Dit erhverv - Hvad består det af

  • går i skole

    ASUS P5AD2-E Premium
    P4 640 3.2 GHz * ZALMAN CNPS 7700-Cu
    Samsung 2 x 512 MB DDR2 PC4200
    HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo 256 MB GDDR3
    1xWD Raptor 74GB * 2x200GB Maxtor
    Cooler Master CM Stacker * NorthQ Super Silent 400watt

  • Gym 2g mat linje og SU:))

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg arbejder i hovedstadsområdet i forskellige firmaer, som vikar for vikarbureau'et Manpower.


    Lige pt. er jeg inde hos Philip Morris på Frederiksberg, hvor jeg assisterer med noget tastearbejde. Det er lidt ensformigt, men det giver 110,- i timen. :9xo Dog stopper jeg på torsdag.


    Derudover er jeg igang med at søge bolig i Århus, hvor jeg vil studere Erhvervsøkonomi, Almen HA.


    Det var så min lille verden :))

  • Jeg er dual skibsofficer (eller det vil sige at det er jeg til nytår hvis alt går vel). Mit arbejde kommer i store træk til at bestå i at sejle A.P. Møllers skibe som det der er herunder (det er Columbine Mærsk og det har jeg rent faktisk været ombord på i 5 måneder).

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    Sproglig 2.g'er. Ekspedient i Glitter-butik. ^^


    Hvad laver en Babe som dig her, går ud fra du er en pige:))

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by dna
    Jeg er dual skibsofficer (eller det vil sige at det er jeg til nytår hvis alt går vel). Mit arbejde kommer i store træk til at bestå i at sejle A.P. Møllers skibe som det der er herunder (det er Columbine Mærsk og det har jeg rent faktisk været ombord på i 5 måneder).


    Hold da op. :) Det var da noget anderledes end hvad man ellers ser herinde. ;)


    Du må da få set verden rundt omkring så? :D

  • tror jeg på, skulle lige til at skrive det samme :razz:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • 10. klasse. Næste år Frontlin PC-supporter ;)


    Arbejder lidt ved min far og mor i deres tøjbutik.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Hold da op. :) Det var da noget anderledes end hvad man ellers ser herinde. ;)


    Du må da få set verden rundt omkring så? :D


    Ja, man har bare ikke så lang tid i terminalerne nu om dage, så det er ikke så tit man når i land, men ellers kommer man da vidt omkring. Fra 19. september 05 til 3. januar 06 sejlede jeg det der svarer til ca. 2 gange jordens omkreds (alt i alt lidt over 80.000 km), og det var vel at mærke med en hastighed på under 40 km i timen.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Tillader at gentage mig selv fra den sidste tråd Shooqer lavede om emnet ;)



    Jeg studerer International Kommunikation og Multimedier, og er færdig her om meget snart. Derefter regner jeg med at fortsætte på ASB med en Cand.IT - IT, Kommunikation og Organisation.


    Derudover arbejder jeg som serviceassistent for Forenede Rengøring, og er projektmedarbejder for Herning Cityforening, Torvegruppen og Kulturellen i Herning. Jeg er så også frivillig leder af Børne og UngeSekretariatet i Herning, der efter en stille periode er ved at komme i gang igen. Seneste arrangement var en popcornsfest i fredags.


    Og så opdaterer jeg lidt hjemmesider rundt omkring, og ordner lidt computere og netværk.