21

fredag, 5. maj 2006, 16:30

Havde engang en rigtig syret drøm.

Står ude på en stor, grøn mark. Der er intet i horisonten, det er meget mærkeligt. Eller også kan jeg ikke huske det.

Ihvertfald står jeg og snakker med en kammerat, da han pludseligt langsom begynder at svæve som en anden ballon. Råbende og skrigende bliver han langsomt ført væk af vinden.

Jeg kaster så en redningsdims op til ham (de der runde nogle på skibe, med et reb i) og prøver at hale ham ned. Vågner så da jeg selv ender med at blive trukket med op og mister fodfæste.

Satme underligt.

22

fredag, 5. maj 2006, 17:00

Lang tid siden jeg har haft sån et slemt mareridt, i det hele taget haft et mareridt. Men nogle gange prøver jeg det der med at ligge og sove, og så lige pludselig åbne øjnene og være fuldstændig klar over at jeg er vågen, men jeg kan slet ikke bevæge hverken arme eller ben. Det er simpelthen så ubehageligt, kan ikke huske hvad det hedder, men læste engang noget om nogle ovre i Kina der forskede en del i det.

23

fredag, 5. maj 2006, 18:11

Citeret

Originally posted by Marquis
Lang tid siden jeg har haft sån et slemt mareridt, i det hele taget haft et mareridt. Men nogle gange prøver jeg det der med at ligge og sove, og så lige pludselig åbne øjnene og være fuldstændig klar over at jeg er vågen, men jeg kan slet ikke bevæge hverken arme eller ben. Det er simpelthen så ubehageligt, kan ikke huske hvad det hedder, men læste engang noget om nogle ovre i Kina der forskede en del i det.

Også det jeg oplever - har sgu hurtigt vænnet mig til det. :D

24

fredag, 5. maj 2006, 20:05

Citeret

Originally posted by Carlsen

Står ude på en stor, grøn mark. Der er intet i horisonten, det er meget mærkeligt. Eller også kan jeg ikke huske det.

Ihvertfald står jeg og snakker med en kammerat, da han pludseligt langsom begynder at svæve som en anden ballon. Råbende og skrigende bliver han langsomt ført væk af vinden.

Jeg kaster så en redningsdims op til ham (de der runde nogle på skibe, med et reb i) og prøver at hale ham ned. Vågner så da jeg selv ender med at blive trukket med op og mister fodfæste.

Satme underligt.

DU ER JO IKKE RASK!

Jeg drømmer aldrig syge ting. Kun gode drømme om små lyserøde ponyer og nisser og blomster.

25

fredag, 5. maj 2006, 22:04

Da jeg havde fået min første computer var jeg rigtig glad, den efterfølgende nat fik jeg følgende drøm.

Hver gang jeg var faldet i søvn sprang en ninja ind og ødelagde den fuldstændtig. Hvergang sprang jeg op at sengen og nej jeg fik ingen søvn den nat.

Mvh. Christian | HuleFanden.

26

fredag, 5. maj 2006, 22:45

før i tiden da jeg var lidt yngre der havde jeg TIT mareridt om film jeg havde set inden jeg skulle sove.. så begyndte jeg at sige inde i mit hoved " jeg vil IKKE drømme om det" og efter jeg begyndte på det har jeg ikke haft ET ENESTE mareridt og det er altså snart en 6 7 år siden..

27

lørdag, 6. maj 2006, 00:04

Jeg drømmer sikkert tit kan bare ikke huske det når jeg vågner. Til gengæld vågner jeg tit ved at jeg sparker med benet. Som om jeg har trådt forkert et sted. Eller begge ben som om jeg lige har hoppet. Det er wierd :crazyeyes: Kan også finde på at slå lige ud i luften.
Jeg er farlig :T

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

28

lørdag, 6. maj 2006, 01:15

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Originally posted by Carlsen

Satme underligt.

DU ER JO IKKE RASK!

Jeg drømmer aldrig syge ting. Kun gode drømme om små lyserøde ponyer og nisser og blomster.

for nogen kan det jo også være skræmmende nok ;)

før i tiden havde jeg tit mareridt, men så fandt jeg fidusen.. det startede altid med det samme: at jeg fløj ned ad trappen i min seng, og på det tidspunkt var jeg ofte vågen nok til at slå øjnene op... jeg er nok gået glip af et par syrede drømme en gang i mellem, men på det tidspunkt ville jeg nok hellere være foruden :P

Asus P5W DH DLX + E6600
Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

29

lørdag, 6. maj 2006, 12:36

Citeret

Originally posted by momonoa
Jeg drømmer sikkert tit kan bare ikke huske det når jeg vågner. Til gengæld vågner jeg tit ved at jeg sparker med benet. Som om jeg har trådt forkert et sted. Eller begge ben som om jeg lige har hoppet. Det er wierd :crazyeyes: Kan også finde på at slå lige ud i luften.
Jeg er farlig :T

Samme måde jeg vågner på :) Så du har sikkert de samme fald-drømme

Vågner ved at hele min krop giver et hop... det ka vist være voldsomt forskrækkende på folk, der ligger i samme seng som mig :))

30

lørdag, 6. maj 2006, 17:42

Jeg plejer at drømme at jeg spiser noget, ved ikke hvorfor. Maden er som regel is, lagkage, bøf, Hamburger junkfood osv.

Nu kommer den klamme del.
Når jeg vågner er den del af puden min mund har været i kontakt med fuldstændig indsavlet i fråde.

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

31

lørdag, 6. maj 2006, 17:45

Citeret

Originally posted by RAC
Jeg plejer at drømme at jeg spiser noget, ved ikke hvorfor. Maden er som regel is, lagkage, bøf, Hamburger junkfood osv.

Når jeg vågner er den del af puden min mund har været i kontakt med fuldstændig indsavlet i fråde.

.. Tak fordi du gav mig mareridt

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

32

lørdag, 6. maj 2006, 20:13

Citeret

Originally posted by Lecter
Jeg havde mit til dato værste mareridt i nat. Det har siddet i mig hele dagen, og ja så fik jeg lyst til at starte den her tråd og høre nogle af jeres vilde drømme.

Men jeg vil da lige starte med min egen.

Jeg er på en kæmpe stor asfalteret plads. Rundt om tårner høje bygninger op, og jeg ligger helt alene i en sovepose på en boxmadras. Til venstre for mig, er der cirka 50 meter til bygningerne og herfra bliver der lige pludseligt affyret en maskinkanon, der bare skyder i en jævn strøm uden at stoppe. De sigter lige mod mig, men rammer mig ikke.

Pludseligt bliver der skudt flere forskellige steder. Jeg ligger i krydsild og bliver bange. Ruller ned ved siden af madrassen, men det var en dum beslutning. Få sekunder efter bliver jeg skudt 4-5 gange i halsen.

Og nu kommer den rigtig klamme del af drømmen. Jeg kan simpelthen føle at jeg dør. Det var fuldstændigt virkeligt. Blev varm i hele kroppen og kunne ikke gøre modstand. Kunne mærke at livet bare sivede ud ad mig og jeg fyldtes af en følelse af total opgivelse. Men lige før jeg var helt væk stoppede livet med at sive og jeg var i et øjeblik i tvivl om, hvad der skete. Kunne mærke jeg var tæt på døden, men var stoppet lige inden den indtraf. Så åbnede jeg øjnene. Og var vågen.

Havde virkeligt kvalme en halv time efter. Meget meget ubehageligt! :ohmy:

Tror da vidst du spiller for mange fps spil..
btw jeg har aldrig sådan rigtigt haft noget mareridt eller lignende... :)

AMD Athlon 64 3000+ | Asus K8V-SE/DELUXE |
512MB Elexir PC3200 + 1024 Geil value PC3200 | Galaxy Nvidia Geforce 6800GT
| NorthQ Super silent 400Watt psu | NorthQ Alian kabinet | Maxtor 160 S-ata |
80GB Wester Digital Ata | Logitech MX1000 |
Black Icemat | Cycon tastatur | DELL 20" widescreen

33

lørdag, 6. maj 2006, 20:26

Citeret

Originally posted by RAC

Hvis din hjerne opfatter ædegildet som var det rigtigt, er det jo klart du ligesom reagerer på det :)

Men tak for den.... informative oplysning :crazyeyes:

34

lørdag, 6. maj 2006, 22:41

Drømte engang at jeg var ude at kører med en kammi(ikke mig der kørte). Vi kørte nok 120 på landevej, pludselig er der en hjort der hopper ud foran bilen :boxed: vi skøjter rundt på banen og bilen vælter om på siden:(

Fuck det tænkte jeg, det var bare en drøm :9xo

3dage efter skete det famne i virkeligheden :ohmy:

35

lørdag, 6. maj 2006, 22:52

Drømmer ikke så tit, men når det sker handler det altid om en pige og jeg har en kæmpe gunther på . Men for en måneds tid siden drømte jeg at jeg var flyttemand for min farmor, og kunne se huset for mig. I dag var jeg så ude og flytte for min farmor, og huset lignede det jeg drømte om for en måned siden, det var så sygt.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

36

lørdag, 6. maj 2006, 23:03

Citeret

Originally posted by RAC

det er da altid noget at der ikke kun er en halv pude tilbage.. det ville da være lidt mere skummelt... :ph34r:

Asus P5W DH DLX + E6600
Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

37

lørdag, 6. maj 2006, 23:15

Nogle vilde drømme ind i mellem.

havde selv et forfærdeligt mareridt da jeg var en del mindre.

Det er en kold vintermorgen/nat. Vi havde været ude at kører, men af en eller anden grund kørte vi i fjorden (limfjorden i aalborg). Der var is på vandet, men vi faldt igennem. Det var min bror og mig. Efter at have kæmpet lidt tid med det kolde vand kunne jeg se min bror gav op og langsomt sank ned mod bunden af den kolde fjor. Da jeg så det gav jeg også op og begyndte langsomt at synke ned og lige inden jeg var helt væk vågnede jeg så op fuldstændig hysterisk-

38

søndag, 7. maj 2006, 01:28

Citeret

Originally posted by Elmdulf

Det er en kold vintermorgen/nat. Vi havde været ude at kører, men af en eller anden grund kørte vi i fjorden (limfjorden i aalborg). Der var is på vandet, men vi faldt igennem. Det var min bror og mig. Efter at have kæmpet lidt tid med det kolde vand kunne jeg se min bror gav op og langsomt sank ned mod bunden af den kolde fjor. Da jeg så det gav jeg også op og begyndte langsomt at synke ned og lige inden jeg var helt væk vågnede jeg så op fuldstændig hysterisk-

Tror at du skal snakke med Sigmond Freud!

Drømme beskriver jo en, om hvordan man har det. Det er en alternativ måde at beskrive sine følelser/ hvordan man har det !

MATT DAMON

39

søndag, 7. maj 2006, 01:31

Citeret

Originally posted by Pow

Citeret

Originally posted by Elmdulf

Tror at du skal snakke med Sigmond Freud!

Drømme beskriver jo en, om hvordan man har det. Det er en alternativ måde at beskrive sine følelser/ hvordan man har det !

Selvom drømme ofte har sexuelle undertoner, så tror jeg squ ikk den drøm der handler om sex :))

Freud er jo helt tosset med sex :P eller sku man sige var...

40

søndag, 7. maj 2006, 01:32

Citeret

Originally posted by dx7r

Citeret

Originally posted by RAC

det er da altid noget at der ikke kun er en halv pude tilbage.. det ville da være lidt mere skummelt... :ph34r:

Aha' det forklarer den noget så fjer' luftige dårlige mave jeg har haft, og det store antal puder der er forsvundet igennem årene.

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.