PayPal, sikkert?

  • Er PayPal sikkert?
    Nogle der bruger det, og ved om det er sikkert eller sådan noget?
    Har tænkt mig at lave nogle tshirts, tank tops etc til salg på min side, og der får jeg pengene gennem PayPal og skal skrive kreditkortnummer osv for at aktivere det. Så er bare lidt nysgerrig om jeg skulle gøre det eller ej.

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Er PayPal sikkert?
    Nogle der bruger det, og ved om det er sikkert eller sådan noget?
    Har tænkt mig at lave nogle tshirts, tank tops etc til salg på min side, og der får jeg pengene gennem PayPal og skal skrive kreditkortnummer osv for at aktivere det. Så er bare lidt nysgerrig om jeg skulle gøre det eller ej.


    Jada. Har brugt det hist og her gennem tiden :9xo


    Men ellers kan jeg da varmt anbefale http://www.Ewire.dk :clap: ... også genialt hvis man lige skal handle hurtigt med en anden fra nettet frem for at bruge en laaangsom bankoverførsel :roller:


  • Hm, det er nogle simpel hvid t-shirt med et link på .... Kan ikke lige se det fede i det :boxed:


    Der er da vel heller ikke nogle der ville betale 170 kr for at reklamere for din hjemmeside ? 8o


    Man kan dog få lavet tryk på en tshirt for langt mindre penge end det. Men spørgsmålet er jo også hvilken kvalitet tshirt det skal være.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hm, det er nogle simpel hvid t-shirt med et link på .... Kan ikke lige se det fede i det :boxed:


    Der er da vel heller ikke nogle der ville betale 170 kr for at reklamere for din hjemmeside ? 8o


    Man kan dog få lavet tryk på en tshirt for langt mindre penge end det. Men spørgsmålet er jo også hvilken kvalitet tshirt det skal være.


    Ja, men der er et stort logo bagpå.
    Og det kan ikke være i andre farver når jeg har sat logo på.
    Og jeg havde tænkt på en pris på 100kr, men det kunne jeg ikke få det til, ellers havde jeg gjort det. Måske endda billigere :(
    Der stod at omkostningerne ville være for dyre nemlig.

  • Tja.. Jeg ovferførte penge via Paypal i en Ebay auktion.. Jeg fik aldrig mine varer, og pengene kunne jeg heller ikke få igen..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    paypal er sikkert ja. Har brugt det ved utallige auktioner. Dog kan der være problemer med auktioner og varer der aldrig dukker op. Også derfor jeg kun handler med folk der har MANGE auktioner under bæltet og tæt på 100% rating.


    Okay thanks. Forresten, har sendt en PM til dig.


    Der står jeg ik er verified, koster det penge at blive det, og hvis ikke, kan jeg gøre det uden problemer? Og er der overhovedet brug for det.

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    paypal er sikkert ja. Har brugt det ved utallige auktioner. Dog kan der være problemer med auktioner og varer der aldrig dukker op. Også derfor jeg kun handler med folk der har MANGE auktioner under bæltet og tæt på 100% rating.


    Ham har havde 4xx salg - og 100 % rating :rolleyes:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]