Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 9. august 2003, 21:33

Her i går synes jeg at jeg ville gøre lidt ved min profile. Altså sig' og avatar. Synes da det ser meget sejt ud nu :D Hvad synes I? ;)

Jeg er ikke den store grafiker...så der er grænser for hvad jeg kan finde ud af at lave :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

lørdag, 9. august 2003, 23:30

Citeret

Originally posted by Berleburg
Her i går synes jeg at jeg ville gøre lidt ved min profile. Altså sig' og avatar. Synes da det ser meget sejt ud nu :D Hvad synes I? ;)

Jeg er ikke den store grafiker...så der er grænser for hvad jeg kan finde ud af at lave :)

Ka godt li dit avatar, ... splinter cell?

3

lørdag, 9. august 2003, 23:52

Jeps. SC er sejt. Så klippede det lidt til i paint og smed det ind. Synes jeg har været nogenlunde heldig med udklipningen :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

lørdag, 9. august 2003, 23:55

Citeret

Jeps. SC er sejt. Så klippede det lidt til i paint og smed det ind. Synes jeg har været nogenlunde heldig med udklipningen :D

Ja det er sku meget nice klippet :)
Mit ser total skod ud, det er egntli lidt træls, men jeg er nOOb til stort set alt grafisk så det må jeg bare lære at leve med ;(

5

lørdag, 9. august 2003, 23:57

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

Mit ser total skod ud, det er egntli lidt træls, men jeg er nOOb til stort set alt grafisk så det må jeg bare lære at leve med ;(

cla jeg syntes faktisk dit er fedt nok.. ;)

6

søndag, 10. august 2003, 00:01

Det er faktisk pænt charmerende med det der kabinet :D

Homer, han er bare generelt sej på alle motiver.

7

søndag, 10. august 2003, 00:04

Citeret

Originally posted by learner

Citeret

Originally posted by cla

Citeret

cla jeg syntes faktisk dit er fedt nok.. ;)

Tak....
MEN alle andres er i meget bedre kvali og det ka jeg ikk forstå for når jeg lave mine billeder ned i størrelse så ska jeg stadig cutte helt vildt meget kvali af billedet og så kommer det til at så træls ud...

Sådan http://www.try-this.dk/Mod7.jpg ser det ud i full size, og det er jo meget bedre :)

8

søndag, 10. august 2003, 00:05

Citeret

Det er faktisk pænt charmerende med det der kabinet :D

Homer, han er bare generelt sej på alle motiver.

Ja homer er fanme for sej :)

9

søndag, 10. august 2003, 00:11

cla jeg har lige lavt dit billede jeg tror det er blevet bedre.. jeg lægger det lige ind som min avatar og så ka du bare lige gemme den.. ;) og så skifter jeg tilbage igen når du har skrevet at du har taget den..

er det ik ok? ;)

10

søndag, 10. august 2003, 00:13

Citeret

Originally posted by cla
Tak....
MEN alle andres er i meget bedre kvali og det ka jeg ikk forstå for når jeg lave mine billeder ned i størrelse så ska jeg stadig cutte helt vildt meget kvali af billedet og så kommer det til at så træls ud...

Sådan http://www.try-this.dk/Mod7.jpg ser det ud i full size, og det er jo meget bedre :)

Bedre ? ...

Link til billedet : www.GrillRotten.dk/Logo/CLA.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (10.08.2003, 00:13)

11

søndag, 10. august 2003, 00:13

Citeret

cla jeg har lige lavt dit billede jeg tror det er blevet bedre.. jeg lægger det lige ind som min avatar og så ka du bare lige gemme den.. ;) og så skifter jeg tilbage igen når du har skrevet at du har taget den..

er det ik ok? ;)

Jow det lyder da fint :D

EDIT: grillrotte har lige fikset det ud på hans hp.... Så ellers tak for hjælpen ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (10.08.2003, 00:14)

12

søndag, 10. august 2003, 00:14

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by cla
Tak....

Bedre ? ...

FUCK DIG.. ej bare i orden.. ;)

13

søndag, 10. august 2003, 00:16

Citeret

Bedre ? ...

TAKKER! :D
Det er sq blevet nice nu 8)

Nu mangler jeg jo bare at finde et godt digicam så jeg kan tage nogle seje billeder af det i mørke ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (10.08.2003, 00:17)

14

søndag, 10. august 2003, 00:17

Citeret

Originally posted by cla
TAKKER! :D
Det er sq blevet nice nu 8)

Fint.. Så er det jo som det skal være. ;)

15

søndag, 10. august 2003, 00:18

Citeret

.. Sad lige og kedet mig lidt. *G* :))

Det var da det rigtige tidspunkt :))

16

søndag, 10. august 2003, 00:19

Citeret

Originally posted by cla
Nu mangler jeg jo bare at finde et godt digicam så jeg kan tage nogle seje billeder af det i mørke ;)

Yes og muligvis få gjort noget ved alle de strømledninger... ;)

17

søndag, 10. august 2003, 00:21

hvis du sidder og keder dig grille.. så gå dog i gang med lidt blæser mod ;) ;)

18

søndag, 10. august 2003, 00:25

Citeret

Citeret

Originally posted by cla

Yes og muligvis få gjort noget ved alle de strømledninger... ;)

Ja jeg ved det, du sku ha set det før jeg havde ryddet lidt op i det *G*

19

søndag, 10. august 2003, 00:25

Citeret

hvis du sidder og keder dig grille.. så gå dog i gang med lidt blæser mod ;) ;)

Gider ikke lave noget.... Jeg har fået samlet alle blæserne ovre på en af mine gamle kister, så det er vist nok for i aften. *G* :]

Citeret

Originally posted by cla
Ja jeg ved det, du sku ha set det før jeg havde ryddet lidt op i det *G*

.. Lyder skræmmende. *G* :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (10.08.2003, 00:26)

20

søndag, 10. august 2003, 00:28

ok grille.. fed signatur du har fået dig der ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.