Stereo Studiet kokser i det?

  • Hej..


    Ja, jeg vil bare lige høre med jer. Men jeg var inde og købe et spil igår, Oblivion. Jeg finder så ud af at det ikke virker. Fint tænker jeg. jeg går da bare ind og får pengene tilbage..
    Det skal så lige siges at da jeg købte spillet var der INGEN emballage på. Altså det der plastic beskyttende noget.


    Jeg tager så derind i dag for at få pengene tilbage, har bon osv.
    Jeg kommer ind, spørger jeg om jeg kan få pengene tilbage. Manden siger nej, fordi emballagen er brudt. De fortæller så er det er MIN fejl at der ingen emballage på. Så tænker jeg bare, hvordan fanden kan det være min fejl at de ikke har emballage på deres ting?
    Hvordan kan jeg vide der ikke skulle være emballage på. Måske noget nyt de er begyndt med, i dont know.


    Men jeg kunne ikke få pengene tilbage pga. det var MIN fejl der ikke var emballage på da jeg købte. Prismærket sidder endda på selve boxen.


    Men hvem er det der har ret til hvad her? Jeg er bare forvirret :boxed:


    AbeTis

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Martin
    havde de ikke andre kasser med spillet stående? og var der folie på dem?


    Det spurgte jeg faktisk ikke efter, eller så efter.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Selvfølgelig skal du have det byttet hvis det ikke virker. Har da intet at gøre med om forsejlingen er brudt eller ej...


    Hvis der nu overhovedet havde været emballage på i første omgang, ville det jo ikke gøre nogen forskel - du ville jo stadig være nødt til at bryde den og tage cd'en ud, for at finde ud af om spillet virker!


    De skal bare hoste op med et nyt spil til dig - længere er den ikke!

  • Mikkel siger jeg skal skrive noget, selvom jeg er midt i min 24 timers markedskommunikationeksame. ;)


    Du har ikke krav på at få dine penge tilbage bare fordi spillet ikke virker, men du har krav på at få et nyt spil.


    Der kan først blive tale om at ophæve købet hvis du stadig har et defekt produkt efter flere afhjælpningsforsøg som butikken burde tilbyde dig.