61

fredag, 19. maj 2006, 19:45

Jeg har ihvertfald tilladelse til at være lækker.. LOL... Nej spøg til side.. Det er en HAMRENDE spændende hobby hvis man vel og mærke er en der gider sætte sig ind i hvordan sådan dyr lever og skal passes.. (og du virker bestemt som sådan en) Der er jo mange der ik helt fatter at nogen dyr kræver bestemt fugtighed og at fugtigheden nogen gange skal reguleres eftersom hva stadie dyret er i .. syntes der er rigtig mange der slet ik burde ha sådan noget, men helt holde sig til at kigge på dem i zoo..

Jeg havde en RIGTIG stor fugle edderkop, og min mor råbte BWADR og hun ville ihvertfald ikke besøge mig imens jeg havde sådan en, hun kom nu alligevel, og så dyret, og fik lov og se den æde, og hun var ikke til at rive væk igen, har faktisk fået enormt mange a sådan nogen reaktioner med alle de dyr jeg har haft.. på trods a at mange råber adr det ulækkert og klamt .... moder natur vil ALDRIG stoppe med at facinere og forbavse mig, syntes alle skulle være noget bedre til at respektere naturen og passe noget bedre på den.. :)

62

fredag, 19. maj 2006, 19:52

Citeret

Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
Jeg har ihvertfald tilladelse til at være lækker.. LOL... Nej spøg til side.. Det er en HAMRENDE spændende hobby hvis man vel og mærke er en der gider sætte sig ind i hvordan sådan dyr lever og skal passes.. (og du virker bestemt som sådan en) Der er jo mange der ik helt fatter at nogen dyr kræver bestemt fugtighed og at fugtigheden nogen gange skal reguleres eftersom hva stadie dyret er i .. syntes der er rigtig mange der slet ik burde ha sådan noget, men helt holde sig til at kigge på dem i zoo..

Jeg havde en RIGTIG stor fugle edderkop, og min mor råbte BWADR og hun ville ihvertfald ikke besøge mig imens jeg havde sådan en, hun kom nu alligevel, og så dyret, og fik lov og se den æde, og hun var ikke til at rive væk igen, har faktisk fået enormt mange a sådan nogen reaktioner med alle de dyr jeg har haft.. på trods a at mange råber adr det ulækkert og klamt .... moder natur vil ALDRIG stoppe med at facinere og forbavse mig, syntes alle skulle være noget bedre til at respektere naturen og passe noget bedre på den.. :)

Ak du, jeg er helt vild med mine dyr!

PT. har jeg æg i rugeren fra diverse kamæleoner, heriblant F. pardalis, F. verrucosus, Ch. montium og Ch. calyptratus, og klækker alle æggene så har jeg lige knap 20.000,- på kontoen om ca 6mdr, men disse er jo ikke alle til lommen.. Er sq ikke billige dyr at have. Går utroligt meget op i klima og miljø ved kamæleonerne, og bruger sq meget tid på dem.

Edderkopperne er jeg mindre hysterisk med, da jeg kun holder tunnelgravere PT.

Primært Haplopelma, Theraphosa, Cithiurastiscus (sikkert en bøf på den) og så lige en enkelt Poecilotheria metallica hun.. Hun er satme stor og hidsig :D

Lad mig vide hvis du er ude efter nogen F. pardalis (Panter kamæleon) af morphen Soabana / Nozy mitsio

3500,-/stk PT er der kun 2 æg tilbage der ikke er reserveret, resten stryger til staterne 8)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

63

fredag, 19. maj 2006, 20:07

For satan da nogle vilde film 8o

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.