Tweak imod regeringen ?

  • Kan se der er en banner reklame for en demonstration imod regeringen.


    Hvad er jeres holdning til det ??


    Her på tweak... hører det hjemme ??

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

    Rettet en gang, sidst af The old guy ().

  • Syens også det er lidt voldsomt..


    Ikke mindre end 5 reklamer om emnet på forsiden.


    Men så vidt jeg ved er det ikke tweak selv der ligger reklamerne.


    De har vist bare "lejet" pladsen ud til et reklamebureau som så vælger
    hvilke reklamer der skal vises.


    Er også derfor man til tider ser nogle lidt underlige reklamer.


    Men stadig vil jeg sige at reklamer for demonstrationer er måske lige voldsomt nok.

  • hmm... hvad så hvis det var en reklame for nazi johnni eller hitz but tahrir (stavehat) ??? har man slet ingen kontrol over hvad der reklameres for ?

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • klart klart mester... men er det tweaks ånd ?? Ved godt der ind imellem er politisk debat her i OT forum men derfor skal tweak vel ikke som forum reklamere politisk ?? Synes i hvert fald ikke det hører hjemme her

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Nej, jeg er ikke imod regeringen..
    At Tweak har det som banner, er jeg temmelig ligeglad med..
    Jeg ser aldrig på bannerne, og så længe det holder Tweak kørende, kunne de have hvad som helst for mig

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by The old guy
    hmm... hvad så hvis det var en reklame for nazi johnni eller hitz but tahrir (stavehat) ??? har man slet ingen kontrol over hvad der reklameres for ?


    Hvad tror du selv ? ... Gæt 3 gange ? :$


    Quote

    Originally posted by The old guy
    klart klart mester... men er det tweaks ånd ?? Ved godt der ind imellem er politisk debat her i OT forum men derfor skal tweak vel ikke som forum reklamere politisk ?? Synes i hvert fald ikke det hører hjemme her


    Hvad er Tweaks ånd ? ... Martin er bossen da det er hans site, så hvis han vil reklamere for et eller andet politisk ... eller for den skyld tampax, så værsgo. Rager mig faktisk ... chancen er bare PÆN lille for at JEG klikker på en reklame for tampax ... :))


    Så længe det bare hjælper med at holde Tweak kørende, så er det jo fint. Så kan man jo altid snakke om hvad der er mest penge i, men det holder Martin forhåbenligt godt styr på ... :9xo

  • For at gøre det kort afspejler det banner der henvises til på ingen måde min personlige holdning. Går nærmest ind for det stik modsatte, og stemmer slet ikke på noget til den side for midten.


    Som der allerede er nævnt sidder jeg ikke selv og styrer bannerne, og det er også forskelligt hvilke banner reklamer der er.


    Vores reklamer styres via en virksomhed der hedder Mediastruct sammen med ADpepper, og nu er der altsp nogen der vil demonstrere den 17. maj der reklamerer via dem. Og så er bannerne blandt andet også at finde på Tweak.dk.


    Jeg er 100% sikker på at der ikke kommer nazi reklamer eller lignende. :))

  • Er fuldstændig ligeglad med hvad der reklameres med eller ej.. Kigger aldrig på dem, og klikker heller aldrig på dem, så med mindre der kommer 18+ bannere på så er jeg helt ligeglad :))

  • Hvor er det dejligt at slippe med dem efter jeg købte Norton Internet Security 2006. :razz: - Så jeg er tildels også ligeglad hvad der bliver reklameret for, da jeg ikke kan se dem anyways.

  • Hmm, kunne være man skulle til at blockere reklamer på tweak.dk som bruger.... Det bidrager ihvertilfælde til at man som bruger overvejer det... Var det ikke fordi jeg er for sløv til de få klik havde jeg gjort det pronte...


    - Men vil da se på det imorgen.... - Uden brugerne ser reklamerne på tweak.dk er der ingen fordel i at have dem, kunne jo være vejen frem for at undgå denne slags provoganda..

  • det er jo ikke gratis at drive sådan en side..

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Nej, jeg er ikke imod regeringen..
    At Tweak har det som banner, er jeg temmelig ligeglad med..
    Jeg ser aldrig på bannerne, og så længe det holder Tweak kørende, kunne de have hvad som helst for mig


    Helt enig.

  • Jeg kan ikke se problemet i det. Bare fordi reklamen er på tweak.dk så betyder det jo ikke, at nogen her fra sitet bakker op omkring demonstrationen. Derudover, så er det en anmeldt demonstration der sikkert vil forløbe ganske stille og roligt.


    Det er ikke ulovligt at demonstrere i Danmark, det er en del af demokratiet, og det er mange gange en fornuftig måde at komme ud med sin mening og i dialog med politikerne, hvis man altså gør det på den rigtige måde.


    Quote

    Originally posted by Shooqer
    undskyld men hvilke reklamer snakker vi om?


    Det er den her.