Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. maj 2006, 11:16

hejsa folkens nu har jeg været alle butikker rundt her hvor jeg bor.. nu vil jeg så kigge nettet efter hawai tøj har fundet noget på trendsales men tshirten passede ikke til de shorts jeg ville have:P så folkens kender i nogle steder hvor de sælger sådan noget hawai agtigt noget på nettet?

3

torsdag, 11. maj 2006, 16:23

nææ kende ikke rigtigt nogen steder, men hvorfor ikke bare købe noget normalt tøj :D

4

torsdag, 11. maj 2006, 16:32

Hva med Billabong shorts?

De er da total hawai, og mega lækre at gå i, og så kan de erhverves i en enhver skate- ellers surfbutik :D

5

torsdag, 11. maj 2006, 17:57

Citeret

Originally posted by NiEn
nææ kende ikke rigtigt nogen steder, men hvorfor ikke bare købe noget normalt tøj :D

fordi at jeg skal være med i aycans musik video hvor stilen er hawaii;)

6

torsdag, 11. maj 2006, 18:13

Citeret

Originally posted by ExobiT

Citeret

Originally posted by NiEn

fordi at jeg skal være med i aycans musik video hvor stilen er hawaii;)

åh ok. jamen bare røv er det ikke også hawaii agtigt . hehe :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.