Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. maj 2006, 14:07

Blev i helt dårligt humør.. - Sad med en kebab i den ene hånd, et glas kakaomælk i den anden, og nød min frokost indtil jeg i nyhederne hørte Rad.V's forslag i dybeste alvor... - De vil have KBH skal kendes som byernes by for homoer, homo hovedstaden i verden... - Og det med henblik på at få en masse homoturrister til byen, hvilket egentlig er fint nok..

Men at fremfører en by, som KBH, som HOMO-BYEN, hva' er jeg den eneste som ikke bryder mig om den tanke???

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

torsdag, 11. maj 2006, 14:23

den er besat.. det er San Fransico der er homo-hovedstaden..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

torsdag, 11. maj 2006, 14:23

Omg det var dog et latterligt forslag.......

Dejligt man ikke bor i KBH :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

4

torsdag, 11. maj 2006, 14:30

Citeret

Originally posted by origin

Jah, San Fransisco & Amsterdam... - Men vil RadV ændre på... - De synes der skal ofres store beløber på reklame for KBH som homobyen over dem alle....

Har egentlig ikke noget imod homoer, men synes det er pisse nedern at det er indforstået at det er acceptabelt at være uanstændig... - Kan fandeme ikke være meningen at man ikke kan sidde og få noget mad på en cafe, uden en eller anden "bøssekarl" kommer fimsende forbi uden noget til at dække numsen, hvilket uden tvivl er Rad.V's hensigt...

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

5

torsdag, 11. maj 2006, 14:33

Citeret

Originally posted by M.Beier

Citeret

Originally posted by origin

Jah, San Fransisco & Amsterdam... - Men vil RadV ændre på... - De synes der skal ofres store beløber på reklame for KBH som homobyen over dem alle....

Har egentlig ikke noget imod homoer, men synes det er pisse nedern at det er indforstået at det er acceptabelt at være uanstændig... - Kan fandeme ikke være meningen at man ikke kan sidde og få noget mad på en cafe, uden en eller anden "bøssekarl" kommer fimsende forbi uden noget til at dække numsen, hvilket uden tvivl er Rad.V's hensigt...

hehe kan kun give dig ret.. det er jo helt hen i hækken.. så mange bøsser er der fandme da heller ik her i danmark

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

6

torsdag, 11. maj 2006, 14:37

Klap lige hesten - Det er kun et forslag fra de Radikale... :rolleyes:

Synes også det er et lidt underligt tema at bruge. Hvorfor skulle Kbh have mere med homoseksuelle at gøre, i forhold til alle mulige andre hovedstæder og storbyer?? :)

7

torsdag, 11. maj 2006, 14:41

Godt at være Århusianer ;) Ej jeg håber sq det bliver gennemført, så jeg kan få mig en god griner.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "deaz" (11.05.2006, 14:42)

8

torsdag, 11. maj 2006, 14:44

Tja, hvorfor ikke, mellem 7 og 10 % af verdens befolkning er homoseksuelle.
Jeg tror ikke der går mange skår af cph's image af den grund. 8)

FX 8350 Win 7
4 x 4096 MB Corsair Vengeance 1866 MHz
GB R9 290X 4 GB Asus Sabertooth 990 Fx
240 GB Samsung 840 SSD 1 TB Hitachi 750 GB Samsung F1

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
Samsung S23A700D Fractal R4
Steelseries Apex, G602 mus, osv
.

9

torsdag, 11. maj 2006, 15:51

Hvad med at give pengene tilbage til de offentlige ydelser istedet?

10

torsdag, 11. maj 2006, 16:07

Citeret

Blev i helt dårligt humør.. - Sad med en kebab i den ene hånd, et glas kakaomælk i den anden, og nød min frokost indtil jeg i nyhederne hørte Rad.V's forslag i dybeste alvor... - De vil have KBH skal kendes som byernes by for homoer, homo hovedstaden i verden... - Og det med henblik på at få en masse homoturrister til byen, hvilket egentlig er fint nok..

Men at fremfører en by, som KBH, som HOMO-BYEN, hva' er jeg den eneste som ikke bryder mig om den tanke???

Tja... muslimer, katolikker, jehovas vidner mv. ser homosekualitet som en synd... så kan det jo være de holder sig væk .... Jamen kom endelig med en masse homo´er så. Så er der også flere tøser til os andre ... og så kan fyrene jo ikke brokke sig over at deres kæreste har en masse drengevenner når det er homo´er hele bundtet ... You can´t loose ... :))

Kan ikke se hvordan man kan bekymre sig over at der er nogle fyre der er til andre fyre når ens nationalret næsten er ved at bliver "kebab" ... Hvornår har folk sidst spist frikadeller til frokost ?

Jeg elsker turister ... De kommer ... de køber ... de skrubber hjem igen. Der er mange folk her i landet der kunne lære en ting eller to af det :$

11

torsdag, 11. maj 2006, 16:40

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Tja... muslimer, katolikker, jehovas vidner mv. ser homosekualitet som en synd... så kan det jo være de holder sig væk .... Jamen kom endelig med en masse homo´er så. Så er der også flere tøser til os andre ... og så kan fyrene jo ikke brokke sig over at deres kæreste har en masse drengevenner når det er homo´er hele bundtet ... You can´t loose ... :))

Kan ikke se hvordan man kan bekymre sig over at der er nogle fyre der er til andre fyre når ens nationalret næsten er ved at bliver "kebab" ... Hvornår har folk sidst spist frikadeller til frokost ?

Jeg elsker turister ... De kommer ... de køber ... de skrubber hjem igen. Der er mange folk her i landet der kunne lære en ting eller to af det :$

Igår - 400gram fiskefrikadeller :P

take your next paycheck.

12

torsdag, 11. maj 2006, 16:42

Ej, det kan de bare ikke mene :ph34r:

Der er sq mere fornuftige ting at bruge de penge det ville koste at reklamere WW på.. :boxed:

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

13

torsdag, 11. maj 2006, 17:13

Latterligt... og ikk fordi jeg har noget imod homoer.. eller vent. det har jeg!

men de vil vel bare tjene penge.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

14

torsdag, 11. maj 2006, 17:15

Citeret

Originally posted by CarStone

homoerne?

15

torsdag, 11. maj 2006, 17:18

Citeret

Originally posted by FlexQ

Citeret

Originally posted by CarStone

homoerne?

Regeringen ;)

Intet system pt.

16

torsdag, 11. maj 2006, 17:19

Jojo, Grill, du har ret, men synes du ikke det er pisse nedern hvis man ved en fejl bevæger sig udenfor en dør når der er homoparade og de fimser rundt i gader og stræder!?

- Elelr som tidligere nævnt, sidder og spiser og der så kommer en uden noget der dækker bagdelen, fordi idioten vil rende rundt ved gågaden iført bukser uden noget der dækker bagtil, og tilmed ingen underbanditter(underhakkere/underbukser)

take your next paycheck.

17

torsdag, 11. maj 2006, 17:28

Citeret

Jojo, Grill, du har ret, men synes du ikke det er pisse nedern hvis man ved en fejl bevæger sig udenfor en dør når der er homoparade og de fimser rundt i gader og stræder!?

- Elelr som tidligere nævnt, sidder og spiser og der så kommer en uden noget der dækker bagdelen, fordi idioten vil rende rundt ved gågaden iført bukser uden noget der dækker bagtil, og tilmed ingen underbanditter(underhakkere/underbukser)

Homofobi ? ... Lader til at du har set én Love Parade for meget :))

Jeg bevæger mig nu aldrig uden for en dør ved en fejl, men bortset fra det så kan jeg nu ikke se noget problem ved at der er homoseksuelle mænd & kvinder der bevæger sig rundt på samme gade som mig. Det kan nu ikke bringe mit pis i kog. De fleste homoseksuelle mænd & kvinder der findes i vores dagligdag kan du ikke se at de er homoseksuelle. Kan være det sidste bussæde du har siddet på har en homoseksuel siddet på LIGE før dig .... uhada ... :))

Tror du selv at København vil blive omdannet til én stor Love Parade ? .. jamen dog ... Tror sgu der er større chance for at København bliver omdannet til en stor ghetto ... men sådan er det jo.

Skal du frygte noget, så frygt i det mindste noget som er farligt for noget.

18

torsdag, 11. maj 2006, 17:30

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Homofobi ? ... Lader til at du har set én Love Parade for meget :))

Jeg bevæger mig nu aldrig uden for en dør ved en fejl, men bortset fra det så kan jeg nu ikke se noget problem ved at der er homoseksuelle mænd & kvinder der bevæger sig rundt på samme gade som mig. Det kan nu ikke bringe mit pis i kog. De fleste homoseksuelle mænd & kvinder der findes i vores dagligdag kan du ikke se at de er homoseksuelle. Kan være det sidste bussæde du har siddet på har en homoseksuel siddet på LIGE før dig .... uhada ... :))

Tror du selv at København vil blive omdannet til én stor Love Parade ? .. jamen dog ... Tror sgu der er større chance for at København bliver omdannet til en stor ghetto ... men sådan er det jo.

Skal du frygte noget, så frygt i det mindste noget som er farligt for noget.

Hvem ved...? Deltaget måske? :)) :finger:

Intet system pt.

19

torsdag, 11. maj 2006, 23:23

Citeret

Hvorfor ikke sende dem til Gaza der er så mange i forvejen. Det vil jeg kun kunne få en god griner af. Har i set Gay army.
Svanse hele bundet

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

20

torsdag, 11. maj 2006, 23:56

Man bliver da endnu mere i dårligt humør, når finder ud af, at folk er så "lave".
For hold da op en "flot" tråd - hvor de fleste omgår tweak.dk's regler.

Fedt at lave en tråd hvor det gælder om, at ned- og latterliggøre en minoritetsgruppe. Virkelig flot. :roller:
FFS - simpelthen en skændsel. Har afsendt en report om denne laussige tråd. Så må vi jo se, om det er i orden, at nedgøre bøsser på den her måde.
Jeg synes simpelthen, at det er forkasteligt !!! X(

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.05.2006, 00:02)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.