21

fredag, 19. maj 2006, 11:14

Citeret

Originally posted by Aerial
tak tak - nej det var planen at beholde den. Nu skal den lige have de 18" A8 fælge på og så anlægget fra BMW'en - ellers skal den bare holdes helt standard ;)

Det vigtige ord her er VAR :crazyeyes: :))

22

fredag, 19. maj 2006, 11:15

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

tak tak - nej det var planen at beholde den. Nu skal den lige have de 18" A8 fælge på og så anlægget fra BMW'en - ellers skal den bare holdes helt standard ;)

Det vigtige ord her er VAR :crazyeyes: :))

he he ja må indrømme at jeg har skiftet lidt meget bil her de sidste 2 år - 5 forskellige biler :O

Så nu håber jeg at jeg holder mig i skindet :$

23

fredag, 19. maj 2006, 11:16

Citeret

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Gid det var mig. Hvor meget gav du så for den?

kun 190 ;)

Det var ellers billigt nok. 8o mangler den noget eller truede du ham med et eller flere Medion-produkter? :))

24

fredag, 19. maj 2006, 11:40

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Gid det var mig. Hvor meget gav du så for den?

kun 190 ;)

Det var ellers billigt nok. 8o mangler den noget eller truede du ham med et eller flere Medion-produkter? :))

Den er i fuldstændig perfekt stand og ligner totalt en ny bil invendig - men kom da med en lille trussel om at jeg ville sende ham et medionkamera, hvis den ikke var lækker at køre i :))

25

fredag, 19. maj 2006, 11:48

Citeret

Den er i fuldstændig perfekt stand og ligner totalt en ny bil invendig - men kom da med en lille trussel om at jeg ville sende ham et medionkamera, hvis den ikke var lækker at køre i :))

Jøsses :boxed: Bad du så også om hans mobiltelefon og pengepung? :))

26

fredag, 19. maj 2006, 12:47

Operation X er det meget fornuftigt program, noget man virkelig kan bruge til noget.. stor respekt til det.. keep up the good work tv2 :9xo

:T

Hardstyle, My Style

27

fredag, 19. maj 2006, 12:59

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Annoncen findes ikke
Dette skyldes formentligt at bilen er solgt.

Tryk her for at gå til forsiden.

Med venlig hilsen

BilBasen.dk

Den virker fint her. Det er en Audi A4 1,6.

Virker os her nu. :D

Fed øse, IMO.

28

fredag, 19. maj 2006, 13:17

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Virker os her nu. :D

Fed øse, IMO.

jow tak - den kører sg* også dejligt :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.