fra bl.a. USA, og der fungerer det helt fint. Bare de ikke genudsender nyhederne ligeså meget som de genudsender film på TV2 Film :))


    Jamen burger. CNN eks, er jo på et internationalt sprog! Hele verden ser CNN! Det her kan tyskland ikk få glæde af, kun lille DK!

  • well. hvis de spænder nyhederne over en bred målgruppe ved at severe nyheder fx. inden for sport, aktier og IT, så tror jeg ikke at den vil floppe... men jeg har en grim anelse om at det bare bliver en person der sidder ved et designet bord og snakker.


    tv 2 charlie er helt rigtigt noget lort, ikke andet end musik, vinsmagning, Isabellas grimme smag og skrammel... keder mig virkeligt til døde den kanal.


    tv2 film blev jeg sq osse en del skuffet over fx. toy soldier og de grønne slagtere har været sendt på den kanal 117 gange FIND DA NOGLE NYE FILM FFS!!!!!11

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200