Tshirts til salg, hjælp med prisen!

  • Hey!
    Har endelig fået gang i det, og skal snart til at sætte mine tshirts og tank tops til salg på min side. Bare for sjov mest, og se om der er nogle der gider købe, ellers fjerner jeg det igen :P
    De kan fås i:


    Tank Top (tshirt uden ærmer) og som alm Tshirt i farverne:
    Sort
    Hvid
    "militær-grøn"


    Det skal siges, at de kommer fra Tyskland, og prisen kan ikke gøres lavere desværre .. Da omkostninger for Spreadshirt ellers ville blive højere end indtægten, men kan sige at de er af kvalitet. Har nemlig nogen hvide derfra :p


    Billede af det:

  • kan kun svare for mig selv, men jeg ville sq aldrig give så meget for en t-shirt med et eller andet logo som jeg ikke støttede......125-150 kr måske....men ikke mere.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    kan kun svare for mig selv, men jeg ville sq aldrig give så meget for en t-shirt med et eller andet logo som jeg ikke støttede......125-150 kr måske....men ikke mere.


    Fforstår dig også godt, havde tænkt på at sætte prisen til 100kr faktisk. Men kunne jeg ikke pga omkostningerne for dem. En alm tshirt koster ellers også omkring 200-300+. Hvis det er mærkevare i hvertfald.


    Men altså, jeg forstår dig. Vil lige høre andres meninger også. Hvis den er helt gal, sætter jeg den ikke til salg, så det er godt lige at høre folks meninger. Træls jeg ik kan sætte prisen længere ned ... :boxed:

  • ville ihvertfald være træls at have et større antal kr i et lager der aldrig bliver solgt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    ville ihvertfald være træls at have et større antal kr i et lager der aldrig bliver solgt.


    Yup, som sagt, kan ik gå lavere end 249. Og igen som sagt, går den helt i ged, sætter jeg den slet ikke til salg på siden.
    Det er dog i det mindste sådan, at jeg ikke betaler for at starte butikken. De bliver kun produceret efter betaling. Så mister jeg i hvertfald ingenting!

  • Tror bare jeg ville droppe det hvis jeg var dig tror ikke du for solgt noget til de priser desværer :( Bare for at være ond og realistisk.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg tror du får meget svært ved at få dem solgt, medmindre de er så billige at folk køber dem af den grund alene.


    Hvis din side ikke er kendt, eller er noget som din målguppe er direkte involveret i, ja så er der kun t-shirten tilbage at sælge på.


    Så jeg ville nok spare mig de penge og besvær.

  • Ville MAX give 25,- for sådan en t-shirt... og så er det kun fordi jeg manglede noget at male i...


    Sorry to say.. - er generelt ekstremt gnierisk overfor tøj. Meget sjældent jeg bruger over 200,- på en t-shirt og 300,- på et et par bukser...

  • Den pris er alt alt for høj! Drop det hellere. ;)


    Synes måske også det lugter lidt af storhedsvanvid. Du kan hoppe lidt rundt og lave saltomotaler og lidt halløj, men det findes der jo så mange der kan.
    Jeg mener... folk køber jo ikke bare T-shirts med hvem som helst på, vel?

  • Det er sgu helt i orden.
    Jeg forstår jer 100%. Grunden til jeg ville er ikke at jeg har storhedsvanvid, overhovedet. Det var fordi jeg så deres side, og det er 100% gratis, jeg skal ikke give en øre. Så tænkte jeg det kunne være sjovt at prøve, og havde bestemt mig at det skulle koster 100kr for 1. Og så bristede den illussion da jeg selvfølgelig så, at jeg ikke kunne få sat prisen længere ned. Og ville netop lige få det bekræftet ved at spørge jer :)
    Der er nogen der har spurgt mig om det, og som jeg er sikker på ville købe et, men det er ikke nok med de 4-5 stykker.
    Men tak for svarene, hehe.

  • Hvis jeg vandt i lotto, så måske. Kunne aldrig finde på at give så meget for en t-shirt. Skal næsten stramme ballerne, hvis jeg skal give 300 kr. for en trøje. Kald mig nærig.


    Foretrækker at give max 100 kr. for en t-shirt eller polo for den sags skyld. Køber gerne i Jack&Jones. Og kvaliteten på disse er skam ganske fin, sandsynligvis den samme som hvis det var Diesel, Nike eller Puma.


    Beklager, tror desværre du må smide ideen i skabet, indtil videre :ph34r:

  • Har det lige som andre har udtrykt det. Kan overhovedet ikke se, at der skulle være andet marked - end dine nære venner.
    Undskyld mig, men hvem f... gider gå med sådan en T-shirt.
    Hvem er flying... et eller andet ?? Jo - en vi en gang i mellem ser herinde på tweak.dk og som godt kan li' at vise sig selv frem i mærkværdige stillinger ! That's it.
    Tror det er en dødsejler - brug pengene på noget mere fornuftigt - f.eks. forkæl dig selv i stedet for. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Har det lige som andre har udtrykt det. Kan overhovedet ikke se, at der skulle være andet marked - end dine nære venner.
    Undskyld mig, men hvem f... gider gå med sådan en T-shirt.
    Hvem er flying... et eller andet ?? Jo - en vi en gang i mellem ser herinde på tweak.dk og som godt kan li' at vise sig selv frem i mærkværdige stillinger ! That's it.Tror det er en dødsejler - brug pengene på noget mere fornuftigt - f.eks. forkæl dig selv i stedet for. :9xo


    Undskyld jeg lige bryder ind, men hva pokker skal den der gøre godt for?


    Har du overhovedet kigget på hans hjemmeside?!


    Manden laver det han godt kan lide, tager billeder og filmer det, så andre der har interesse i det kan se det og spørge til det. Han har tutorials til hvordan han træner sin krop, og der er da en hel del som følger det samme program som ham.


    "som godt kan lide og vise sig frem i mærkværdige stillinger" Hva Fanden..


    On Topic: Jeg synes også det er lige lovlig meget, og når man heller ikk får nogen ærmer med.. :D

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Har det lige som andre har udtrykt det. Kan overhovedet ikke se, at der skulle være andet marked - end dine nære venner.
    Undskyld mig, men hvem f... gider gå med sådan en T-shirt.
    Hvem er flying... et eller andet ?? Jo - en vi en gang i mellem ser herinde på tweak.dk og som godt kan li' at vise sig selv frem i mærkværdige stillinger ! That's it.
    Tror det er en dødsejler - brug pengene på noget mere fornuftigt - f.eks. forkæl dig selv i stedet for. :9xo


    Igen igen igen, jeg .. har.. og.. skal.. ikke.. betale.. for.. at.. få.. dem.. lavet..
    Get it?
    Det var bare en idé for at se om det ville blive til noget. Er enig, synes også det er dyrt, og jeg ville bare lige høre det og få det bekræftet! Skulle INTET give for at få det puttet til salg! Ikke en bjælde..


    Men lukker tråden, glemte jeg sidst. Tak for det allesammen, jeg er helt enig med jer :)


    Igen, hvis nogen ikke har fattet det, evt Bent, jeg har intet betalt for det, eller skulle betale for det for at få det startet ;) Just a thought i had.