Terror trudsel fup eller rigtigt (den fra i dag)

  • hej.
    som jeg tideligere har lavet en tråd om.
    Tror i det er vores tur nu??
    Tror i trudslen holder eller er det bare en tom en af slagsen?
    Agumenter venligst og hold jer jer til emnet rasictiske indlæg bliver rapporteret til en admin.
    OUT//Nikolaj
    (happy^ Voting)

  • Tror sq ikke på det.. Godt nok har de det med at true mange gange, så er der stilhed, og SÅ sker det, men tror ikke helt på det, men så alligevel en smule, for man ved sq aldrig hvad de kan finde på der nede.. Men jeg er endnu ikke overbevist om at det er vores tur til at blive bombet.. ;)

  • Truslen er nok god nok.


    Om den er tom eller om de bare ikke kan nå hertil er nok svært at afgøre :))


    Ej, jeg tror sgu ikke at de vil herover, de vil nok hellere til et af de store lande, og måske så sige at det var pga. DK, men jeg tror at DK er for småt til at de gider.

  • Det kommer an på hva for en terrortrussel du snakker om?
    Hvis det er den med ekspiditionen der skal til Dk for at gøre det af med Muhammed tegneren så må jeg sq sige nej. :D

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Truslen er nok god nok.


    Om den er tom eller om de bare ikke kan nå hertil er nok svært at afgøre :))


    Ej, jeg tror sgu ikke at de vil herover, de vil nok hellere til et af de store lande, og måske så sige at det var pga. DK, men jeg tror at DK er for småt til at de gider.


    hehe som om danmark kan findes på verdenskortet:) jeg tror at vi skal være parat. vi har rodet os ud i noget som vi ikke kan rodes os ud af særlig let