• Hey folkens


    Jeg er snart færdig med mine studier og overvejer at arbejde 1 års tid inden vidergående uddannelse.


    Jeg vil høre om I har nogle forslag. Arbejder I f.eks. i en IT virksomhed som godt kunne bruge en sælger/supporter eller lign. så er jeg meget intersseret i at høre fra jer. Hvor det er i DK kan være nogenlunde ligemeget, jeg er frisk og med på det hele :)


    Jeg kan huske der var en bruger herinde engang som søgte arbejdere i sverige. Nogen der kan huske hvad, hvor og hvordan?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Avartar
    Ja det er som Burger siger... Denully..
    Han sidder oppe (langt oppe) i Svergie og laver tlf. support på HP LJ og CL enheder...


    gør du ikke også det? :)


    men jo Denully FTW :D hehe


    var sku lige der oppe til samtale også, så hvis familie ikke havde været her hjemme så var jeg sku flyttet der op :)


    men ellers er der microsoft support i sverige.


  • Mig Svergie!!!
    Ellers tak, jeg syntes TN i Ballerup er fint til mig :D

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    Mig Svergie!!!
    Ellers tak, jeg syntes TN i Ballerup er fint til mig :D


    Firedog der er lidt langt ude som altid :D hehe



    Microsoft Supportern ligger dog en xtra 600km oppe i sverige her fra :)

  • bare spørg en eller anden virksomhed om de vil have en til at vedligeholde deres computere, til en lavere løn end teknikere... kræver dog at du har nogenlunde god forstand på hardware.


    Ellers er der nok nogle små forretninger og andet der mangler en supporter.


    Hvis du bor ved en af de større byer skulle det ik være noget problem, gå ind på jobindex.dk eller nogle andre sider med jobs

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Tror det var mig der har den nævnte tråd omkring arbejde i sverige. Eller det var egentlig praktik i sverige dengang. Det var ikke helt let at finde noget i sverige, det lykkedes mig i hvertfald ikke. Havde måske også gang i alt for store firmaer, men man ville jo også gerne et sted hen, hvor det ville være spændende, formodentlig.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Tror det var mig der har den nævnte tråd omkring arbejde i sverige. Eller det var egentlig praktik i sverige dengang. Det var ikke helt let at finde noget i sverige, det lykkedes mig i hvertfald ikke. Havde måske også gang i alt for store firmaer, men man ville jo også gerne et sted hen, hvor det ville være spændende, formodentlig.


    Det kan næsten kun være Denully's tråd der menes, for han lavede en tråd omkring de manglede folk.


    Tigerplayer: Det er jo ikke bare så nemt. Der findes tonsvis af mennesker der kan et eller andet med IT, og der går rigtig mange IT supportere rundt uden arbejde, eller med arbejde der ikke er relevant for deres udannelse. Markedet er på det plan stort set mættet, og hvis man endelig skal noget indenfor IT, skal der en MVU eller en LVU til.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det kan næsten kun være Denully's tråd der menes, for han lavede en tråd omkring de manglede folk.


    Tigerplayer: Det er jo ikke bare så nemt. Der findes tonsvis af mennesker der kan et eller andet med IT, og der går rigtig mange IT supportere rundt uden arbejde, eller med arbejde der ikke er relevant for deres udannelse. Markedet er på det plan stort set mættet, og hvis man endelig skal noget indenfor IT, skal der en MVU eller en LVU til.


    Ved bare jeg har haft en tråd omkring praktik i sverige.

  • Det er som sådan ikke en uddannelse, men en god måde at få lidt erfaring på imo.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|