iPod til indespærrede minearbejder

  • Quote

    Den ene af de to mænd har blandt andet bedt specifikt om en lørdagsavis, da han gerne vil se stillingsannoncerne, så han kan søge sig et nyt job.


    Desuden har de to friske fyre bedt om at blive reddet inden lørdag, da de skal spille kamp for deres lokale fodboldhold.


    KLASSE! :crazyeyes:


    Men man må da håbe der er musik på de iPods :)) Ellers er de squ nok ikk meget værd :D

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    KLASSE! :crazyeyes:


    Men man må da håbe der er musik på de iPods :)) Ellers er de squ nok ikk meget værd :D


    Quote

    - De er forsat ved godt helbred og har nu modtaget iPods, så de kan lytte til deres favoritmusik, siger minens manager Matthew Gill.


    Det forlyder, at den ene af de to minearbejdere bad om at få sin iPod fyldt med countrymusik.

  • Jojo.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ja jeg ville nok også lede efter nyt job, til jeg kom ud :crazyeyes:


    Quote

    Den ene af de to mænd har blandt andet bedt specifikt om en lørdagsavis, da han gerne vil se stillingsannoncerne, så han kan søge sig et nyt job.

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by momonoa
    Ja jeg ville nok også lede efter nyt job, til jeg kom ud :crazyeyes:


    Haha ja :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Syns det er så koldt :P syret nok at de tager det så roligt


    Ja egenligt, men det nok heller ikk det sejeste sted at hyperventillere! :))

  • Tjah nu er de jo nok bedre rustet til at befinde sig trænge og lukkede steder. Men synes det lyder lidt vildt. En af deres kammerater er jo død.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Tjah nu er de jo nok bedre rustet til at befinde sig trænge og lukkede steder. Men synes det lyder lidt vildt. En af deres kammerater er jo død.


    Det kan de jo sørge over når de kom ud, de er jo stadig i livsfare så længe de er dernede. Synes det er godt klaret af dem, men også sørgeligt at nogen døde.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe