Crash Test Dummy for Tele2 ?

  • Det får du ud af at være testpilot :


    * Gratis forbrug af testproduktet i hele testperioden
    * Mulighed for at komme ud med dine meninger
    * Med i lodtrækning blandt aktive testpiloter om mobiltelefon hvert kvartal
    * Back-up produkt, hvis test produkt går itu



    Sådan skal du være for at blive testpilot for Tele2 :


    * Idé- og initiativrig
    * Ikke bange for at sige hvad du mener
    * Have tid og lyst til at afprøve nye produkter indenfor telefoni og/eller internet
    * Have tid og lyst til at besvare spørgeskemaer samt afrapportere
    * Have tid og lyst til at deltage i eventuelle fokusgrupper



    http://tele2.dk/testpilot/


    ... Hvordan kan man sige nej til det ? :))


  • Derfor....

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Okay...
    Hmm nogen der ved om det er muligt, at have flere linie i hytten? Jeg har nemlig allerede min 4mbit linie, som jeg ikk vil slippe for en kortvarig 25mbit


    Ja da, det er jo bare et spørgsmålet om der er forbindelser nok til hytten. Hvis der ikke er det, så kan der jo komme det.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    HuleFanden - Optaget som testpilot!! :clap:



    SÅ vi 2...



    Har allerede 24mbit.... men lad oz nu se hvad de kan byde på...



    og ja... man kan sagtens have flere linjer kørende...

  • Læs nu lige hvad der står. Blandt andet internet. Der er ingen garenti for i for inet linier eller noget som helst. I kan få stukket en mobil telefon eller ip telefoni løsning.


    Så klap hesten til i har fået noget mere specifikt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Tilmeldt, så må vi se om jeg bliver optaget :D


    Man bliver sikkert tester for deres tele2 merchandise, som kuglepenne, klistermærker og badges :))



    BTW: Det her er min 3000'inde post :D Så fik man sku li en ekstra blå stjerne :rules:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Hehe, ja, hvor mange klik kan en Tele2-reklamekuglepen klare ?


    Tilløkk med den blå stjerne :D høhø, blå stjerne! av.... :clap:

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Læs nu lige hvad der står. Blandt andet internet. Der er ingen garenti for i for inet linier eller noget som helst. I kan få stukket en mobil telefon eller ip telefoni løsning.


    Så klap hesten til i har fået noget mere specifikt.


    Også LANGT mere spændende at få lov at teste.... Dem der håber på de bare får hurtigt internet syns jeg ikk rigtigt har noget at lave som tester... Internet har vi squ allerede, det er næsten ikke noget stort at det ka laves meeeget hurtigere end vi har det her i DK


    Håber vi ska teste diverse sjove netværk - specielt mobilnetværk :) Var engang med til sådan noget tdc lavede, hvor vi sku teste en ny generation af netværk, der ku aaaalt muligt


    .... hov.. det måtte jeg vist ikk sige :)

  • Ja kunne være meget sjovt at komme til at teste på noget inet via mobil med noget ordentlig speed. Ny wireless og mobil teknologi og inet kunne jeg se det sjove i at teste på :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy