Alkoholfri drink

  • lav evt. en milkshake.


    ellers kunne du tage en masse forskællige friske frugter, komme med i en "foodprocessor"(:D bleder ) så hælder du det 'smat' i en kæmpe bovle, og fylder resten ud med is og multifrugt juice.. smager skide godt, og er rimelig nemt at lave...

  • Alkoholfri drink...puha, den var svær...hvad med en Ævle-Bævle uden vodka :cheers:


    Du kan evt prøve http://www.maduniverset.dk/ Drinkopskrifter-->Alkoholfri


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Kig evt. i dit lokale supermarked. I vinafdelingen findes der som regelt også alkohol-fri flasker med noget drink-indhold. :)


    Ellers kan du prøve følgende:


    2 centiliter citron sodavand
    Sprite
    Lime

  • alkohol-fri drinks/velkomstdrinks er da noget af det mest lamme jeg nogen sinde har hørt... jeg nægter at tro på at folk der ikke drikker syndes det er fedt at stå og LADE som om de gør? hvorfor ikke bare byde folk på en sodavand eller en kop kaffe? alkohol-fri Drinks er som Løst krut, og Nikotin fri cigiratter... 110% meningsløse...


    hvem fanden holder da også fest uden alkohol? :P


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    alkohol-fri drinks/velkomstdrinks er da noget af det mest lamme jeg nogen sinde har hørt... jeg nægter at tro på at folk der ikke drikker syndes det er fedt at stå og LADE som om de gør? hvorfor ikke bare byde folk på en sodavand eller en kop kaffe? alkohol-fri Drinks er som Løst krut, og Nikotin fri cigiratter... 110% meningsløse...


    hvem fanden holder da også fest uden alkohol? :P


    Skal det forstås som en dårlig joke, eller er det bare et komplet tankeløst indlæg? :roller:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Skal det forstås som en dårlig joke, eller er det bare et komplet tankeløst indlæg? :roller:


    Nej for fanden jeg mener det 100% alvorligt...


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    alkohol-fri drinks/velkomstdrinks er da noget af det mest lamme jeg nogen sinde har hørt... jeg nægter at tro på at folk der ikke drikker syndes det er fedt at stå og LADE som om de gør? hvorfor ikke bare byde folk på en sodavand eller en kop kaffe? alkohol-fri Drinks er som Løst krut, og Nikotin fri cigiratter... 110% meningsløse...


    hvem fanden holder da også fest uden alkohol? :P


    Fed7haS


    Sjældent har man da hørt noget så latterligt. :roller:


    Så hvis der ikke er alkohol i så må man ikke gøre lidt ekstra ud af det i form af en alkoholfri drink med paraply og hele gøjemøjet?


    Jeg kan da ikke se at alkoholfri drinks skulle være mere eller mindre lamme end drinks med alkohol.


    Eller mener du at man skal servere drinks med alkohol til f.eks. en børnefødselsdag for 7-8 årige.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    alkohol-fri drinks/velkomstdrinks er da noget af det mest lamme jeg nogen sinde har hørt... jeg nægter at tro på at folk der ikke drikker syndes det er fedt at stå og LADE som om de gør? hvorfor ikke bare byde folk på en sodavand eller en kop kaffe? alkohol-fri Drinks er som Løst krut, og Nikotin fri cigiratter... 110% meningsløse...


    hvem fanden holder da også fest uden alkohol? :P


    Fed7haS


    Det må være trist ikke at være i stand til at holde fest og more sig uden alkohol. :roller:

  • Heysan


    Nu arbejder jeg jo på et diskotek som bartender


    Nogle tips kunne være



    Sprite, lidt æblejuice og så flødeskum


    Sprite, lidt lemon sodanvand, flødeskum og så lidt jordbær smag.


    Det er lidt lettere for mig at lave dem da jeg har alle tingene til at stå på Daisy når jeg laver drinks.


    Du kan evt smide en pm til mig, så skal jeg nok hjælpe dig med noget mere :)


  • Hmm jeg har læst tråden et par gange nu og kan ikke finde hvor der står vi taler om børn på 7-8 år? men i virkeligheden tror jeg også de hellere vil have en rød sodavand i stedet for en hjemmebixet alko-fri pinacolada...


    Fed7haS

  • Skal du holde AA møde ?

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

  • jeg er nu også selv mest til at der skal være alkohol, men jeg kan da sagtens forstå at nogen ikke mener at det er noget for dem. al respekt for det.


    men ja lime og jordbær er gode til at dække for manglende alkohol...man kunne også lave lidt varmt kakao med vanilieis is og evt flødeskum på....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    man kunne også lave lidt varmt kakao med vanilieis is og evt flødeskum på....


    er det ikke mere en "vi hygger om bålet" drink, end en velkomst drink?


    Velkomst er for det meste koldt og friskt.



    Brug din fantasi, og smæk noget sammen :D