Håber han taler sandt denne gang ! Edit: Hmm - det gjorde han så ikke !

  • Og ikke gør som han plejer - nemlig snakker med 2 tunger. For så slipper vi for en af de værste af slagsen.
    Det bli'r en stor dag for alle fredelige og normalt tænkende danskere, hvis han gør alvor af det. :9xo
    Så må vi håbe, at de andre af samme kaliber følger trop.


    Denne leder rammer vist meget godt, sømmet på hovedet.


    NB. Vær venlig at holde evt. indlæg på et sobert plan. Pft.

  • Ha jeg håber sgu han holder sit ord den her gang :D For han er sgu noget af en klods!


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • jeg synes det var på tide, at andre end blot jyllandsposten gik ud med en reel holdning.


    men hatten af for bent falbert, som nu har skrevet en direkte og tydelig kommentar til sagen.


    det var på sin plads og vi siger pænt farvel til abu. eller...

  • Det er da godt at høre. :rolleyes: Men jeg synes simpelthen det er for latterligt, at han bare kan blive eller rejse, præcis som han selv vil. Han burde være udvist for LANG tid siden - Det er en skandale! X(

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Det er da godt at høre. :rolleyes: Men jeg synes simpelthen det er for latterligt, at han bare kan blive eller rejse, præcis som han selv vil. Han burde være udvist for LANG tid siden - Det er en skandale! X(


    Enig. Hvis der er nogen der fortjener et lods i røven, så er det sgu ham :boxing:

  • uT aV miN kJioSK!!11


    Og det kan kun gå for langsomt. Hvis vi er så forfærdelige, kan jeg ikke forstå hvorfor han stadig ikke er daffet...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Jeg kommer ikke til at savne Abu Laban. Han er en patetisk, arrogant nar.


    Men når det er sagt synes jeg det er godt at DF'erne ikke fik deres krav om udvisning igennem.


    Hvordan ville det ikke have set ud hvis Danmark, midt i vores kamp for retten til at sige hvad vi mener,
    udviste en flygtning der sagde noget vi ikke kunne lide at høre.


    Vi ville have skudt os selv i foden og vist de vrede muslimer at ytringsfriheden ikke er en realitet, men et hult propagandaudtryk.

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    uT aV miN kJioSK!!11


    Og det kan kun gå for langsomt. Hvis vi er så forfærdelige, kan jeg ikke forstå hvorfor han stadig ikke er daffet...


    Prævcis, det sjove er at vi alle hader ham og han hader os :))

  • Det skulle egentlig ikke undre mig hvis han bliver her, her er jo langt mere velstand. Han kan jo holde sig i sine moskeer og i alle ghettoerne, og på den måde for det hele, som en anden prinsesse ... :roller:


    Og så er han tæt på "fjenden" - Han kan holde øje med alt hvad her foregår, og opdigte alle de historier om os, han kan finde på, for dermed at gøre livet surt for os ... :rolleyes:

  • selv de fleste moderate muslimer er med på ideen om at få ham ud, de er trætte af at han sætter dem i et så dårligt lys som han gør. Så tror ikke han bliver forgyldt som en lille prinsesse som du siger Mikkel.

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Goodbye my lover, goodbye my friend, your have been the one! :cheers:


    Mvh Mads :T


    og hvis du synger james blunt igen, kan du joine ham :P jeg kommer satme heller ik til at savne ham laban gutten der.. jeg vil med glæde give ham et spark over den tyske grænse.. bor jo ik så langt derfra

  • "Jeg er ikke villig til at blive manipuleret med hele tiden og blive forbundet med terrorisme, når jeg har arbejdet dag og nat med næb og kløer og meget ærligt for dette lands velfærd." (http://www.tv2.dk)


    Kors - Hvor naive tror han folk er? :boxed:



    Quote

    Originally posted by FlexQ
    selv de fleste moderate muslimer er med på ideen om at få ham ud, de er trætte af at han sætter dem i et så dårligt lys som han gør. Så tror ikke han bliver forgyldt som en lille prinsesse som du siger Mikkel.


    Hver har sin side af sagen...

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Hvis han rejser, jamen godt for ham, hvad rager det os :))


    Jamen det rager mig en hel del ! Jo flere af hans slags der smutter, jo bedre + der er større chance for, at vi andre fredelige får det bedre.


    Desuden så har jeg været med til, at betale for hans og de andre landsforræderes tilværelse i Danmark - i mange år.
    Det slipper jeg så for nu. Og det er i sig selv en væsentlig ting, da det så kan være, der er lidt til mit eller andres behov for hjælp, især når vi har betalt gildet - i en hel del år efterhånden.
    - endnu en gang - så rager det mig meget - :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Jamen det rager mig en hel del ! Jo flere af hans slags der smutter, jo bedre + der er større chance for, at vi andre fredelige får det bedre.


    Desuden så har jeg været med til, at betale for hans og de andre landsforræderes tilværelse i Danmark - i mange år.
    Det slipper jeg så for nu. Og det er i sig selv en væsentlig ting, da det så kan være, der er lidt til mit eller andres behov for hjælp, især når vi har betalt gildet - i en hel del år efterhånden.
    - endnu en gang - så rager det mig meget - :9xo


    Rolig nu ;)


    Mener bare at han laver lidt meget postyr ud af sin udrejse.
    Er dog også glad for at vi ikke skal høre på ham mere.

  • Ja god tur hjem X(


    Men sad netop og snakkede med de gamle om det i formiddags da jeg lige fik mig et rundstykke til min avis. Og vi kom da også ind på at, nu hvor der er meget snak om at han har med det der terror halløj at gøre der nede i mellemøsten er det måske en smule farligt...? Altså han kender jo DK's stoltheder og ved hvad de skal gå efter hvis det er.. Var bare lige en tanke der strejfede mig tidligere.. Hvad mener i?? :ph34r: