Hvad siger i så drenge ?.... Slå den ! *G*

  • Hmm...skammer mig allerede.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    ehmm tror hvis det er dit eget det har en lille bug ala sisoft mente min cpu var ca 700 grader varmt med det soyo board jeg havde før :D


    Den gjorde det efter at jeg installerede "Winbond Hardware Doctor" som fulgte med bundkortet. Jeg skulle lige tjekke om de temps jeg havde sat op i MBM nu var rigtigt sat op. Det var de så, men efter at MBM havde kørt et par minutter hvor "Winbond Hardware Doctor" havde været installeret på computeren, så fuckede det lidt op. Det forsvandt dog igen da jeg fjernede "Winbond Hardware Doctor" som jeg jo ikke skal bruge når jeg bruger MBM. :D


    ... Syntes bare det var lidt sjovt... :))

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    det er griner at der kan komme så syge resultater ud :D


    Nemlig.... Jeg morede mig også en hel del over det. Kunne sgu ikke lade være med at tage et screenshot af det for syntes sgu det er for komisk at MBM tror min CPU er død.... Det er jo det der står når der står Temp=0c / Vcore=0v..... *G* :D