Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 4. maj 2006, 09:24

HOST, ja det lyder slemt, men står og mangler denne.

Opskriften skal passe til 12 personer, og det er bare som velkomst drink.

Kompetente folk søges

Send en PM

2

torsdag, 4. maj 2006, 09:26

Cola :crazyeyes:

LINK til google hvor der er søgt på alkoholfri velkomstdrink ;)

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Don_Jabbe" (04.05.2006, 09:27)

3

torsdag, 4. maj 2006, 09:39

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe
Cola :crazyeyes:

LINK til google hvor der er søgt på alkoholfri velkomstdrink ;)

Har været der, men ville godt have en personlig erfaring

Kompetente folk søges

Send en PM

4

torsdag, 4. maj 2006, 11:39

lav evt. en milkshake.

ellers kunne du tage en masse forskællige friske frugter, komme med i en "foodprocessor"(:D bleder ) så hælder du det 'smat' i en kæmpe bovle, og fylder resten ud med is og multifrugt juice.. smager skide godt, og er rimelig nemt at lave...

5

torsdag, 4. maj 2006, 20:55

Citeret

Originally posted by Schultz
lav evt. en milkshake.

ellers kunne du tage en masse forskællige friske frugter, komme med i en "foodprocessor"(:D bleder ) så hælder du det 'smat' i en kæmpe bovle, og fylder resten ud med is og multifrugt juice.. smager skide godt, og er rimelig nemt at lave...

Blender mener du vel :razz:

6

torsdag, 4. maj 2006, 20:58

nogle frosne bær af en slags og noget is i en blender .. evt. med lidt sprite eller lign.

Aldrig prøvet det, men det lyder lækkert :cheers:

7

torsdag, 4. maj 2006, 21:36

Alkoholfri drink...puha, den var svær...hvad med en Ævle-Bævle uden vodka :cheers:

Du kan evt prøve http://www.maduniverset.dk/ Drinkopskrifter-->Alkoholfri

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

8

torsdag, 4. maj 2006, 22:29

Kig evt. i dit lokale supermarked. I vinafdelingen findes der som regelt også alkohol-fri flasker med noget drink-indhold. :)

Ellers kan du prøve følgende:

2 centiliter citron sodavand
Sprite
Lime

9

torsdag, 4. maj 2006, 23:47

alkohol-fri drinks/velkomstdrinks er da noget af det mest lamme jeg nogen sinde har hørt... jeg nægter at tro på at folk der ikke drikker syndes det er fedt at stå og LADE som om de gør? hvorfor ikke bare byde folk på en sodavand eller en kop kaffe? alkohol-fri Drinks er som Løst krut, og Nikotin fri cigiratter... 110% meningsløse...

hvem fanden holder da også fest uden alkohol? :P

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

10

fredag, 5. maj 2006, 00:45

Citeret

Originally posted by Fed7haS
alkohol-fri drinks/velkomstdrinks er da noget af det mest lamme jeg nogen sinde har hørt... jeg nægter at tro på at folk der ikke drikker syndes det er fedt at stå og LADE som om de gør? hvorfor ikke bare byde folk på en sodavand eller en kop kaffe? alkohol-fri Drinks er som Løst krut, og Nikotin fri cigiratter... 110% meningsløse...

Skal det forstås som en dårlig joke, eller er det bare et komplet tankeløst indlæg? :roller:

11

fredag, 5. maj 2006, 02:56

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Skal det forstås som en dårlig joke, eller er det bare et komplet tankeløst indlæg? :roller:

Nej for fanden jeg mener det 100% alvorligt...

Fed7haS

12

fredag, 5. maj 2006, 03:42

Citeret

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Nej for fanden jeg mener det 100% alvorligt...

Fed7haS

Du er et fjols... Jeg mener det 100% alvorligt :roller:

HEJ VEN

13

fredag, 5. maj 2006, 07:36

Citeret

Fed7haS

Sjældent har man da hørt noget så latterligt. :roller:

Så hvis der ikke er alkohol i så må man ikke gøre lidt ekstra ud af det i form af en alkoholfri drink med paraply og hele gøjemøjet?

Jeg kan da ikke se at alkoholfri drinks skulle være mere eller mindre lamme end drinks med alkohol.

Eller mener du at man skal servere drinks med alkohol til f.eks. en børnefødselsdag for 7-8 årige.

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

14

fredag, 5. maj 2006, 08:25

Citeret

Fed7haS

Det må være trist ikke at være i stand til at holde fest og more sig uden alkohol. :roller:

15

fredag, 5. maj 2006, 10:10

Heysan

Nu arbejder jeg jo på et diskotek som bartender

Nogle tips kunne være

Sprite, lidt æblejuice og så flødeskum

Sprite, lidt lemon sodanvand, flødeskum og så lidt jordbær smag.

Det er lidt lettere for mig at lave dem da jeg har alle tingene til at stå på Daisy når jeg laver drinks.

Du kan evt smide en pm til mig, så skal jeg nok hjælpe dig med noget mere :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Miggel" (05.05.2006, 10:13)

16

fredag, 5. maj 2006, 11:11

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

Fed7haS

Sjældent har man da hørt noget så latterligt. :roller:

Så hvis der ikke er alkohol i så må man ikke gøre lidt ekstra ud af det i form af en alkoholfri drink med paraply og hele gøjemøjet?

Jeg kan da ikke se at alkoholfri drinks skulle være mere eller mindre lamme end drinks med alkohol.

Eller mener du at man skal servere drinks med alkohol til f.eks. en børnefødselsdag for 7-8 årige.

- Anders

Hmm jeg har læst tråden et par gange nu og kan ikke finde hvor der står vi taler om børn på 7-8 år? men i virkeligheden tror jeg også de hellere vil have en rød sodavand i stedet for en hjemmebixet alko-fri pinacolada...

Fed7haS

17

fredag, 5. maj 2006, 11:25

Det kan så diskuteres Fed7haS :)

Tror nu der er mange børn som synes det er sjovt at få en "drink" med lidt farver i.

18

fredag, 5. maj 2006, 11:31

Skal du holde AA møde ?

4690@4.2
Cooler master 212evo
MSI Z97 G5
16 GB Corsair 2400mhz
EVGA SC GTX 970
Crucial 240GB SSD
Seagate SSHD 1TB
NZXT H440

19

fredag, 5. maj 2006, 12:01

jeg er nu også selv mest til at der skal være alkohol, men jeg kan da sagtens forstå at nogen ikke mener at det er noget for dem. al respekt for det.

men ja lime og jordbær er gode til at dække for manglende alkohol...man kunne også lave lidt varmt kakao med vanilieis is og evt flødeskum på....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

20

fredag, 5. maj 2006, 12:07

Citeret

Originally posted by Fragman

man kunne også lave lidt varmt kakao med vanilieis is og evt flødeskum på....

er det ikke mere en "vi hygger om bålet" drink, end en velkomst drink?

Velkomst er for det meste koldt og friskt.

Brug din fantasi, og smæk noget sammen :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Schultz" (05.05.2006, 12:07)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.