CD splintret i dvd brænder

  • Troede ik det kunne ske :ohmy:


    Da jeg skulle installere enter the matrix på min computer, og nåede til cd 2 gik min brænder i baglås, og nu har jeg så 3/4 af den cd liggende inde i min brænder og resten på bordet i 7 stykker. Er der mulighed for RMA tror i? Da jeg jo ik har gjort noget som helst, andet end og smide cden i som lå fint.

  • Hey....



    Du skal skrive til producenten af spillet, og så fortælle dem hvad der gik galt, de beder dig så sende alt hvad du har fra spillet, og så kvitt på cdromdrev, så sender de dig en check på beløbet og et nyt spil.


    (Pørvede det med min diablo 2 cd).

  • Tror han mener DVD brænderen, prøv lige og pille brænderen ud og se om du forsigtigt kan skubbe det ud eller lign. Mener ikke der er RMA da du selv har gjort det.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • ja den bliver dækket som en rma da det er en funktionsfejl, medmindre du selv har været igang med at brænde en cd/dvd med for høj hastighed i forhold til hvad cd/dvden er godkendt til.


    så jo den bliver dækket af din forhandler.

  • super lækkert.. jeg vil oprette en rma sag ved prc-data med det samme.. tak tak :) kan jo være de får lyst til at erstatte spillet også, de plejer jo og ha en god service

  • Quote

    Originally posted by origin
    super lækkert.. jeg vil oprette en rma sag ved prc-data med det samme.. tak tak :) kan jo være de får lyst til at erstatte spillet også, de plejer jo og ha en god service


    Angående spillet ville jeg skrive til producenten - Det er deres problem.