21

søndag, 10. august 2003, 00:30

Citeret

Originally posted by learner
ok grille.. fed signatur du har fået dig der ;)

Takker... Det er jo altid noget man kan lave når man keder sig, men ikke gider være aktiv. *G* :))

22

søndag, 10. august 2003, 00:31

hmm ka bedre li min avatar *G*

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

23

søndag, 10. august 2003, 00:33

Nu får jeg jo også snart mit Lian Li kabi.. glæder mig fandme :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "learner" (10.08.2003, 00:33)

24

søndag, 10. august 2003, 00:34

Citeret

Originally posted by cla
Ja jeg ved det, du sku ha set det før jeg havde ryddet lidt op i det *G*

.. Lyder skræmmende. *G* :))[/quote]

Ja ikk... det er faktisk svært at rydde op i sådan et "lille" kabi..

25

søndag, 10. august 2003, 00:35

Citeret

Det kan jeg sku godt forstå du gør! Det ser ud til at være et total nice kabi 8)

26

søndag, 10. august 2003, 00:39

Citeret

Originally posted by cla
Ja ikk... det er faktisk svært at rydde op i sådan et "lille" kabi..

Hvad vat det fandes oldemor døde af ? *LOL*.... En dårlig undskyldning. Det er ikke sværre at rydde op så det ser pænt ud i et lille kabinet for man har fyldt mindre ind i det end man ellers ville gøre hvis man havde et stort kabinet. *G* ;)

27

søndag, 10. august 2003, 00:41

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Det kan jeg sku godt forstå du gør! Det ser ud til at være et total nice kabi 8)

Jeps. Nice nok. Syntes nu bare godt at producenterne kan begynde at male kabinetterne sorte indvendigt så man slipper for den der kedelige grå farve.... :D

28

søndag, 10. august 2003, 00:43

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Jeps. Nice nok. Syntes nu bare godt at producenterne kan begynde at male kabinetterne sorte indvendigt så man slipper for den der kedelige grå farve.... :D

ja du siger noget det kunne se fedt ud... :P
men på den anden side så fylder man jo også en hel masse i som dækker meget.. :]

29

søndag, 10. august 2003, 00:46

Citeret

men på den anden side så fylder man jo også en hel masse i som dækker meget.. :]

Tja... Dækker lidt i et lille kabinet, men efter min mening så ser et kabinet med en masse casemod i kun godt ud når det er mørkt for så ser man ikke lidt den grimme grå farve.....

De rigtig fede casemod-kabinetter er dem der er malet indvendigt og derfor også ser fede ud om dagen.... Efter min mening altså. ;)

30

søndag, 10. august 2003, 00:51

Citeret

Citeret

Tja... Dækker lidt i et lille kabinet, men efter min mening så ser et kabinet med en masse casemod i kun godt ud når det er mørkt for så ser man ikke lidt den grimme grå farve.....

De rigtig fede casemod-kabinetter er dem der er malet indvendigt og derfor også ser fede ud om dagen.... Efter min mening altså. ;)

Du har fat i noget der.... Er det dit næste projekt?

31

søndag, 10. august 2003, 00:55

Citeret

Originally posted by cla

Jeg har tænkt på det, men jeg tænker sgu på så mange ting.... Det er de færeste jeg fører ud i livet. Enten mangler jeg tid, penge eller energi til det.... *G*

Men ingen tvivl om at det ville være en af de fedeste ting at lave..... Men så skal jeg leve med min gamle PII i et stykke tid så det må vente for jeg gider sgu ikke sidde ved den hvis jeg kan undgå det. *G*

32

søndag, 10. august 2003, 00:55

cla - De 2 billeder der er inde på det link der, under Samurize. Hvad er det for et Udseende du har der? Altså på dit Windows XP.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

33

søndag, 10. august 2003, 01:00

Citeret

Originally posted by Berleburg
cla - De 2 billeder der er inde på det link der, under Samurize. Hvad er det for et Udseende du har der? Altså på dit Windows XP.

Brugte et program der hedder styleXP men det var en trail så jeg fik beskeden : Your 30 day trail has expired.
Det var rimeli træls for nu sidder jeg bare med en kedelig grå farve :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (10.08.2003, 01:00)

34

søndag, 10. august 2003, 01:01

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Jeg har tænkt på det, men jeg tænker sgu på så mange ting.... Det er de færeste jeg fører ud i livet. Enten mangler jeg tid, penge eller energi til det.... *G*

Men ingen tvivl om at det ville være en af de fedeste ting at lave..... Men så skal jeg leve med min gamle PII i et stykke tid så det må vente for jeg gider sgu ikke sidde ved den hvis jeg kan undgå det. *G*

Kender det kun alt for godt *G*

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.