Sikke dog et problem !

  • Ja står her i Varde .. eller sidder lige pt..


    Og skal til ribe ( Tulipan fest )


    Og Kan bare ikke komme der ned ? kender sku ingen der gider køre der ned hehe :P Hvor uheldig kan man være ?

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Kan du ikke tage tog og bus?


    der går ikke bus til ribe.. her fra, ,


    men der var jo tog.. ja tak det ved jeg ikke hvordan jeg bruger .. og så skal blive der til det er færdig for at toget køre igen Grr.

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by Kisker^
    Ja står her i Varde .. eller sidder lige pt..


    Og skal til ribe ( Tulipan fest )


    Og Kan bare ikke komme der ned ? kender sku ingen der gider køre der ned hehe :P Hvor uheldig kan man være ?



    Hehe .. Jeg sidder ikke mere end 10km fra Ribe.. Og jeg smutter derud lige om lidt (med tog) :finger:


    Ej ka sQ godt se det er pænt trist...


    :cheers:

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    hvor ynkelig kan ,an være?



    oprette en tråd fordi at man ikke kan komme til fest? ... tsk tsk... tag dig en taxi hvis det betyder så meget for dig


    Det var også min tanke nummer 2 ... Tanke nummer 1 gik ud på om "Tulipan Fest" var lige så stenet som det lyder ... :crazyeyes:


    Når det er i Ribe, så burde det da være en Riberhus Fest ? :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det var også min tanke nummer 2 ... Tanke nummer 1 gik ud på om "Tulipan Fest" var lige så stenet som det lyder ... :crazyeyes:


    Når det er i Ribe, så burde det da være en Riberhus Fest ? :))



    det kan du egentlig have ret i. Jeg er lidt småstiv, så overså godt nok det der tulipan halløj, men hva faen :D ...

  • Quote

    Originally posted by FlexQ



    det kan du egentlig have ret i. Jeg er lidt småstiv, så overså godt nok det der tulipan halløj, men hva faen :D ...


    Nu kunne man så spørge, hvor ynkeligt er det at bruge tiden når man er fuld på tweak ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det var også min tanke nummer 2 ... Tanke nummer 1 gik ud på om "Tulipan Fest" var lige så stenet som det lyder ... :crazyeyes:


    Når det er i Ribe, så burde det da være en Riberhus Fest ? :))


    Hvis det er en fest i ribe kan det kun være steneren, og ja har været udsat for en uges tortur ved at bo i en ferielejlighed i den "HYGGELIGE GAMLE BY"

  • Quote

    Originally posted by learner


    Ouch :D I hear you Slacker,.. :9xo


    Sad nede ved en kammerat og havde drukket inden vi skulle møde de andre i byen, og han var lige i bad. Hvad skulle jeg give mig til end lige at stene lidt forum imens?:) :..