• Hey, nu er det ved være mygeg sæson, og jeg hader dem.!!!! Nogen der kender nogen produkter, for at slå dem ihjel, eller de slet ike kommer ind på mit værelse?

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    man kan få sådan en lampe, med nogle strømførende tråde i. Den lyser enormt skarpt, og det er myggene meget glade for. Så de flyver ind i den og bliver ristet :D


    Det er lige mig :)

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Jeg har det på samme måde.
    Hvis der summer en myg rundt i mit soveværelse, når jeg skal sove, ved jeg med 100% sikkerhed, at jeg har mindst et ulideligt kløende myggestik næste morgen. :boxed:


    Den lampe der med lys og "grill" i virker ikke 100%. Det er ikke alle myg, som hopper i fælden. Har prøvet den.


    Hvis jeg ved, at der gemmer sig en myg i soveværeslet, tager jeg en insektspray og sprøjter værelset i god tid, inden sengetid. Ulempen er bare, at der skal luftes grundigt ud bagefter og der riskerer man at få nye myg ind. :boxed:
    Det er så ikke et problem, hvis man har insekt net foran vinduet. Det gør det muligt at sove med åbent vindue, uden at de pokkers myg kommer ind og æder en. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg har det på samme måde.
    Hvis der summer en myg rundt i mit soveværelse, når jeg skal sove, ved jeg med 100% sikkerhed, at jeg har mindst et ulideligt kløende myggestik næste morgen. :boxed:


    Den lampe der med lys og "grill" i virker ikke 100%. Det er ikke alle myg, som hopper i fælden. Har prøvet den.


    Hvis jeg ved, at der gemmer sig en myg i soveværeslet, tager jeg en insektspray og sprøjter værelset i god tid, inden sengetid. Ulempen er bare, at der skal luftes grundigt ud bagefter og der riskerer man at få nye myg ind. :boxed:
    Det er så ikke et problem, hvis man har insekt net foran vinduet. Det gør det muligt at sove med åbent vindue, uden at de pokkers myg kommer ind og æder en. ;)


    det er ikke alle i KBH omgegn der har myggenet :P hehe


    men jeg ved da mange ude på landet har det :)


    men jeg tror bare de mygge spray er ok lige at tage på sig inden man ligger sig i seng.. lige 20 min før og så husk at gå i bad om morgen :D ellers stinker man nok lidt :P

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Køb sådan noge brudeslør og sæt det foran dit vindue, sådan at de ikke kan flyve ind. Så kan du lufte så meget ud som du vil :)


    Man kunne også bare købe et myggenet. Nok lidt dyrt at gå ned til Elise og købe et silkeslør til 1699,- for at komme af med myggene ;)

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Man kunne også bare købe et myggenet. Nok lidt dyrt at gå ned til Elise og købe et silkeslør til 1699,- for at komme af med myggene ;)


    Jeg taler nu bare om det der lort man sætter på antennerne på bilerne ved bryllup :)
    Det koster nada :)

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    hehe gad vide hvor mange volt der løber i den. Kunne godt være sjov at slå andre end myg med :ph34r:


    Der står AA batterier :))


    Et af dem er vel maks på 1,5V...

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by TheSnake


    Der står AA batterier :))


    Et af dem er vel maks på 1,5V...


    Joh, men min taser kører på et 9V batteri og smider 80.000V ud. Der er så ingen strøm i det, men det er længe nok til at slå en ud.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Joh, men min taser kører på et 9V batteri og smider 80.000V ud. Der er så ingen strøm i det, men det er længe nok til at slå en ud.



    Er de ikke ulovlige i DK?? :ph34r:

  • jo, taser guns er ulovlige, lige som de der "stød" ting, der har to pinde hvor der kommer et "lyn" imellem.


    den strøm der kommer er længe nok til at bringe en person i livsfare


    plus at krogen på en taser er ret smertefuld... det kan vores ven Johnny Knoxville nok godt kommentere

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • hvor kan man få sådan et myggenet i københavn, det behøves jo ikke dække et helt telt... Men dem jeg har set koster 300-400 kr det syns jeg sku er for meget...

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • kan vel altid bruge noget tape :D takker

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A