Mit hjerte var ved at gå i stå!!

  • her for et par dage siden modde jeg en blæser så der kom fire lysdioder i.. efter at alle ledingerne og modstande og hele lortet var samlet, satte jeg den lige til bare for at se om det virkede.. FUCK så var min comp DØD.. :( jeg fandt, at der var sket en kortslutning fordi to af ledningerne eller modstandene ka ik huske hva det var rørte hinanden,, nå jeg fjernede dem fra hinanden den ville STADIG ik starte :(


    jeg hev strømstikket ud omme bagved og satte det i igen.. og så spindede den som en mis igen og blæser og dioder virkede.. :)

  • Quote

    Originally posted by learner
    her for et par dage siden modde jeg en blæser så der kom fire lysdioder i.. efter at alle ledingerne og modstande og hele lortet var samlet, satte jeg den lige til bare for at se om det virkede.. FUCK så var min comp DØD.. :( jeg fandt, at der var sket en kortslutning fordi to af ledningerne eller modstandene ka ik huske hva det var rørte hinanden,, nå jeg fjernede dem fra hinanden den ville STADIG ik starte :(


    jeg hev strømstikket ud omme bagved og satte det i igen.. og så spindede den som en mis igen og blæser og dioder virkede.. :)


    Har selv prøvet det et par gange, og det giver eddermame et chok første gang! 8o:))

  • Quote

    Originally posted by learner
    her for et par dage siden modde jeg en blæser så der kom fire lysdioder i.. efter at alle ledingerne og modstande og hele lortet var samlet, satte jeg den lige til bare for at se om det virkede.. FUCK så var min comp DØD.. :( jeg fandt, at der var sket en kortslutning fordi to af ledningerne eller modstandene ka ik huske hva det var rørte hinanden,, nå jeg fjernede dem fra hinanden den ville STADIG ik starte :(


    jeg hev strømstikket ud omme bagved og satte det i igen.. og så spindede den som en mis igen og blæser og dioder virkede.. :)



    Kommer der foto af det blæser mod - det lød sgu lidt spændende - og anderledes...????

  • Hehe....uuh! Så kan I lære det!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hehe....uuh! Så kan I lære det!


    Ja..., det ku jeg ihvetfald, prøver nok ikke at sætte to små ledninger fra et tre-pols stik over i et fire-pols stik for at få en blæser til at køre 5v, det gik ellers godt et stykke tid men, så skulle jeg lige rode med noget og da jeg så tændte igen, kortsluttede det 8o
    He he, gør det aldrig igen....