21

fredag, 19. maj 2006, 13:58

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Originally posted by Aerial
ups - var lige lidt uopmærksom :O

Mon ikke det går. Du er jo også fra Medion... :))

he he ja - nah så kan man lige så godt sige at jeg er fra Fujitsu Siemens, HP, Dunlop, Zyxel, Mirai, Funai, Video7, Orion og Hugoson osv. osv. da vi også er servicepartner for dem ;)

22

fredag, 19. maj 2006, 14:06

Citeret

Citeret

Originally posted by BukkeMand
Når okay - var nemlig ikke sikker *G* :)

Det var bare mere om hvorfor han ikke fik sig en større. Jeg mener vi smed omkring 500 kr efter en teknisk skole svejse-afdeling, hvor vi så fik en grill på ca. 160cm lang og 50 cm bred. Den er sg godt svejset sammen og kan det hele - især god til grill-party ;)

Men hvis han skal bruge den til camping osv., så den jo at foretrække ;)

Ja, men var der så også tale om en kuglegrill? Det tror jeg næppe. ;)

I know, men mere om hvorfor... ;)... Hvis han nu bare skulle have fat i en grill i en fin størrelse, kunne det jo være han skulle finde alternativer.

Citeret

Btw... Har du noget imod mit navn Mikkel ? :D

Citeret

Nææ overhovedet ikke. Hvad får dig til at spørge om det? :)

BukkeMand = bukkemand... da du citerede mig ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bukke^" (19.05.2006, 14:07)

23

fredag, 19. maj 2006, 14:15

Citeret

Citeret

Citeret

ups - var lige lidt uopmærksom :O

Mon ikke det går. Du er jo også fra Medion... :))

he he ja - nah så kan man lige så godt sige at jeg er fra Fujitsu Siemens, HP, Dunlop, Zyxel, Mirai, Funai, Video7, Orion og Hugoson osv. osv. da vi også er servicepartner for dem ;)

Nå... ja hvad ved jeg ? :crazyeyes:

Det ville forresten være ret fint hvis du så kunne skaffe mig en Fujitsu Siemens Amilo Si 1520 ;) Især fordi ingen har den på lager for tiden...

Nå, nu må jeg hellere passe på at der ikke går for meget OT i det hele... :oops:

Citeret

Citeret

Nææ overhovedet ikke. Hvad får dig til at spørge om det? :)

BukkeMand = bukkemand... da du citerede mig ;)

Det har været en smutter. :ohmy:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (19.05.2006, 14:19)

24

fredag, 19. maj 2006, 15:07

Jeg skal bruge en Weber kugle grill på 57cm og ikke en på 37 eller en på 160cm!

Kompetente folk søges

Send en PM

25

fredag, 19. maj 2006, 15:09

Citeret

Originally posted by Hans Hansen

Ro på - Kig i Silvan som der blev sagt.

Du får alligevel ikke brug for en foreløbigt med det her møgvejr. :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (19.05.2006, 15:10)

26

fredag, 19. maj 2006, 15:54

Citeret

Fint nok - du skal bare ikke regne med noget hjælp herfra fremover med den tone :roller:

27

fredag, 19. maj 2006, 17:10

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

28

fredag, 19. maj 2006, 17:22

Citeret

Citeret

Fint nok - du skal bare ikke regne med noget hjælp herfra fremover med den tone :roller:

Slap da af. Selv i starten siger han at han gerne vil have en på 57cm. Bare fordi han ikke sætter nogen " :D" eller " ;)" Smiley på, behøver det jo ikke betyde at han ikke mener det på den måde.

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

29

fredag, 19. maj 2006, 18:09

Citeret

Originally posted by Ramaskriget

Citeret

Citeret

Slap da af. Selv i starten siger han at han gerne vil have en på 57cm. Bare fordi han ikke sætter nogen " :D" eller " ;)" Smiley på, behøver det jo ikke betyde at han ikke mener det på den måde.

Jamen hvis han ikke mener det sådan, så kan han da vel selv svare ? Jeg slapper oss af, faktisk overraskende meget for tiden ;)

Hvis han havde sagt at han kun kan bruge en grill på 57cm, så kunne jeg have sparet mig de minutter det varede at skrive indlægene og nudist bade med nogle fede tyskere på Rømø istedet ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bukke^" (19.05.2006, 18:09)

30

fredag, 19. maj 2006, 18:20

Nogle har måske sagt det, men der findes ganske fine alternativer til Weber. Husker ikke navnet på den mine forældre har, men den griller ganske glimrende, også hele året rundt ;)

31

fredag, 19. maj 2006, 18:20

Citeret

Citeret

Originally posted by Ramaskriget

Citeret

Citeret

Jamen hvis han ikke mener det sådan, så kan han da vel selv svare ? Jeg slapper oss af, faktisk overraskende meget for tiden ;)

Hvis han havde sagt at han kun kan bruge en grill på 57cm, så kunne jeg have sparet mig de minutter det varede at skrive indlægene og nudist bade med nogle fede tyskere på Rømø istedet ;)

Ved du hvad? så ville jeg nok hellere skrive de indlæg :))

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

32

fredag, 19. maj 2006, 20:31

Citeret

Originally posted by Macimuz
Nogle har måske sagt det, men der findes ganske fine alternativer til Weber. Husker ikke navnet på den mine forældre har, men den griller ganske glimrende, også hele året rundt ;)

Ja det mener jeg også. Jeg kan huske at de testede forskellen på en billig kuglegrill og en Weber kuglegrill. De grillede så 2 ens kyllinger, og den eneste lille forskel det endte med, var farven på skindet.

Smagen var efter sigende den samme, så der er vist penge at spare, hvis man vil. ;)

33

fredag, 19. maj 2006, 20:48

Citeret

Citeret

Ja det mener jeg også. Jeg kan huske at de testede forskellen på en billig kuglegrill og en Weber kuglegrill. De grillede så 2 ens kyllinger, og den eneste lille forskel det endte med, var farven på skindet.

Smagen var efter sigende den samme, så der er vist penge at spare, hvis man vil. ;)

Ye, men der er bare noget prestige over at eje sådan en Weber. Men sådan er der så meget.

34

fredag, 19. maj 2006, 21:09

Citeret

Ye, men der er bare noget prestige over at eje sådan en Weber. Men sådan er der så meget.

Naturligvis - Ca. 50% af prisen er navnet...

35

lørdag, 20. maj 2006, 09:30

For lige at vente tilbage til topic, så har Kvicky Xtra den grill du søger - Weber One Touch Gould 57 cm - på tilbud i næste uge til 1249.

36

lørdag, 20. maj 2006, 12:53

Citeret

Originally posted by Burger
For lige at vente tilbage til topic, så har Kvicky Xtra den grill du søger - Weber One Touch Gould 57 cm - på tilbud i næste uge til 1249.

Endelig noget brugbart!

Tak for hjælpen

Kompetente folk søges

Send en PM

37

lørdag, 20. maj 2006, 13:40

Citeret

Citeret

Naturligvis - Ca. 50% af prisen er navnet...

Præcis, som så meget andet ..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.