21

torsdag, 11. maj 2006, 23:57

Fandme godt at hvor jeg kommer fra, der er homo noget der findes i TV, ligesom monster!

MATT DAMON

22

torsdag, 11. maj 2006, 23:58

Citeret

Originally posted by Bentzin
Hold da op en "flot" tråd - hvor de fleste omgår tweak.dk's regler.
Fedt - så gælder det bare om, at ned- og latterliggøre en minoritetsgruppe.
FFS - simpelthen en skændsel. Har afsendt en report om denne laussige tråd. Så må vi jo se, om det er i orden, at nedgøre bøsser på den her måde.
Jeg synes det er forkasteligt !!! X(

True true.. Har selv et par kammerater der er homo'er og har da stadig ikke noget imod dem. Om man er homo eller hetereo er der stadig samme person bag ;) Synes det er forkasteligt at nedgøre folk pga. deres seksualitet.

EDIT: Kan lige tilføje at jeg 100% ikke er homo ;)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Han$en" (11.05.2006, 23:58)

23

fredag, 12. maj 2006, 00:45

Citeret

Originally posted by Razorblade
Tja, hvorfor ikke, mellem 7 og 10 % af verdens befolkning er homoseksuelle.
Jeg tror ikke der går mange skår af cph's image af den grund. 8)

Ja men der er ikke 7-10% der er sprunget ud, så det er nogle fede metoder de tester det med.

24

fredag, 12. maj 2006, 01:02

Citeret

Man bliver da endnu mere i dårligt humør, når finder ud af, at folk er så "lave".
For hold da op en "flot" tråd - hvor de fleste omgår tweak.dk's regler.

Fedt at lave en tråd hvor det gælder om, at ned- og latterliggøre en minoritetsgruppe. Virkelig flot. :roller:
FFS - simpelthen en skændsel. Har afsendt en report om denne laussige tråd. Så må vi jo se, om det er i orden, at nedgøre bøsser på den her måde.
Jeg synes simpelthen, at det er forkasteligt !!! X(

Undskyld at jeg har stødt dig :(

Du er velkommen til at reporte, kan dog ikke se hvorfor tråden skulle reportes.. - Men, det med at lave tråde hvor folk overtræder regler, det er jeg vidst ikke mester i, har en for stor konkurrent på det område... :$

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "M.Beier" (12.05.2006, 01:22)

25

fredag, 12. maj 2006, 01:08

Citeret

Originally posted by M.Beier

Citeret

Man bliver da endnu mere i dårligt humør, når finder ud af, at folk er så "lave".
For hold da op en "flot" tråd - hvor de fleste omgår tweak.dk's regler.

Fedt at lave en tråd hvor det gælder om, at ned- og latterliggøre en minoritetsgruppe. Virkelig flot. :roller:
Jeg synes simpelthen, at det er forkasteligt !!! X(

Undskyld at jeg har stødt dig :(

Du er velkommen til at reporte, kan dog ikke se hvorfor tråden skulle reportes.. - Men, det med at lave tråde hvor folk overtræder regler, det er jeg vidst ikke mester i, har en for stor konkurrent på det område... :$

Nej for du laver jo aldrig fejl - tweak.dk's mest a....... s...... - nej må hellere stoppe. Det er ikke det værd. Viste jo også at du ville komme med dette svar, da du jo har svært ved at kigge længere end til din egen navle. :rolleyes:
Og jeg har sendt en report, som jeg skrev. Så må vi jo se om vores regler skal overholdes eller ej !!
Desuden så ka' jeg slet ikke se hvorfor bøsser/homo'er skal hænges ud som moget utøj.
"Man kan jo ikke gå uden for en dør, når de vælter rundt i byen" sikke dog en gang forkvaklede fordomme, der kommer til udtryk med sådan en udmelding. Hvor er respekten og empatien for denne gruppe mennesker ?

Godt nok skræmmende, men ikke uventet kommentar !

Men den bli'r vel bortforklaret med en hel masse selvopfunde og talkombinationer + en hulens masse ukendte navne. :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.05.2006, 02:15)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.