Hjælp: Køb af ATV

  • Hejsa..


    Står og skal ud og købe 2 stk ATV.. altså en 4 hjulet Crosser.. markedet er stort, og de findes i alle priser og størrelser...


    Jeg er så kommet til at overveje om det måske kunne betale sig og bestille dem hjem fra tyskland, men jeg kan bare ikke finde nogen steder hvor de forhandler Såkaldte QUAD'S / ATV / 4 hjulet crossere..


    Er der mon nogen a jer der kan hjælpe..


    KRAV.
    Min: 200ccm
    Vandkølet..
    omkring de 10000 kr....


    Håber i kan hjælpe

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Du må være gal hvis du tror at 10.000 rækker til at en 200ccm ATV.
    Prisklassen er MEGET MEGET højere.


    Kommer da an på om han kan undvære vandkølingen, for så kan den godt købes for under de 10.000,- , f.eks. her:
    http://vvsweb.dk/productdetails.aspx?productid=162936


    Man får dog hvad man betaler for, og hvis det er en der skal bruges tit og som skal være driftssikker, så skal man rigtig nok længere op.
    Der er en masse gode på denne side, men de starter omkring 20 K.
    http://www.polarisatv.dk/?gclid=COzE_qed-oQCFRY7MAodUlXMHA


    F.eks. denne her! .... men! 73900,- , dyrt legetøj!
    http://www.polarisatv.dk/Honda%20450%20ER.htm

  • Nej er bestemt ikke gal,, for du kan sagtens få en ATV på 200 CCM i det prisleje.. og nu snakker vi jo ca 10 k pr stk., og jeg skal bruge 2..
    Kig evt her : http://www.skagen-pocketbike.d…b86db6300269e488f1d112425
    Mærke: AMS. det er en ganske fin model. og den kan faktisk klare utrolig meget
    Jeg kigger i øjeblikket meget på den der hedder BlueDevil..


    og ja jeg ved godt det er en såkaldt kina model.. men vi har en Nabogård der køre med 2 a sådan nogen.. (altså samme model som den blå) og de køre altså pisse godt.. selvf holder de ikke til de allervildeste hop osv, men det skal de slet heller ikke bruges til..


    Hehe og Nej vil ikke undvære vandkølingen. :cheers:

  • lad vøre med at køb det pis jeg mener det !!
    mig og min bror har haft 2 ligenden denne model, og de har kørt i over 8 år
    http://www.linnets-mc.dk/web/311.htm, tro mig de kan altså også sparke fra. ! og det er satme kvali ! min far har 450 cc modellen, de penge man giver for en ATV det får man ! spar sammen, ellers bliver de tbare dobbelt så dyrt for dig i reperationer, over 3 af mine venner har prøvet alle de der kineser mærker og de flyver lige fra hinanden, Tro mig !

  • Quote

    Originally posted by Mr.Mercie
    lad vøre med at køb det pis jeg mener det !!
    mig og min bror har haft 2x 250cc atv fra suzuki de håldte i 10 år, så kom der lidt små problemer der hurtig kunne laves, så kørte de igen min far har haft en 450cc mener jeg det var, den kunne køre i vand, også fra suzuki , haft den i 8 den kører stadig, køb suzuki, mine venner har så meget erfaring med de der skod mærker i finder til de penge, det bliver dyrt i længden !! TRO MIG

    Jeg er da ikke i tvivl om at Yamaha suzuki og kawa er i MEGET bedre kvalitet.. men vi snakker jo noget så bestemt også helt andre priser..


    Jeg har været igang med at undersøge om man kan få reservedele til de modeller jeg har kigget på og hva priser de ligger i, det ser nu ganske fornuftigt ud,
    Nu kommer det jo også an på hvordan man behandler sådan noget, og hvordan man bruger det om det kan holde... :) men ja man får jo hva man betaler for

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^

    Jeg er da ikke i tvivl om at Yamaha suzuki og kawa er i MEGET bedre kvalitet.. men vi snakker jo noget så bestemt også helt andre priser..


    Jeg har været igang med at undersøge om man kan få reservedele til de modeller jeg har kigget på og hva priser de ligger i, det ser nu ganske fornuftigt ud,
    Nu kommer det jo også an på hvordan man behandler sådan noget, og hvordan man bruger det om det kan holde... :) men ja man får jo hva man betaler for


    okay, jamen 1 af mine venner kørte bare på en flad mark, der gik den i stykker helt af sig selv, bagtøj revet over, problemer med motor osv :) men det kan jo være du er heldig og finder et godt kineser mærke :)

  • Nu er der jo heldigvis ½ års garranti 2 års Reklamations ret hos forhandleren, så sker det så sender jeg den/dem bare retur.. :) Et eller andet sted kunne man vel forstille sig at manden ikke vil give 2 års reklamations ret og ½ års garranti hvis han ikke står inde for produktet.. :)


    Man kan selvf være uheldig lige meget hvad man køber... og jeg er da slet ikke 2 sek i tvivl om at suzuki osv er langt mere holdbare .. men nu skal jeg så ikke bruge de 2 jeg køber til race eller sådan noget.. det er bare simpelt transport fra a-b på grus og mark. :)


    og hvad fanden brænder lortet sammen indenfor de første 2 år, så sender jeg dem tilbage.. og kan de holde de 2 år, ja så har jeg jo haft billig transport/legetøj imellem tide. :)

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Nu er der jo heldigvis 2 års Reklamations ret hos forhandleren, så sker det så sender jeg den/dem bare retur.. :) Et eller andet sted kunne man vel forstille sig at manden ikke vil give 2 års reklamations ret hvis han ikke står inde for produktet.. :)


    Det bestemmer han jo ikke selv om han vil. Men man er i hvert fald godt dum som forhandler hvis man forhandler ting man selv er i tvivl om de kan leve op til de danske regler.


    Husk, at det efter de første 6 måneder er dig der skal sandsyneliggøre, at fejlen er en fabrikationsfejl.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det bestemmer han jo ikke selv om han vil. Men man er i hvert fald godt dum som forhandler hvis man forhandler ting man selv er i tvivl om de kan leve op til de danske regler.


    Husk, at det efter de første 6 måneder er dig der skal sandsyneliggøre, at fejlen er en fabrikationsfejl.

    Helt korrekt. :)
    Og som du siger Burger, så er han sku godt dum hvis han forhandler ting der ikke lever op til de danske regler og forhold.. Incl manden er ikke en der lige er opstartet igår så som så mange andre forhandlere på nettet lige i øjeblikket.. :) han har en del net forretninger, og er 100% reel og handle med.. har kun hørt positivt ihvertfald.

  • Jeg ville ofre noget mere på det.


    Kineser motorere som sidder på de billige ER og BLIVER noget l***


    Min far kender en som forhandlede dem og han er stoppet fordi der simpelthen var for mange reklamationer på dem. De gik i stykker hele tiden.

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Jeg ville ofre noget mere på det.


    Kineser motorere som sidder på de billige ER og BLIVER noget l***


    Min far kender en som forhandlede dem og han er stoppet fordi der simpelthen var for mange reklamationer på dem. De gik i stykker hele tiden.

    Jeg kan ikke ofre mere på det, da der ikke er råd til mere. det er lige budgettet i den her omgang.. MEN.. så længe der er garranti og reklamation på lortet, ja så kan det vel ikke gå helt galt, nu er jeg ikke en 14 årig knægt der smadre ting i vildskab.. jeg holder mine ting rigtig pænt, og står jeg efter et år med en atv der har smadret cylinder stempel eller andet der stadig ser ud som ny, så for forhandleren rimelig svært ved at påvise det ikke er en fabriksfejl...
    Men igen selvf er suzuki yamaha og kawa bedre kvalitet.. men jeg må indrømme at jeg ikke gider give 36000 for en 250Ccm suzuki.. Slet ikke når det bare er transport fra a-b her i området. :)