The Happening

  • Hvem skal med til The Happening? Skriv dit nick (gerne det, du har tilmeldt dig med) og navn.


    Er ikke selv sikker endnu, men det kunne være griner at møde nogle gutter herinde fra, hvis jeg dukker op.

  • Spøjst event imo. meget lave præmier og meget høj indgangs pris de har dog sat den lidt ned nu, tror dog stadig den er for høj især i forhold til hvad de tilbyder. Mit gæt er vi for en aflysning pga. for få tilmeldinger når vi nærmer os tidspunktet.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Til WHAT: Der er jo så mange arrangementer. Det spændende er jo ikke de summende maskiner, men de mennesker, der møder op og som man har noget sammen med.


    Det er IKKE pengene, der gør dig lykkeligere.

  • Nej men det er dem der trækker folk til især når der skal betales en del for at komme ind. Men du må da have en god tur med mates hvis det bliver til noget... er bare mit eget bud og gæt værk og ikke andet.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Kay
    Og til alle os andre, hvad er the happening? :S


    Det er et lan på Sjælland, hvor der vist bl.a. er tuneringer i CS 1.6. Og de præmier der er, er hardware. Men det skulle vist være hyggeligt nok. Dog bare dyrt.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hovsa prøv lige at tjek deres hjemmeside ser sørme ud til jeg fik ret :))


    Syntes dog lige så godt de bare kunne have meldt ud det var pga. manglende billetsalg istedet for den undskyldning :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det er udsat på ubestemt tid, virker yderst uprofessionelt arrangeret...


    Var blevet inviteret derhen, og kunne lige klemme det ind mht. eksamenerne, men nu bliver det jo spændende at se hvornår det bliver, ved ikke om jeg gidder, da det jeg skulle er noget jeg kan fixe herhjemmefra istedet til den tid.. :\

  • lad os da bare kalde det aflyst selvom arrangørerne ikke vil..det er jo reelt det som er sket.....og jeg har mødt den kære astrid der skulle være hovedarrangør og hun er (lad os holde det til et sobert sprog) arrogant og ude af trit med virkeligheden.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.