61

onsdag, 17. maj 2006, 22:51

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Originally posted by Asus3
jeg drømte for nogle nætter siden at jeg nede på min arbejds plads (Netto)
og min Chef og jeg blev uvenner og så låste jeg ham ude. og sjovt nok er det sket i dag

Og så blev du forhåbentligt fyret for at gøre sådan en overordentlig dum handling. :roller:

Ligesom du burde fyres herfra, med al det ubrugelige crap du konstant kommer med! X(

Hvad med at klage til en admin istedet?

MATT DAMON

62

onsdag, 17. maj 2006, 23:10

Citeret

Originally posted by Mikkel
Var der også kommet en våd plet i sengen? :$

Sorry, kunne ikke lade vær :))

Anyways - Jeg synes rimeligt tit jeg drømmer nogen ting der er ret langt ude - Desværre er jeg dog slem til at glemme dem igen ret hurtigt. Der går max en dag...

Jeg er person der går meget op i at møde til tiden når jeg har aftaler eller et job, eller skal nå noget andet til en speciel tid. I den forbindelse er det også meget normalt at jeg natten op til begivenheden drømmer at jeg netop kommer for sent, og så vågner jeg gerne ret pludseligt, lige meget få minutter inden mit vækkeur er stillet til at ringe... :) Det må være noget med mit "indre ur" ;) ....

Går også utrolig meget op i at være til tiden, vågner der også næsten altid før mit vækkeur ringer. På disse tidspunkter lader jeg normalt ikke til at drømme noget.

Når jeg drømmer noget mærkeligt, er det gerne, hvis jeg sover længe. I ved når man ikke gider stå op og bare vender sig om for måske kun at sove 20 minutter og vågne igen. I de 20 minutter drømmer jeg gerne et eller andet mærkeligt. Husker aldrig rigtigt hvad, kun kort efter.

Har derfor ikke rigtigt nogen syret drøm. Kun det sædvanlige med at vågne med et sæt, altså som om man falder.

63

torsdag, 18. maj 2006, 10:43

det der med at man føler at man falder, når man er lige ved at falde i søvn, er faktisk musklerne der slapper af... alle på en gang.

det er sådan et eller andet hormon der før det...

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

64

fredag, 19. maj 2006, 11:03

Citeret

Originally posted by Elmdulf

Citeret

Originally posted by Brition
Jeg havde en meget syret drøm i nat - drømmen i sig selv var ikke syret, eftersom den handlede om et resultat af en fodboldkamp. Idag blev kampen så spillet og resultatet blev nøjagtigt som jeg havde drømt.

Det synes jeg alligevel er lidt spøjst. :D

Du skulle sgu have skyndt dig ned og oddset en tusse :D

Kunne jeg ikke, for jeg er mindreårig og kan dermed kun oddse på de kampe som tips.dk stiller til rådighed på Den Lange. Pisse irriterende, for efter den drøm havde jeg sådan en underlig følelse af, at det bare ville ske, hvilket det jo så også gjorde.

Livet er sært engang imellem.

65

fredag, 19. maj 2006, 11:08

Citeret

Originally posted by Brition
Kunne jeg ikke, for jeg er mindreårig og kan dermed kun oddse på de kampe som tips.dk stiller til rådighed på Den Lange. Pisse irriterende, for efter den drøm havde jeg sådan en underlig følelse af, at det bare ville ske, hvilket det jo så også gjorde.

Livet er sært engang imellem.

Send lige os andre en PM næste gang så. :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.